Kerronko vaivoistani?
Olen ns. "monisairas" ihminen ja minulla on vaivoja oikeastaan päivittäin. Tapanani on ilmoitusluontoisesti sanoa miehelleni että nyt on se kipeä ja nyt tämä vaivaa. Suhteen alussa kerroin miehelle että minulla on tällainen tapa ja hänen mielestään se oli ok. Silloin siis sanoin ettei se ole (minun mielestäni) valitusta, haluan vain kertoa millainen tilanne minulla on terveydellisessä mielessä. Nyt mies on alkanut vihjailemaan kun kerron vaivoistani että olen liian herkkä. Tänään aamullakin kun kerroin mihin koskee hän tokaisi että no oletpa herkkä. Ja kun täydensin että no eihän se kipu mitään ylitsepääsemätöntä ole, että kyllä sen kanssa pärjää, niin mies tokaisi että "ai muuten vain mariset". Miestä on siis alkanut vituttaa tämä tapani. Mitä olette mieltä, kannattaisiko minun yrittää päästä eroon tavastani? Pitäisikö minun vain pitää vaivani omana tietonani? Muutenhan sillä ei ole mitään väliä, mutta mitä jos minulla on esimerkiksi kovaa särkyä ja mies haluaisi seksiä... Sitten tuleekin ihan puun takaa että olenkin kipeä. Eikö tällaisista jutuista pitäisi kertoa?
Olet liian herkkä