Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä lääkäri Hesassa paniikkihäiriön hoitoon?

Vierailija
06.03.2014 |

En jaksaisi millekään puoskarille mennä, vaan aikuisten oikeasti asiaan perehtynyttä. Olen nelikymppinen ja kärsinyt vaivasta vuosia. Kauhukohtaukset tulevat öisin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait psykiatreissa puoskareita ole. Itselle on vain hyviä kokemuksia lääkäreistä. Googlettamalla vois löytyä lääkäri, jonka erityisosaamisena on paniikihäiriön hoito

Vierailija
2/5 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma, jos sinä et ole törmännyt. Aikoinaan hain syömishäiriöön apua ja psykiatrien osaaminen oli tosi eri tasoista. Silsi ymmärrän ap:tä.

Minulla oli bulimia ja erään psykiatrin kommentti oli, että etkö voisi ahmia jotakin terveellistä ja helposti oksennettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma, jos sinä et ole törmännyt. Aikoinaan hain syömishäiriöön apua ja psykiatrien osaaminen oli tosi eri tasoista. Silsi ymmärrän ap:tä.

Minulla oli bulimia ja erään psykiatrin kommentti oli, että etkö voisi ahmia jotakin terveellistä ja helposti oksennettavaa.

Vierailija
4/5 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:42"]En jaksaisi millekään puoskarille mennä, vaan aikuisten oikeasti asiaan perehtynyttä. Olen nelikymppinen ja kärsinyt vaivasta vuosia. Kauhukohtaukset tulevat öisin.

[/quote]

Miksi näitä alapeukutetaan, jos henkilö etsii apua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi