Mistä köyhä voisi ostaa hyvät rintsikat?
Mulla isohkot rinnat,mutta löysät.Toinen tissi on erikokoinen kuin toinen,ja mitkään liivit eivät ole olleet hyvät.Jos se on hyvä toiselle rinnalle, toinen pulpahtaa ulos.
Kommentit (37)
changea suosittelen. Tosi usein hyviä tarjouksia, vaikka muuten ovatkin hinnaltaan keskitasoa.
Full cup on liivimalli, jota monet valmistavat. Peittää koko rinnan, alhaalta kiinni reilusti. Esimerkiksi push upit eivät sovi löysille rinnoille, niistä juuri pulpahtelee. Myöskään balconette ei ole kovin imarteleva. Full cupeissakin on kivoja kuoseja ja värejä, joten kyse ei ole mummoliiveistä. Ostin tällä viikolla kolmet erittäin säpäkän näköiset full cupit, jotka istuvat ja tukevat hyvin. Mies ei tajua tuosta istuvuudesta hölkäsen pöläystä, mutta tykkäsi liivien ulkonäöstä. ;)
Mistä olet noita full cupeja hankkinut?
Full cup - liivejä mm. Changella ja Triumphilla.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:10"]
H&M:sta!
Itse löysin sieltä todella hyvät ja istuvat rintsikat ja halvalla tietty. Pitää vaan ottaa normaalia kokoa suuremmat.
[/quote]Nyt on kyllä pakko kysyä, että miksi miinuspeukkuja?
Yllätyin itsekin, että H&M:stä tosiaan löysin istuvammat rintsikat kuin koskaan mitkään kalliit merkit aiemmin. Eikö sitä saisi sanoa vai mikä mättää?
Siis full cup- liivit on sellaiset ihan perusmallit, vähän ehkä vanhanaikaisen oloiset mutta hyvät ja toimivat. Ja niin kuin joku mainitsi väreissä ja kuvioissa löytyy!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:21"]
Viidelläkympillä Changesta. Tarjouksista ja alesta halvemmalla. Myös Triumphilla on hyviä. Saa alle viidelläkympillä marketista. Ostan itselleni 50-60 liivejä. Tykkään kauniista kuoseista ja väreistä. Niinpä käytössä noin 15 liivit. Kuppikoko on F-G ja rinnat ovat iän myötä löystyneet.
[/quote]
Minäkin olen Triumphien kannalla! Itsellä rinnat ovat hieman erikokoiset, mutta triumphin liiveissä ei ole haitanneet. Triumphin liivit maksaa yleensä sen 50 euroa, lisäksi stokkalla saa asiantuntijan apua sovittaessa. Tietysti stokkalla on muitakin merkkejä, mitä ne voivat suositella :)
Suosittelen, että menet joko sinne stokkan alusvaateosastolle tai sitten alusvaateliikkeeseen ostamaan rintsikat. Tietysti 50 on köyhälle suuri summa, mutta itselläni ei ollut varaa ostaa huonoja halvemmalla, kun ne eivät kuitenkaan olleet tarpeeksi hyvät. Itse opiskelijanakin ostin Tirumphin liivejä, vaikka hinta kirpaisikin.
Sokkarilta ostin just kolmet full cup-liivit. Yhdet oli alessa, normihinta yli 60e, nyt maksoi vain 24e ja on unelmat päällä. Merkkiä en muista. Kahdet oli normihintaiset Triumph-merkiset. Maksoivat, mutta vastaavasti kestävät pitkään. Ostan aina kerralla samanlaiset yhdet mustat ja yhdet valkoiset. Ja tietysti käytin helmikuussa alekupongit hyväksi!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:10"]
Itse löysin sieltä todella hyvät ja istuvat rintsikat ja halvalla tietty. Pitää vaan ottaa normaalia kokoa suuremmat.
Yllätyin itsekin, että H&M:stä tosiaan löysin istuvammat rintsikat kuin koskaan mitkään kalliit merkit aiemmin. Eikö sitä saisi sanoa vai mikä mättää?
[/quote]
No muut vaan on eri mieltä. Itse en ole sieltä löytänyt hyviä vaikka säännöllisesti sovittelen. Puristava, pistelevät ja kaarituet irtoavat.
Tämä tosin pätee mielestäni kaikkiin "halpis"liiveihin. Ostan esim hullareilta, jolloin hyvät saa parilla kympillä
Triumph on varmasti oikeasti ainoa merkki, jota löytyy hyvin kaupoista ympäri maan, ja D:tä isommalla kupilla. Itse imetän parhaillaan, ja 75E kokoisten imetysliivien löytäminen ylipäätään on haaste, vaikka asun pk-seudulla. Mutta yllätys yllätys, löysin sopivan kokoiset Triumphin imetysliivit alennusrekistä ihan tavallisella kauppamatkalla Prismassa. Olivat kyllä ainoat tuota kokoa, mutta sekin oli enemmän kuin missään muualla. Sen jälkeen olen aina varmuuden vuoksi koukannut Prismassa rintsikkahyllyn kautta.
Calvin Kleinillä on myös peittävämpiä kuppeja muistaakseni F-kuppiin asti, ja mainitaan aina kupin peittoaste. Ei ole halvin merkki, mutta olen ostanut näitä alennuksesta ja ulkomailta verkkokaupasta sopivan mallin löydettyäni.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:10"]
[/quote]
No muut vaan on eri mieltä. Itse en ole sieltä löytänyt hyviä vaikka säännöllisesti sovittelen. Puristava, pistelevät ja kaarituet irtoavat.
Tämä tosin pätee mielestäni kaikkiin "halpis"liiveihin. Ostan esim hullareilta, jolloin hyvät saa parilla kympillä
[/quote]
H&M:ssä ei myöskään ole D-kupin yli meneviä kokoja. Itselleni taas esimerkiksi 80D on auttamatta löysä rinnan alta, vaikka kuppi sopisi.
- 23 -
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 09:33"]
[/quote]
[/quote]
H&M:ssä ei myöskään ole D-kupin yli meneviä kokoja. Itselleni taas esimerkiksi 80D on auttamatta löysä rinnan alta, vaikka kuppi sopisi.
- 23 -
[/quote]
H&M:ltä olen monta kertaa yrittänyt katsoa rintsikoita, mutta siellä ei taida olla valikoimissakaan 75 pienemmällä ympäryysmitalla olevia rintsikoita, saati sitten D-kupissa. "Halpisliikkeistä" parhaat rintsikat olen löytänyt Lindexiltä.
Samasta paikasta kuin rikkaatkin. Ei siellä erotella, että onko rikas vai köyhä, kunhan on varaa maksaa.
H&M rintsikat on ihan järkyttäviä, jos on yhtään isommat tissit.
Halvimmista parhaat olen löytänyt Citymarketista, jopa 20€ ihan kohtuullisia liivejä. 40€ sai jo mielestäni niin hyvät, että paremmasta ei väliä.
Halvalla olen ostanut kaikki parhaat liivini. n.40€ postareiden kanssa bravissimo.com Suomesta en yhtä hyvää laatua ole löytänyt 100€:n liiveistäkään. Joskin bravissimo myy vaan isoja kokoja
Www.wek.fi Helsingissä. Markkinoiden osaavimmat myyjät ja tuunaavat tarvittaessa liiveistä kuin liiveistä sopivat. Kertainvestointina ei halpa, mutta tulee halvemmaksi ostaa kerralla hyvät kuin ostella ja tilailla minua eri halpisliivejä, jotka ei sovi tai kestävät max vuoden.