Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet täällä? Oletko kotiäiti, työtön, palstailetko

Vierailija
06.03.2014 |

työpaikaltasi, vai..? Itse olen menossa iltavuoroon töihin ja Hesarin lukemisen lomassa palstailen täällä.

Helsingissä ainakin paistaa aurinko ihanasti. Hyvää kevätpäivää kaikille!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotirouva. Nautin aamiaisestani tässä samalla. Nautin ihanasta aamusta ja laittaudun pian valmiiksi. Olen menossa lounaalle tänään. Loistava päivä tulossa.

Vierailija
2/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kotirouva, seurailen mitä miettivät ikäiseni äidit minulla lapsenlapsikin jo. Hauskahan se on täällä lueskella missä maailma kulkee ja aurinko paistaa, kevät on tullut Helsinkiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi työtön, 27v, lapseton, parisuhteessa. Juon aamukahvin lomassa uutisotsikoita ja AV-palstaa kotona. Jestas kun väsyttää, ja alaselkä on ihan tulessa. Tänään pitäisi jaksaa monenlaista.

Vierailija
4/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon freelancer, katoin työmeilit ja samalla eksyin tänne, lapset syö aamupalaa ja pukee, mä juon teetä. kohta lähen viemään ne päiväkotiin ja käyn kaupassa, sitten tuun kotiin tekemään hommia. Normipäivä. 

Vierailija
5/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaikani painottuu iltaan, joten vapaa-aikani on aamupäivisin. Jämähdin tähän nojatuoliin lukemaan uutisia ja lopulta päädyin tänne. Lapset lähtivät jo kouluun ja mies töihin. Kaunis päivä tulossa, jospa se auttaisi uupuneeseen oloon.

Vierailija
6/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalla raskausvaivojen vuoksi. 

Vierailija
7/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuoroni alkaa vasta klo 11:30 ja siksi hillun täällä. Joka päivä tätä palstaa tulee luettua, on sen verran mielenkiintoinen :)

Vierailija
8/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaan kanssa kotona.

Vierailija
9/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä, mutta istun nyt katsastuskonttorilla ja siksi on aikaa hetki olla täälläkin. Ihana aamu! :)

Vierailija
10/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kahden nuorimman lapsen (alle 2v kanssa) yksi lapsista käy perhepäivähoidossa. Ajateltiin pian lähteä ulkoilemaan. Tässä juuri istahdin alas ja mietin mitä tänään syötäisiin.

Vierailija
11/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön raskauden vuoksi, eli kotiäitiyseksi tätä voi sanoa. Lasten kanssa kotona. Tällä hetkellä makoilen sängyssä 2veen kanssa joka vielä nukku, on kuumeessa ja vatsataudissa reppana.

Vierailija
12/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan menossa yövuoron jälkeen. Lapset sain äsken hoitoon ja nyt käyn vielä ihan ylikierroksilla. Jospa kohta..

Vierailija
13/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukulomalla

Vierailija
14/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoroon menossa, siivoilun lomassa tupakkatauoilla lueskelen :D

Vierailija
15/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 09:12"]

Sairaslomalla raskausvaivojen vuoksi. 

[/quote]

Tässä (sairaslomassa) on alapeukkujen määrästä johtuen siis jotain syntisen väärää? Entä jos sillä ehkäistään ennenaikeinen synnytys?

Vierailija
16/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauslomalla syövän vuoksi.

Vierailija
17/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä armottoman tylsää..

Vierailija
18/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaapäivä!

Vierailija
19/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin palstan vasta raskausaikana, nyt 5kk lapsen kanssa kotona. Kätevä lukea juttuja kännykällä vaikka yöllä imettäessä. Suurin osa aloituksista jonninjoutavia, mutta ihmeen viihdyttäviä osa silti :)

Vierailija
20/54 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön, mutta kai tässä voisi tituleerata itseään kotiäidiksi (lapset lomalla kotona) tai emännäksi (miehen elukoita hoidettavana). Pääasiallinen toimeentulo on kuitenkin työttömyyskorvaus. Työpaikkatarjonta tältä päivältä tarkistettu, ei mitään uutta sillä rintamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi