Annanko poikani pukeutua mekkoihin kotona?
Tykkää kovasti mekoista. Pieni on vasta (ikää en kerro, mutta alle kouluikäinen). Siskojensa mekkoja siis tykkää päällensä pukea. Eli annanko pukea, enkä tee asiasta suurta numeroa?
Kommentit (28)
No meillä poika tykkäsi aina pinkistä ja halusi kokeilla koruja ja mekkoja. Oli silloin noin 4-vuotias. Nyt on 8-vuotias ja oikea äijä, mutta kauniista esineistä ja taloista, vaatteista yms. tykkää edelleen.
En minäkään antaisi. Minusta on mukavaa, että on joitakin eroja sukupuolten välillä. Tytölle puen vaaleanpunaista ja pojalle vaaleansinistä ja se on minusta söpöä ja kivaa. Mä en kannata mitään sukupuolineutraalia kasvatusta koska sukupuoli määrittää jo paljon pienessä lapsessakin. Tytöt ja pojat kunniaan eikä mitään pullamössöä kaikesta!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 09:43"]Olen siis tottakai antanut. Nyt vain monet tutut alkaneet kommentoimaan, että pojasta tulee "homppeli", kun mekkoja päällensä pukee. Poika tykkää eritoten laittaa mekkoja päälle, kun kuuntelevat lastenlauluja ja tanssivat. Mekon helmat hulmuavat niin kivasti ja mekkojen kanssa on ihana pyöriä. Pojan koko naama nauraa :)
Meillä siis tytöt ovat aina leikkineet esim autoilla ja löytyy parkkitaloa yms. En ole koskaan eritellyt vain tyttöjen ja poikien leluja. Niin miksi pitäisi kieltää sitten mekot pojalta?
-ap-
[/quote]
Miksi sitten kysyit edes?
Anna mun kaikki kestää, kun jotkut luulee, että lapsia pitää ohjata, ettei niistä tule homoja. Tuo on idiotismia, tiedon puutetta.
No halusin vähän muitakin mielipiteitä, kuin kaverieni/sukulaisteni. Sen takia kysyin :)
-ap-
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 11:15"]
En minäkään antaisi. Minusta on mukavaa, että on joitakin eroja sukupuolten välillä. Tytölle puen vaaleanpunaista ja pojalle vaaleansinistä ja se on minusta söpöä ja kivaa. Mä en kannata mitään sukupuolineutraalia kasvatusta koska sukupuoli määrittää jo paljon pienessä lapsessakin. Tytöt ja pojat kunniaan eikä mitään pullamössöä kaikesta!
[/quote]
Hohhoijaa. Teillä on sitten varmaan kotona isot close-up-kuvat naisten ja miesten genitaaleista, kun nämä ovat niin ratkaisevan tärkeät?
Pervertikko taidat olla. Meitä on niin moneen eri lähtöön...
Luulevatko jotkut oikeasti että kieltämällä lapselta mekot he estävät esimerkiksi homouden? Apua. Antaa lasten olla lapsia ja leikkiä mitä leikkivät. Housut ei tee kenestäkään heteroa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 09:38"]
Mä en antaisi enkä antanut. Ei tosin tuollaista tilannetta edes tullut.
On olemassa miesten ja naisten vaatteet ja mä opetan lapsilleni jo pienestä pitäen sen eron. Lapsille pitää mun mielestäni opettaa, että on miehiä ja naisia ja tyttöjä ja poikia ja mitkä ovat näiden erot. Että erot näkyy vaatetuksessa ja jonkun verran leikeissä yms. Siinä ei ole mitään väärää, että on eroavaisuuksia.
[/quote]
Kuule, ehdotan, että tatuoit lastesi otsaan asianmukaiset genitaalin kuvat. Ettei vaan tulisi mitään epäselvyyksiä, eikö?
Herranjumala, mistä näitä pillu- ja pippelisidonnaisia pervertikkoja oikein sikiää?
Sinun mielestäsi siis yksilöiden välisiä eroja ei tulee kunnioittaa, pelkästää sukupuolten keskimääräisiä eroavaisuuksia. Logiikka, hohoi!