Ei hyvää päivää! Anoppi höyrähtänyt ja ostanut imurin kulkukauppiaalta
Kommentit (17)
Paljoa oli maksanut? Niitä kun on jotakin tuhansien eurojen masiinoita ollut tällaisilla kulkukauppiailla myynnissä...
Ei kai vaan Kirbyä...... :)
http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/534416-ala-osta-kirby-imuria-hinta-3800-a-42.html
^ Sanoi olleen kalliin, mutta järkytykseltäni en tohtinut kysyä tarkkaa hintaa enkä muutoinkaan kommentoida
Onneksi minä olen vielä oikeustoimikelpoinen eikä miniä voi sille mitään, jos ostan imurin.
Ei hätää!
Siinä on anopille imuria loppuiäksi. Äitini aikoinaan osti myös (en muista merkkiä), ei pienintäkään vikaa ole imurissa ollut?
Muista varata itsellesi se sitten kun anopista aika jättää.
^ Toivottavasti on kestävä, ei tosin tullut takuusta kysyttyä
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:25"]
Onneksi minä olen vielä oikeustoimikelpoinen eikä miniä voi sille mitään, jos ostan imurin.
[/quote]
Sinusta on siis ihan ok ostaa lähes neljän tonnin pölynimuri?
LOL!
Et olisi muuten käytetyn auton tarpeessa.......
Meidän 6v vanha Electrolux maksoi marketissa 139e ja vieläkin pelittää.
Mun äitini on ostanut kans joskus, pidin sitä ihan mielipuolena mutta ei tainnut ollakaan. Se oli kyllä kallis mutta on kestänyt jo vaikka kuinka kauan vaikka äidillä on kaksi koiraa ja se imuroi melkein joka päivä.
Sinä aikana mulla on ehtinyt olla ja hajota 1 Volta, 1 Electrolux ja 1 Miele. Nyt ostettiin sitten taas Volta, saas nähdä kauanko kestää.
Kyllä tuon kaupan voi vielä purkaa, koita saada hänet järkiisi.
^ Yritän luottaa anopin arvostelukykyyn, mutta hän ei ole aina tehnyt mitä parhaimpia kauppoja ja siksi hieman huolestuin
Ota nyt heti selvää laitteen merkistä ja hinnasta. Jos se on Kirby niin purkakaa kauppa.
No tehän saatte sen aikanaan perinnöksi.