Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ketjun House sarja

Vierailija
07.03.2014 |

Onko kellään kokemusta Sokoksissa ja Prismoissa myytävistä House-sarjan tuotteista? Ovatko miten laadukkaita? Eniten kiinnostaisi etenkin astiat ja tekstiilit, kuten pyyhkeet ja torkkupeitot ja sisustustyynyt. Kalliitahan noi ei ole, mutta en mitään täydellistä kuralaatuakaan halua halvallakaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä onnistuu, välillä ei. Laatu vaihtelee mutta keskimäärin keskilaatuista on. Vaatteet on minusta usein huonohkoja mutta pyyhkeet on kestäneet paremmin. Nyt testaan lakanoita.

Vierailija
2/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keittiöpyyhkeitä ja laatu ei valitettavasti ole kovin kummoinen, jopa Ikean halpis-keittiöpyyhkeet on parempia (ja niistäkään en tykkää). Houset on kivan näköisiä ja hinnat edulliset, mutta tosiaan itselle ei jäänyt kovin laadukas kuva ko.merkistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on astioita ja keittiövälineitä, enkä löydä valitettavaa.

Vierailija
4/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hintava sarja halpissarjaksi, esim siivillä prismassa maksoi lähes 50€ niin luulisi laatua olevan (terästä)

Vierailija
5/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tuota Housea ole miksikään halpissarjaksi kutsunut? 

Vierailija
6/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta olisi kiva jos viitsisitte perustella, esim. miksi "laatu ei ole kummoinen" (3). Mulla on nimittäin juurikin noita keittiöpyyhkeitä, eikä niissä ole mitään valitettavaa. Mutta toisaalta varmaan kaikki keittiöpyyhkeeni on just Housea tai Ikeaa, eli onko joku muu merkki olennaisesti parempi ja miksi?

Pyyhkeet on minusta ok myös, ainakin hintaansa nähden. Mä olen ollut myös tyytyväinen vaatteisiin, olen lähinnä ostanut trikoopaitoja ja ne on olleet kestäviä. Miehelle olen ostanut niitä alle kympin maksavia t-paitoja ja yllättävän hyvin nekin ovat kestäneet.

Vierailija
7/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on hintaansa nähden hyviä. Ei mulla kovin isosta määrästä tuotteita ole kokemusta koska useimmiten suosin kalliimpia tuotesarjoja, mutta esim. lastenvaatteet ja jotkut tekstiilit ovat olleet vähintään hintansa arvoisia.

Vierailija
8/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hinta-laatu suhde ainakin astioissa.

Vierailija
9/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpyyhkeet ovat mielestäni karheita/koppuroita ja sellaista materiaalia ettei ne kuivaa kunnolla, siksi en pidä niistä. En osaa paremmin kuvailla asiaa, kestävyys on ihan hyvä, että rikki ei ole mennyt. Mieskään ei tykännyt vaan kysyi heti että miksi meillä on näin huonosti kuivaavia pyyhkeitä. Viimeksi ostin Kodin1 jotain pyyhkeitä, jotka ei kyllä kovin nättejä ole, mutta todella hyvää materiaalia (ei mikään tunnettu merkki), mutta hinta oli 3 kertaa Housen hinta. 

Vierailija
10/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 09:13"]Ei kai kukaan tuota Housea ole miksikään halpissarjaksi kutsunut? 

[/quote]

No kyllä se minusta on halppissarja :D nolointa ehkä ikinä oli, kun kerran näin jonkun mamsellin housen paita päällä. Siis siinä oli aika isolla se h-logo, hahaha.. Ja halppissarja muutenkin, ketjun oma merkki eli samaa tasoa kuin ruokapuolella rainbow. Toki, ei rainbow ole aina ihan laadutonta mutta halppista silti.

Vierailija
11/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpyyhkeet ovat mielestäni karheita/koppuroita ja sellaista materiaalia ettei ne kuivaa kunnolla, siksi en pidä niistä. En osaa paremmin kuvailla asiaa, kestävyys on ihan hyvä, että rikki ei ole mennyt. Mieskään ei tykännyt vaan kysyi heti että miksi meillä on näin huonosti kuivaavia pyyhkeitä. Viimeksi ostin Kodin1 jotain pyyhkeitä, jotka ei kyllä kovin nättejä ole, mutta todella hyvää materiaalia (ei mikään tunnettu merkki), mutta hinta oli 3 kertaa Housen hinta. 

Vierailija
12/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo ihmettelin, että miten S-ryhmä on onnistunut tuotteistamaan jenkkiläisen House-sarjan.

Vierailija
13/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keittiöpuolelta vaan joitain yksittäisiä tuotteita, esim metallisia paistolastoja ja kastikelusikoita tms. Ne ovat minusta olleet hyvälaatuisia suhteessa hintaansa. Tällä tarkoiotan, että ei olleet kallita, mutta palvelevatt arkitustaan ihan yhtä hyvin kuin kalliimmatkin tuotteet. Mut mulla on ollut just noita metsllisia esineitä ja jotain pikkupuukkkoja tms. En tiedä esim muovilastoista mitään (Vältän niitä kun mun mielestä ne on niin usein olleet huonoja).

Vaatteethan Housella on sellaista peruskamaa, ainakin mitä nytnolen itse jotain t-paitoja ja hihattomia toppeja ostanut, ja jonkun neuleenkin muistaakseni. T-paidat ainakin on ihan ok jakun tai villatakin alle, jne. Eivät maksa paljon, ei niissä mitään vikaa ole, mutta ei niissä mitään erityistäkään ole. Kestävät sen minkä nyt tuommoiset muutenkin kestävät.

lisäksi meillä on joskus ollut Houselta joku iso koulureppu. Se oli käytännöllisen mallinen, hyvin pehmustettu, mutta ei kestänyt kuin ehkä puoli vuotta.

Vierailija
14/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi House-sarjan teräskasari, on ollut hyvälaatuinen, Heirol-kasarin tilalle jouduin ostamaan (se kesti käyttöä pari kuukautta). Hedelmäveitsen terä taas vääntyi mutkalle, vastaavat eri merkkiset vuosia käytössä olleet ovat edelleen kuin uusia. Eri paikoistahan nuo sarjaan kuuluvat tuotteet tulevat, ei niitä oikein voi yhtenä ryhmänä voi pitää joko hyvälaatuisina tai huonolaatuisina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan