Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua

Vierailija
31.12.2013 |

Muuten hyvä mies. Luultavasti stressi syynä. Vaikea kuitenkin olla ottamatta henkilökohtaisesti, vaikuttaa itsetuntoon vaikka ei tarvitsisi. Olen nuori, kaunis ja hyvävartaloinen. Miten vastaavassa tilanteessa olevat olette jaksaneet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti stressi syynä? Miten teillä menee? Onko sulla stressiä? Meidän suhteen laatuu vaikutti tosi paljon, kun mä väsyin. Olin koko ajan väsynyt ja sitä myöten kiukkuinen. Miehellä oli stressiä, ainoa tulontuoja taloon, joten aihetta stressiin oli. Ihmettelin silti, että miksi mies, joka on ollut 12 vuotta KOKO AJAN valmiina, ei enää kiinnostu seksistä. Sitä sitten lähdettiin ajan kanssa purkamaan ja suurin syy kuulemma oli mun ilottomuus. En hymyillyt tarpeeksi. Silloin se tuntui aika kamalalta syyltä, varsinkin kun ei kauheesti hymyilyttänyt. Pikkuhiljaa aloin nukkumaan enemmän ja elämä alkoi näyttämään paremmalta. Hymykin irtosi ihan itsestään ja olin paaaaljon positiivisempi kuin pitkään aikaan. Siitä se seksi lähti taas pikkuhiljaa luistamaan.

Kannattaa siis alkaa keskustelemaan, vaikka se ei ihan helppoa olisikaan. Ei pidä olettaa mitään, vaan ottaa selville mistä kaikki oikeasti johtuu. Ja jos kaikki on vain esim. työstressin syytä, niin silloin ei auta kuin yrittää helpottaa sitä kaikin keinoin ja odottaa tilanteen paranevan.

Vierailija
2/3 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon hyvästä vastauksesta! Ollaan jonkin verran juteltu. Mies itse ei osaa oikein sanoa mistä on kyse, aiemmin on siis haluja enemmän ollut. Koko syksyn oli aika väsynyt opiskeluista, joten silloin epäili sen olevan syynä. Nyt on kuitenkin lomaa ollut jonkin aikaa mutta tilanne on sama. Voihan se tosiaan olla, että vie vaan aikaa "palautua". Oon vaan huomannut itse alkavani reagoida, tunnen itseni epähaluttavaksi jne. No, täytyy kai vaan koittaa olla vielä kärsivällinen ja miehelle tukena. Suhde muuten voi molempien mielestä hyvin. Yhdessä 4v. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne aikoinaan, hyvä suhde mutta miehen työstressi (tai mikä sitten lieneekään) ei koskaan loppunut. Oli se kyllä loputon suorittaja haalimassa aina lisää duunia. Mikään ei auttanut, ei keskustelu tai sopiva vaatetus tai oman käytöksen muuttaminen tai vaatiminen tai vaatimatta oleminen tms. Olin silloin nuori ja muodokas mutta sutjakka ja muitakin minusta kiinnostuneita oli joten tuskin miehen haluttomuus ainakaan täysin minusta johtui (sutjakka muuten olen edelleenkin :-) Muutaman vuoden jaksoin, sitten itsetunto nollilla ja omatkin halut kadonneena halusin erota. Mies tosin olisi halunnut jatkaa suhdetta joten tuskin näki siinä mainittavaa vikaa. Hämmästyttävää, koska kuitenkin tiesi tilanteeni.

Nyt minulla on uusi suhde, pari pientä lasta ja kiitettävästi vipinää makuhuoneessa :-) Todettava vaan on että miestä vaihtamalla elämäni parani.

Voimia ap! Ikävä tilanne, toivottavasti se kohenee!