Minuun suhtaudutaan vihamielisesti, koska minulla on rahaa asunnon muodossa
Apua ei saa mistään mihinkään, enhän minä mitään voi tarvita. Kummasti tämä suhtautuminen tulee aina ilmi sellaisten henkilöiden toimesta, jotka tietävät osoitteeni.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitsen ihan jotain kertaluontoista apua valtiolta tai kunnalta, niin en ikinä sitä saa.
Lähestulkoon mitä tahansa hakemuksia teen, liittyen mihin tahansa, ne hylätään. Rikosilmoituksia ei tutkita, rahallista apua ei myönnetä. En saa ikinä apua yhtään mihinkään. Enkä tee jatkuvasti rikosilmoituksia, vaan silloin kun on aihetta. Mutta joka ikiseen asiaani tulee hylkyä hylyn perään, aina!Ap
Sä jätät jotain oleellista kertomatta itsestäsi.
Ei täällä Suomessa kukaan jää puille paljaille, jos hakee apua.
Tervetuloa minun elämääni. En ole jättänyt kertomatta mitään.
Ap
Onpa kumma kun kunnianloukkauksen kriteerit täyttyvät ja silti poliisi ei näe syytä tutkia asiaa. En yksinkertaisesti saa apua yhtään mihinkään eikä asioitani käsitellä ikinä.
En tiedä susta mutta keskivertosuomalaisen tekemisiin ei kuulu rikosilmoitusten tehtailu, jos kerran elämässään joutuu sellaisen tekemään niin sekin olosuhteiden pakosta.
Kuulostaa vähintäänkin hankalan ihmisen hommilta.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kumma kun kunnianloukkauksen kriteerit täyttyvät ja silti poliisi ei näe syytä tutkia asiaa. En yksinkertaisesti saa apua yhtään mihinkään eikä asioitani käsitellä ikinä.
Hyvä vaan ettei vähäisiä verovaroja tuhlata jokaisen mielensäpahoittajan valituksiin.
En minä vaan ole mitään huomannut, vaikka asuntoja on parhaimmillaan ollut 6, nyt enää kolme.
Olen onnistunut tekemään muutaman hyvän asunto-oston ja nyt asun isohkossa asunnossa perheeni kanssa kantakaupungissa.
Taloyhtiö on hyvä, paljon liiketilaa, iso autotalli, yhtiövastike pieni.
Ja asunto on velaton.
Asumiskulut kuukautta kohti on alle 300 euria sis vakuutus, yhtiövastike, sähkö js vesimaksu.
Eikä meillekään olla kateellisia