Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitin taas aamulla miehelleni kahvit ja tein eväät

Vierailija
12.11.2020 |

Päivällä teen ruuaksi pasta bolognesea. Sitten kun hän illalla tulee töistä, tuon ruuan plus leivät plus juoman olkkariin. Iltapalan sitten tietenkin tuon vielä olkkariin.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta: onko kyseessä olohuoneen ruokapöytä, vai syökö mies bolognesea sohvalla?

Vierailija
22/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta: onko kyseessä olohuoneen ruokapöytä, vai syökö mies bolognesea sohvalla?

Tuollainen olohuoneen pieni pöytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies koskaan syö mitään sohvalla. Hän ei halua, että se menee likaiseksi.

Vierailija
24/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös miehesi on joku nolo nolla, jos työaika alkaa näin aikaisin. Kaikki älykkäät menevät töihin vasta ihmisten aikoihin. Tyhmät ja rikkaiden orjat ja rikkaiden alamaiset menevät töihin vanhaan piikojen navetta-aikaan.

Niin se onkin nolla kuten minäkin.

Sano sille, että kukaan, joka on mitään, ei pidä sitä minään.

Sano itse. Miksi raivoat?

En raivoa, vaan sä valitat.

Vierailija
25/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös miehesi on joku nolo nolla, jos työaika alkaa näin aikaisin. Kaikki älykkäät menevät töihin vasta ihmisten aikoihin. Tyhmät ja rikkaiden orjat ja rikkaiden alamaiset menevät töihin vanhaan piikojen navetta-aikaan.

En mä valita. Mä vaan totesin, miten meillä eletään.

Vierailija
26/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla vanha ystävämme. Hänellä ei todellakaan ole muuta elämää ja siksi pitää kiinni miehestään kaikin keinoin.

En ole itse syrjäytynyt, mutta minäkin tein miehelleni eväät silloin, kun hän lähti töihin ja minä jäin kotiin. Tulihan siinä jotain rytmiä omaan työttömänä päivään, enkä päässyt syrjäytymään. Päivät pääsivät aina hyvin alkuun, kun oli jotain tekemistä eikä voinut vetelehtiä sängyssä puoleen päivään. Itselläni oli tosin niin paljon muutakin tekemistä, että toisinaan pelotti työttömyyskorvaksen menetys, jos olisivat kaiken tienneet.

Arvatkaa vaan, herääkö mies tekemään minulle eväitä, tai onko edes laittanut ruokaa, kun tulen töistä kotiin.

Miksi haluaisit hänen edes tekevän niin, kun se ei häntä ilahduttaisi? Ihm itsekäs lehmä tämäkin akka taas. Ne, joista se on kivaa, voidelkoot ne leivät.

Vierailija
27/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toteait, mutta tunneasenne sen sisällä oli se, että et ole siihen tyytyväinen. Joten siis valitit.

Vierailija
28/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pa s ko jen naisten mielestä jos mies on liittoon suostunut, heillä on oikeus olla miehiä kohtaan paskoja ja epäviihdyttäviä, mutta a-a! koska mies on kerran suhteeseen joutunut, niin nautti tämä tai ei, niin leipiä ois voideltava! Että akkakin tuntee itsensä joksikuksi! Ja siis jos akka itse alentuu voitelemaan ne toiselle, niin toinen on syyllinen akkojen pahaan mieleen, jos ei tee leipiä tai ruokaa akallen kanssa! Oksetavaa...

Vierailija
29/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toteait, mutta tunneasenne sen sisällä oli se, että et ole siihen tyytyväinen. Joten siis valitit.

En mä nyt vaan valita. Mä olen tehnyt tätä 15-vuotta joten olen ihan tottunut tähän. Sitäkin ennen passasin mutta erästä toista ihmistä.

Vierailija
30/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä sitten näin aikasin jo hereillä olet, lähtikö miehesi töihin?

Vierailija
31/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Jos ap olisi mies ja nainen olisi palveltavana, reaktio olisi positiivinen. "Ihana mies! Mistä tuollaisia löytää?"

Yksikään mies ei tee päivästä toiseen naiselleen palveluksia. Ehkä kerran 10 vuodessa voi jonkun asian tehdä ja sekin on suhteen alussa. Sen jälkeen olet omillasi. 

Vierailija
32/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt onnellinen niin kauan kuin sinulla vielä on mies:).

Vierailija
33/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole nyt onnellinen niin kauan kuin sinulla vielä on mies:).

Miksi se lähtisi? On kuitenkin tosi kauan katsellut mua.

Vierailija
34/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä sitten näin aikasin jo hereillä olet, lähtikö miehesi töihin?

Luen lehdet ennen töihin menoa.

Vierailija
35/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Jos ap olisi mies ja nainen olisi palveltavana, reaktio olisi positiivinen. "Ihana mies! Mistä tuollaisia löytää?"

Yksikään mies ei tee päivästä toiseen naiselleen palveluksia. Ehkä kerran 10 vuodessa voi jonkun asian tehdä ja sekin on suhteen alussa. Sen jälkeen olet omillasi. 

Etkö ollut s a a t a n a an vauva omillasi, kun lähdit kotoa? En, yhyyyy, olen mieheni lapsi!

Vierailija
36/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt vaan valita. Mä olen tehnyt tätä 15-vuotta joten olen ihan tottunut tähän. Sitäkin ennen passasin mutta erästä toista ihmistä.

Valitithan. Ihan valittavalla asenteella tuli se aloitus. ”Katsokaa, miten inhottavia kusipäitä miehet ovat. Eivät tee itse ruokiaan, tai minulle. Tai vaikka en sitä odottaisikaan, niin MÄ olen sidottuna mieheen kun se elää ja mä en voi, koska katsokaa, miten moneen ateriaan päivässä olen köytettynä kiinni”.

Vierailija
37/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitithan. Ihan valittavalla asenteella tuli se aloitus. ”Katsokaa, miten inhottavia kusipäitä miehet ovat. Eivät tee itse ruokiaan, tai minulle. Tai vaikka en sitä odottaisikaan, niin MÄ olen sidottuna mieheen kun se elää ja mä en voi, koska katsokaa, miten moneen ateriaan päivässä olen köytettynä kiinni”.

En valita. Mulla on todella helpot päivät kun saan vaan olla.

Vierailija
38/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on se joka enemmän passaa ja tuo lähes aina aamupalan mulle sänkyyn kahveineen jos vain on myöhäisempään vuoroon menossa ja sattuu olemaan kotona.

Mutta ihana elehän tuo on, ja meillä mies ainakin arvostaa jos on ruoka valmiina kun töistä tulee. (Toki meillä se on sen verran harvinaista että osaakin arvostaa).

Miten Ap, onko mies jo vuosien saatossa alkanut pitämään asiaa itsestäänselvyytenä? Jos joskus ruokaa ei olekaan, huutaako: "Vaimo, missä ruoka?"

Vierailija
39/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Minä join kahvia ja söin yhden toscapullan. Sitten kävin aamup*skalla. Käyn vielä koiran kanssa lenkillä kunhan jaksan. Myöhemmin teen kaalilaatikkoa, meikkaan, käyn kaupoilla, lenkitän koiran uudestaan ja katon illalla Beckiä syöden popcornia.

Vierailija
40/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ammattivalittajalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi