Pakahdun rakkaudesta kun katson vauvaani
Minä, joka aina julistin, että yhtään lasta en muuten tee. Minä, joka en ole ikinä erityisemmin pitänyt lapsista. Minä, joka olen kaikkea muuta kuin äidillinen.
Toi pieni on niin täydellinen :)
Kommentit (36)
Minulle tuo tunne tuli vasta, kun lapsi alkoi olla 3-4-vuotias. Nyt 5,5-vuotias, ja rákkaus vaan kasvaa vuosi vuodelta.
Kuka alapeukuttaa mun rakkausviestiä :/
Vauva on 4,5kk ja nyt se äidinrakkaus iski oikein tosissaan. Tulee oikein tippa linssiin kun ajatteleekin tota pikkuista tyttöä. Voi kamala :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:45"]
Kuka alapeukuttaa mun rakkausviestiä :/
Vauva on 4,5kk ja nyt se äidinrakkaus iski oikein tosissaan. Tulee oikein tippa linssiin kun ajatteleekin tota pikkuista tyttöä. Voi kamala :D
Ap
[/quote]
Jos sen alapeukun on tarkoitus varoittaa hormonihuuruista. Vaikka rakkaus räjäyttää tajunnan, muista ehkäisy.
Ehkäisy on tukevasti käytössä. Tämä yksi riittää nyt näin alkuun :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:03"]
Nussi maailma täyteen sen te kaikki osaatte ..
[/quote]
Alapeukuttaja osaa näköjään kirjoittaakin. Tosin välimerkkien kanssa on vielä opettelemista. Ehkä niitä käsitellään huomenna, menepäs jo nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:32"]"Vauvani" on jo 3v, ja edelleen tunnen samoin :)
[/quote]
Veit sanat suustani!
Miksi pitää olla koko ajan hehkuttamassa omaa onnellisuutta? Kuulostat tosi katkeralta ja katuvalta.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:15"]
Miksi pitää olla koko ajan hehkuttamassa omaa onnellisuutta? Kuulostat tosi katkeralta ja katuvalta.
[/quote]
No mitä helvettiä :D
Eikun joo, Suomessahan kaikkien pitää olla masentuneita ja jos jotain kivaa tapahtuu ja on onnellinen, siitä ei missään nimessä saa kenellekään kertoa.
Tokihan mä hehkutan koska nyt voin vilpittömästi sanoa olevani onnellinen. Harmillista jos sulla ei asiat ole niin hyvin.
Ap
ihanaa!! Onnellisia vauvantuoksuisia hetkiä sinne ap! Muista nauttia pienestä :)<3
Ihan kuin minun kirjoittama teksti :)