Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tiibetinspanielin ottaa 25 neliön kerrostaloyksiöön?

Vierailija
06.03.2014 |

Voiko tiibetinspanielin ottaa 25 neliön kerrostaloyksiöön? Onko se herkkähaukkuinen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tuon kokoisessa ja ottaisin tähän korkeintaan hamsterin.

Vierailija
2/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin tipsumixin aluksi 28 neliöön ja tarjosin riittävästi ulkoilua sekä usein mökille missä sai juoksennella vapaana, joten mikä ettei jos et tee siitä mökkihöperöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait sen periaatteessa voi ottaa. ulkonahan koiran pitää liikkua, sisällä ne lähinnä nukkuu sohvalla. ainakin meidän rontit, joilla olisi tilaa liikkua useammassa huoneessa. haukkuisuus riippuu yksilöstä. meidän talossa asuu yksi semmoinen, en kuule sen koskaan haukkuvan. saman kerroksen puudeli kyllä louskuttaa minkä ehtii.

Vierailija
4/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se on vanha tiibetiläinen temppelikoira. Pitää asua muutaman tuhannen neliömetrin temppelissä, muuten se saa traumoja.

Vierailija
5/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut kolme tipsua. Kaksi ei haukkuneet oikeastaan koskaan, nykyinen haukkuu herkemmin. Eiköhän tipsu sovi pieniinkin tiloihin, kunhan saa purkaa energiaa ulkoilemalla.

Vierailija
6/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä :/ pitäisi olla ainakin 35 neliötä tuonkokoisen koiran kanssa.

Vierailija
7/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunhan ulkoilutat paljon! Mulla on tipsu 20 neliön yksiös. Mä ulkoilutan itse aamulla, töistä tullessa ja illalla. Mun eläkkeellä olevat vanhemmat vie tipsukkani päiväkävelylle.

Vierailija
8/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottaa kunhan huolehdit pitkistä lenkeistä. Kotioloissa tipsu ei paljon liiku, tykkää nukkua lämpimässä ja suojaisessa paikassa kuten kissa. 

Meillä tehosi haukkumiseen tämä. http://www.mustijamirri.fi/tuote/petsafe-haukunestolaite-sis%C3%A4tilaan/022085/ Sitruunapantaa ei missään nimessä saa edes kokeilla suurisilmäisille ja lyhytkuonoisille roduille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi