Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakahdun rakkaudesta kun katson vauvaani

Vierailija
06.03.2014 |

Minä, joka aina julistin, että yhtään lasta en muuten tee. Minä, joka en ole ikinä erityisemmin pitänyt lapsista. Minä, joka olen kaikkea muuta kuin äidillinen.

Toi pieni on niin täydellinen :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin itsekin heräillä noihin aikoihin samaan tunteeseen :) Ekat kuukaudet meni sumussa, valvoessa ja toipuessa. Nyt mullakin 3v ja miten se onkin mahdollista että joka päivä rakastaa enemmän <3 Tytöstä on tullut vahvatahtoinen oma pieni persoona ja niitä toilailuja on vaan ihan parasta saada seurata läheltä.

Vierailija
22/36 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:15"]

Miksi pitää olla koko ajan hehkuttamassa omaa onnellisuutta? Kuulostat tosi katkeralta ja katuvalta.

[/quote]

No mitä helvettiä :D

Eikun joo, Suomessahan kaikkien pitää olla masentuneita ja jos jotain kivaa tapahtuu ja on onnellinen, siitä ei missään nimessä saa kenellekään kertoa.

Tokihan mä hehkutan koska nyt voin vilpittömästi sanoa olevani onnellinen. Harmillista jos sulla ei asiat ole niin hyvin.

Ap

[/quote]Kyllä tuo lapsen ihanuuden hehkuttaminen kuulostaa tosi paljon kompensoinnilta. Juuri noin toimii ihminen, joka ei ole sinut valintansa kanssa. Miksi et voi jättää muita rauhaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni tietämäni sisarukseton aikuinen on yksinäinen, onneton "freaky".

Vierailija
24/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä alapeukuttajilla ja vittuilijoilla taitaa joku ruuvi olla tippunut tai oma elämä mennyt päin peetä ja katkeroitunut. Nauti vauvastasi ja hyvästä olostasi ja sen todellakin saa huutaa koko maailmalle :) Positiivinen luo positiivisuutta :)

Vierailija
25/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut sama tunne jokaisen lapsen kohdalla. Rakkaus vauvaan on ihmeellistä! <3

Vierailija
26/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauvani on 12v ja vieläkin maailman suloisin<3

Vierailija
27/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aikoinaan julistanut ihan samaa, eli lapsia ei mulle koskaan kiitos! Jotenkin sitten mieli muuttui, ja nyt on 2 ihanaa poikaa, toinen jo 5v ja toinen vasta vauva... Ja tuo pakahtumisen tunne on tuttu! Mullakin se alkoi vielä pahenemaan siinä 3-v. hujakoilla eikä loppua näy. <3

Vierailija
28/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:19"]

Miksi pitää olla koko ajan hehkuttamassa omaa onnellisuutta? Kuulostat tosi katkeralta ja katuvalta.

[/quote]

Eikun joo, Suomessahan kaikkien pitää olla masentuneita ja jos jotain kivaa tapahtuu ja on onnellinen, siitä ei missään nimessä saa kenellekään kertoa.

Tokihan mä hehkutan koska nyt voin vilpittömästi sanoa olevani onnellinen. Harmillista jos sulla ei asiat ole niin hyvin.

Ap

[/quote]Kyllä tuo lapsen ihanuuden hehkuttaminen kuulostaa tosi paljon kompensoinnilta. Juuri noin toimii ihminen, joka ei ole sinut valintansa kanssa. Miksi et voi jättää muita rauhaan?

[/quote]

Olet säälittävä.

Vierailija
29/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat _ovat_ ihania.

Nämä omani ovat jo 6- ja 8-vuotiaat ja silti ihmettelen päivittäin, että tosta noin voi saada niin ihanat, ihan vaan synnyttämällä. Ja olin kyllä aiemmin miettinyt että minä en minkään pennun piiaksi ala.

Tietenkään tämä ei ole vallitseva tunne silloin kun lapsi kiukuttelee, vaatii mahdottomia ja/tai sotkee tms. :-) Tai silloin kun valvottivat yöllä hampaantuloineen.

Vierailija
30/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:19"]

[/quote]

Ap

[/quote]Sä voisit vaikka sitten jättää tän ketjun rauhaan ja kipaista hakemassa ne lääkkeet. Muutama rauhallinen sisäänhengitys ja eiköhän helpota. Ja onnea AP, ihanaa kun nautit pikkuisesta :)

Vierailija
31/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:19"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Jos joku täällä kuulostaa katkeralta niin se olet sinä. En aio keneltäkään pyytää anteeksi sitä, että olen tyytyväinen elämääni, en edes sulta :)

En mä ollenkaan odottanut, että tää tunne on näin vahva. Ihanaa, että meitä on niin paljon, jotka saa kokea jotain tällaista! :)

Ap

Vierailija
32/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. :)

Vierailija
33/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan mun koiraa <3 Miten voikaan mitään noin suloista olla maailmassa? Koirani on jo 3v mutta rakkaus vaan kasvaa päivä päivältä <3 Mun oma mussu <3

Vierailija
34/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:24"]

Minä, joka aina julistin, että yhtään lasta en muuten tee. Minä, joka en ole ikinä erityisemmin pitänyt lapsista. Minä, joka olen kaikkea muuta kuin äidillinen.

Toi pieni on niin täydellinen :)

[/quote]

Sama täällä aikanaan. Yli kolmekymppiseksi sanoin kenelle tahansa joka vaan kysyi että juu ei tule lapsia ikinä ja että en pidä lapsista yhtään enkä varsinkaan tiedä mitä niitten kanssa tehdä. Sit tulin raskaaksi ja miehen takia päätin pitää sen ja nyt se on rakkainta mitä mulla on koskaan ollut ja tulee koskaan olemaankaan. Muistan just tuon tunteen vauvana kun sydän oli räjähtää rakkaudesta ja ajattelin että voiko tällaista ollakaan. Nyt 10 vuotta myöhemmin tuijotan tenavaa joka päivä kuin maailman seitsemättä ihmettä että miten ihana se on. Ja varsinainen perheen oma viihdekeskus, nytkin se on kolmena aamuna hyräillyt jostain syystä joululauluja itsekseen pestessään hampaita :D.

Vierailija
35/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun pieni viikkoa vajaa 4kk nauroi eilen ääneen ja itkuhan äitillä tuli siinä. Onnen itku siis :) sydän pakahtui siitä onnellisuudesta ja rakkauden määrästä. Ihana pieni♥ nautitaan näistä hetkistä ja tulevista myös!

Vierailija
36/36 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on pieni vauva ja tunnen samoin kuin ap ihan pakahtuvani onnesta. Välillä en millään jaksaisi odottaa, että vauva herää uniltaan, kun tekisi niin mieli ottaa vauva syliin ja halata ja suukotella.

Joskus tulee mieleen, että kun maailmassa kuitenkin on kaikkia sekopäitä, pedofiilejä, tappajia, narsisteja ja muita pahoja, niin eikö niillä ole ollut äitiä rakastamassa ja halaamassa. Miten jostain niin ihanasta voi tulla myöhemmin jotain niin pahaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme