Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitin taas aamulla miehelleni kahvit ja tein eväät

Vierailija
12.11.2020 |

Päivällä teen ruuaksi pasta bolognesea. Sitten kun hän illalla tulee töistä, tuon ruuan plus leivät plus juoman olkkariin. Iltapalan sitten tietenkin tuon vielä olkkariin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuu, että oma elämä puuttuu tai että sinua ei palvella?

Vierailija
2/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sairauksistani. Olen työelämästä syrjäytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitään luettelee.

Vierailija
4/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet tällaisen aloituksen, ap? 

Vierailija
5/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että mun elämäni on tällaista ja ajattelen, että jollakin kotona olevalla on kenties samanlaista.

Vierailija
6/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuskin selittää sitä, miksei miehesi palvele sinua. Ei kenellekään työelämä tee iltapalaa.

Itsekin teet, koska palvelet miehiä, mutta yksikään mies ei palvelisi koskaan sinua ja siksi teit aloituksen.

Vierailija
7/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että mun elämäni on tällaista ja ajattelen, että jollakin kotona olevalla on kenties samanlaista.

Jollain omaa elämää omaamattomalla nollalla.

Vierailija
8/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuskin selittää sitä, miksei miehesi palvele sinua. Ei kenellekään työelämä tee iltapalaa.

Itsekin teet, koska palvelet miehiä, mutta yksikään mies ei palvelisi koskaan sinua ja siksi teit aloituksen.

Niin ei tietenkään miehet mua palvele. Mä en tuo kotiin yhtään rahaa, niin tämä on osana mun "töitä".

Vierailija
9/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Jos ap olisi mies ja nainen olisi palveltavana, reaktio olisi positiivinen. "Ihana mies! Mistä tuollaisia löytää?"

Vierailija
10/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehesi on joku nolo nolla, jos työaika alkaa näin aikaisin. Kaikki älykkäät menevät töihin vasta ihmisten aikoihin. Tyhmät ja rikkaiden orjat ja rikkaiden alamaiset menevät töihin vanhaan piikojen navetta-aikaan.

Vierailija
11/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös miehesi on joku nolo nolla, jos työaika alkaa näin aikaisin. Kaikki älykkäät menevät töihin vasta ihmisten aikoihin. Tyhmät ja rikkaiden orjat ja rikkaiden alamaiset menevät töihin vanhaan piikojen navetta-aikaan.

Niin se onkin nolla kuten minäkin.

Vierailija
12/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Jos ap olisi mies ja nainen olisi palveltavana, reaktio olisi positiivinen. "Ihana mies! Mistä tuollaisia löytää?"

Niin, koska oletusarvo ei olisi, että mies tekee sen, koska on niin lyhytälyinen aivokääpiö, ettei parempaankaan elämässään pysty. Naisen kohdalla taas näkee, ettei tee sitäkään ilolla, eikä ole mihinkään tyytyväinen. Ei varsinkaan siihen, että passaa ketään. ”Mutta kun yhy yhy yhyy, en muutakaan voi, yhyy”. Niin sellainen ei vain herätä ihastusta.

Vierailija
13/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että kukaan, joka on mitään, ei pidä sitä minään.

Vierailija
14/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano itse. Miksi raivoat?

Vierailija
15/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyriorja

Vierailija
16/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marttyyriorja

Onko huono aamu?

Vierailija
17/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen nainen😉

mies52v

Vierailija
18/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano itse. Miksi raivoat?

Ei tuossa kyllä mitään raivoamiseen liittyvää ollut🙄 -eri, sivusta-

Vierailija
19/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla vanha ystävämme. Hänellä ei todellakaan ole muuta elämää ja siksi pitää kiinni miehestään kaikin keinoin.

En ole itse syrjäytynyt, mutta minäkin tein miehelleni eväät silloin, kun hän lähti töihin ja minä jäin kotiin. Tulihan siinä jotain rytmiä omaan työttömänä päivään, enkä päässyt syrjäytymään. Päivät pääsivät aina hyvin alkuun, kun oli jotain tekemistä eikä voinut vetelehtiä sängyssä puoleen päivään. Itselläni oli tosin niin paljon muutakin tekemistä, että toisinaan pelotti työttömyyskorvaksen menetys, jos olisivat kaiken tienneet.

Arvatkaa vaan, herääkö mies tekemään minulle eväitä, tai onko edes laittanut ruokaa, kun tulen töistä kotiin.

Vierailija
20/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla vanha ystävämme. Hänellä ei todellakaan ole muuta elämää ja siksi pitää kiinni miehestään kaikin keinoin.

En ole itse syrjäytynyt, mutta minäkin tein miehelleni eväät silloin, kun hän lähti töihin ja minä jäin kotiin. Tulihan siinä jotain rytmiä omaan työttömänä päivään, enkä päässyt syrjäytymään. Päivät pääsivät aina hyvin alkuun, kun oli jotain tekemistä eikä voinut vetelehtiä sängyssä puoleen päivään. Itselläni oli tosin niin paljon muutakin tekemistä, että toisinaan pelotti työttömyyskorvaksen menetys, jos olisivat kaiken tienneet.

Arvatkaa vaan, herääkö mies tekemään minulle eväitä, tai onko edes laittanut ruokaa, kun tulen töistä kotiin.

En missään nimessä pidä miehestäni kiinni kaikin keinoin. Hän on aina saanut lähteä jos olisi lähtenyt. Ei kukaan voi toista omistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme