Mitä tekemättä jätettyä kadut tähän astisessa elämässä?
Kommentit (27)
Ei ole vielä sellaista päässyt käymään.
Töihin lähtöä eräänä aamuna.
Erosimme suuren rakkauteni kanssa väärinkäsityksen takia 20 vuotta sitten ja vasta 16 vuotta myöhemmin selvisi että hän oli tullut tuona yönä mun luokseni jäädäkseen. Yön aikana tapahtui kaikenlaista ja hän katosi elämästäni, nyt muutama vuosi sitten sanoi että jos olisin jäänyt kotiin sinä aamuna ja asia olisi selvitetty heti olisimme saaneet elää rakkaussuhteemme:( Nyt menetimme sen suuren rakkauden, 20 vuotta yhteisestä elämästä, yhteiset lapset - kaiken!
Seurustelin exäni kanssa 3 vuotta. Jälkiviisaana on tietysti helppo todeta että ois pitäny tajuta heti lähteä kun ex jätti minut eka kerran seurusteltuamme 1kk.
Sitä että jämähdin parisuhteeseen 16v lähtien ja lukion jälkeen muutettiin yhteen vaikka olisi pitänyt asua yksin ja elää huoletonta nuoruutta sekä lähteä vaihtoon yo:lla tai välivuosi ja au-pariksi.
Oikeastaan ei tarvitse katua juuri mitään vielä alle 50-vuotiaana, silloin voi vielä jopa adoptoida lapsen ja muuttaa elämäänsä vaikka miten. Vanhana voi sitten katua vaikka mitä.
Ihmissuhteista on kyllä vaikea sanoa olisko ne olleet parempia, ei voi tietää oikeastaan ennen kuin olis elänyt ne.
Mielellään ihminen sanoo että nyt ei voi mitään kun elämäntilanne sitoo mutta totuus on että kaiken aineellisen voi muuttaa. Lapsistaankin pääsee eroon mutta harva kai sellaista todellisuudessa haluaa?
Mua kaduttaa etten harrastanut seksiä yhden tosi kuuman miehen kanssa, jonka kanssa pitkään himoitsimme toisiamme. Olin silloin aika turhassa suhteessa ja ihan hyvin olisin voinut. Sen jälkeen olenkin ollut sen oikean kanssa naimisissa, mutta aina joskus päivitetään tän miehen kanssa tilanne, että joko olis saumaa. :) En usko, että sitä koskaan enää tulee.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 06:38"]
En tehnyt itsemurhaa ajoissa. Nyt on lapset jotka jäisivät ehkä kaipaamaan.
[/quote]
Alapeukuttajat ovat näköjään sitä mieltä ettei lapsia haittaa yhtään jos äiti nyt tappaa itsensä.