Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla vaihdetaan perjantaina mirena ja mua pelottaa valmiiksi se kipu

Vierailija
11.11.2020 |

Viimeksi, kun asennettiin mirena oksensin ja pyörryin kivun takia. :(
Voinko ottaa pari codia ennen asennusta?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mikä tahansa särkylääke.

Vierailija
2/39 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höh. Itte en jotenki halunnu ottaa kierukkaa just sen takia kun se asennus pelotti ni otin kapselin käteen, oli jotenki vähemmän vaativa juttu eikä lopulta edes sattunu ku puuduttivat hyvin käden.

Ehkä sun kannattaa joo ottaa särkylääkettä etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mikä tahansa särkylääke.

Ei tähän hätään oo muuta kuin codeja. Otan niitä sitten.

Vierailija
4/39 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uutta kertaa ottanut kivun takia. Pois otatin ja pillerit tilalle. Toimii.

Vierailija
5/39 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi höh. Itte en jotenki halunnu ottaa kierukkaa just sen takia kun se asennus pelotti ni otin kapselin käteen, oli jotenki vähemmän vaativa juttu eikä lopulta edes sattunu ku puuduttivat hyvin käden.

Ehkä sun kannattaa joo ottaa särkylääkettä etukäteen.

En mä muuten, mutta on toiminut ihan hyvin ja on kuitenkin 5 vuotta voimassa.

Vierailija
6/39 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en uutta kertaa ottanut kivun takia. Pois otatin ja pillerit tilalle. Toimii.

Pillereihin en enää halua palata, koska edullisempi ja toimii sen 5 vuotta.

Vierailija
7/39 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et mirena on auton osa ja ihmettelin kovasti et miks sen vaihtaminen sattuu. Mee lääkäriin, ne osaa vaihtaa noita kivuttomasti. Itse tai kaveri kun vaihtaa niin sattuuhan se.

Vierailija
8/39 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja mitä itkijöitä ja prinsessoja täällä... se asennus ja poisto kestää pari sekuntia. Ei siihen kuole. Miksi ihmeessä pitää järjestää jotain teatteria jostain pikkujutusta? Miten olette voineet sitten synnyttää, jos ette tuota kestä??

Vierailija
9/39 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullo kossua auttaa vaivaan kuin vaivaan

Vierailija
10/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja mitä itkijöitä ja prinsessoja täällä... se asennus ja poisto kestää pari sekuntia. Ei siihen kuole. Miksi ihmeessä pitää järjestää jotain teatteria jostain pikkujutusta? Miten olette voineet sitten synnyttää, jos ette tuota kestä??

Mikä saa sut kuvittelemaan, että olisin synnyttänyt? En ole, enkä ajatellut ikinä synnyttäväni.

Viimeksi se kipu sai mut pyörtymään ja oksentamaan. Murtuneet luut eivät tunnu miltään kyseiseen kipuun verrattuna.

Vierailija
11/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin et mirena on auton osa ja ihmettelin kovasti et miks sen vaihtaminen sattuu. Mee lääkäriin, ne osaa vaihtaa noita kivuttomasti. Itse tai kaveri kun vaihtaa niin sattuuhan se.

Nimenomaan lääkärihän sen vaihtaa, kun mirena tungetaan kohtuun.

Vierailija
12/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän se poisto ja asennus kestä ku muutaman sekunnin. Kai nyt jokainen sen verran kestää? Varmasti jotain muuta kipua olette joutuneet sietämään kauemminkin.

Vierailija
13/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kipulääkettä etukäteen, rentouttaa. Tämän ohjeen olen saanut itse suoraan gyneltä. Ei ainakaan viimeksi sattunut mitenkään erityisesti, tuntui vaan ihan yhtä inhottavalta kuin perustutkimuskin.

Vierailija
14/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkoon auttaa fyysinen rasitus ja kipuun särkylääke. 

Vierailija
15/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut eihän se poisto ja asennus kestä ku muutaman sekunnin. Kai nyt jokainen sen verran kestää? Varmasti jotain muuta kipua olette joutuneet sietämään kauemminkin.

Kun se kipu ei lopu heti ja se tuntui kestävän ikuisuuden ainakin viimeksi ja kun nousin siitä sängyltä, pyörryin sen kivun takia ja hetken päästä oksensin siitä kivusta.

Mikään kipu ei ole ollut yhtä järkyttävää kuin mirenan asennus.

Vierailija
16/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kapseli! Ei menkkoja, ei tarvitse pelätä kipua. Vaikka olen 3x synnyttänyt, niin kierukkaa en ota hereillä! Ulkomailla nukutetaan.

Vierailija
17/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, mulla on ollut murtuma selässä ja kierukan asennus oli pahempaa kipua! Olen synnyttänyt kahdesti ja kierukan asennus oli kamalampaa.

Vierailija
18/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kapseli! Ei menkkoja, ei tarvitse pelätä kipua. Vaikka olen 3x synnyttänyt, niin kierukkaa en ota hereillä! Ulkomailla nukutetaan.

Mulle ei kuulemma sovi kapseli ja siksi mulle laitettiin mirena alunperin. Eikä ne nukuta täällä, lääkäri jolle sain ajan sanoi vain, että toimenpide on epämukava. Mietin vain mielessäni, että epämukava toimenpide on kyllä vähättelyä.

Vierailija
19/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla toimenpide tehdään nukutuksessa. Suomessa ei mitään kivunlievitystä. Minä otin kipulääkettä ja rauhoittavan ennen kierukan vaihtoa. Sen verran kamalaa oli edellinen vaihto että ei sinne uskaltanut ilman noita mennä.

Vierailija
20/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasetamolia 800 mg ja ibuprofeenia 1000 mg yhdessä, tämän verran naistentautien poliklinikka neuvoo ottamaan 2 tuntia ennen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan