Minuun suhtaudutaan vihamielisesti, koska minulla on rahaa asunnon muodossa
Apua ei saa mistään mihinkään, enhän minä mitään voi tarvita. Kummasti tämä suhtautuminen tulee aina ilmi sellaisten henkilöiden toimesta, jotka tietävät osoitteeni.
Kommentit (26)
Lopeta se nalkutus ja jätä kateelliset omaan arvonsa.
toinen vaihto-ehto on että olet luulosairas ja aina pyytämässä ilmaisia palveluita.
En ikinä ottaisi asuntoa riesakseni.
Omistusasunnot pitää takavarikoida valtiolle ja vuokrata halvalla köyhille.
Millainen sen asunnon muoto sitten on?
Rahaa asunnon muodossa ... siis olet asetellut setelit tai kolikot jotenkin asunnon muotoon, ihan pohjapiirroksena vai kolmiulotteisesti? Aika jännä, en ole tuollaisesta ennen kuullutkaan. Kerro ihmeessä lisää vaikka siitä, millaisen muodon valitsit (yksiö, kaksio vai kolmio) ja miksi.
Onpa outoa käytöstä. Joko liikut todella erikoisessa seurassa tai kyse on jostain ihan muusta. Ruinaatko ilmaista hiustenleikkuuta kampaajakaveriltasi, vaikka asuntosi on arvoalueella, vai mistä on oikein kyse?
Suurimmalla osalla suomalaisia on oma asunto, joten miksi kukaan olisi kateellinen tavallisesta asiasta?
Rahaa asunnon muodossa...kuulostaa erikoiselta.
Jos tarvitsen ihan jotain kertaluontoista apua valtiolta tai kunnalta, niin en ikinä sitä saa.
Lähestulkoon mitä tahansa hakemuksia teen, liittyen mihin tahansa, ne hylätään. Rikosilmoituksia ei tutkita, rahallista apua ei myönnetä. En saa ikinä apua yhtään mihinkään. Enkä tee jatkuvasti rikosilmoituksia, vaan silloin kun on aihetta. Mutta joka ikiseen asiaani tulee hylkyä hylyn perään, aina!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rahaa asunnon muodossa...kuulostaa erikoiselta.
Öööö... Erikoiselta millä tavalla??
Ap
Ymmärrän, jos lain mukaan jokin asia hylätään. Mutta kummasti minun elämässäni ei muuta olekaan kuin loputtomia hylättyjä hakemuksia ja sitä, että saan ihan itsekseni pärjätä tai olla pärjäämättä.
Useimmilla tuntemillani ihmisillä on omistusasunto mutta en ole koskaan havainnut mitään vihamielisyyttä. Ehkä Porvoossa on elämä toisenlaista.
Ja tosiaan erikoisesti kaikkia näitä juttuja yhdistää se, että osoitetiedot on vastapuolella tiedossa. Saan oikein hyvää palvelua kaupoissa, muut ihmiset kohtelevat minua yleisesti hyvin ja mukavasti. Mutta ihan sama minkä hakemuksen teen, se hylätään ihan satavarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitsen ihan jotain kertaluontoista apua valtiolta tai kunnalta, niin en ikinä sitä saa.
Lähestulkoon mitä tahansa hakemuksia teen, liittyen mihin tahansa, ne hylätään. Rikosilmoituksia ei tutkita, rahallista apua ei myönnetä. En saa ikinä apua yhtään mihinkään. Enkä tee jatkuvasti rikosilmoituksia, vaan silloin kun on aihetta. Mutta joka ikiseen asiaani tulee hylkyä hylyn perään, aina!Ap
Sä jätät jotain oleellista kertomatta itsestäsi.
Ei täällä Suomessa kukaan jää puille paljaille, jos hakee apua.
Todella kummallista. Ehkä sinuun suhtaudutaan vihamielisesti ihan muista syistä.