Miksi olet täällä? Oletko kotiäiti, työtön, palstailetko
työpaikaltasi, vai..? Itse olen menossa iltavuoroon töihin ja Hesarin lukemisen lomassa palstailen täällä.
Helsingissä ainakin paistaa aurinko ihanasti. Hyvää kevätpäivää kaikille!
Kommentit (54)
Täällä kotirouva, seurailen mitä miettivät ikäiseni äidit minulla lapsenlapsikin jo. Hauskahan se on täällä lueskella missä maailma kulkee ja aurinko paistaa, kevät on tullut Helsinkiin!
Toistaiseksi työtön, 27v, lapseton, parisuhteessa. Juon aamukahvin lomassa uutisotsikoita ja AV-palstaa kotona. Jestas kun väsyttää, ja alaselkä on ihan tulessa. Tänään pitäisi jaksaa monenlaista.
Mä oon freelancer, katoin työmeilit ja samalla eksyin tänne, lapset syö aamupalaa ja pukee, mä juon teetä. kohta lähen viemään ne päiväkotiin ja käyn kaupassa, sitten tuun kotiin tekemään hommia. Normipäivä.
Työaikani painottuu iltaan, joten vapaa-aikani on aamupäivisin. Jämähdin tähän nojatuoliin lukemaan uutisia ja lopulta päädyin tänne. Lapset lähtivät jo kouluun ja mies töihin. Kaunis päivä tulossa, jospa se auttaisi uupuneeseen oloon.
Sairaslomalla raskausvaivojen vuoksi.
Työvuoroni alkaa vasta klo 11:30 ja siksi hillun täällä. Joka päivä tätä palstaa tulee luettua, on sen verran mielenkiintoinen :)
Yrittäjä, mutta istun nyt katsastuskonttorilla ja siksi on aikaa hetki olla täälläkin. Ihana aamu! :)
Kotona kahden nuorimman lapsen (alle 2v kanssa) yksi lapsista käy perhepäivähoidossa. Ajateltiin pian lähteä ulkoilemaan. Tässä juuri istahdin alas ja mietin mitä tänään syötäisiin.
Työtön raskauden vuoksi, eli kotiäitiyseksi tätä voi sanoa. Lasten kanssa kotona. Tällä hetkellä makoilen sängyssä 2veen kanssa joka vielä nukku, on kuumeessa ja vatsataudissa reppana.
Nukkumaan menossa yövuoron jälkeen. Lapset sain äsken hoitoon ja nyt käyn vielä ihan ylikierroksilla. Jospa kohta..
Iltavuoroon menossa, siivoilun lomassa tupakkatauoilla lueskelen :D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 09:12"]
Sairaslomalla raskausvaivojen vuoksi.
[/quote]
Tässä (sairaslomassa) on alapeukkujen määrästä johtuen siis jotain syntisen väärää? Entä jos sillä ehkäistään ennenaikeinen synnytys?
Löysin palstan vasta raskausaikana, nyt 5kk lapsen kanssa kotona. Kätevä lukea juttuja kännykällä vaikka yöllä imettäessä. Suurin osa aloituksista jonninjoutavia, mutta ihmeen viihdyttäviä osa silti :)
Työtön, mutta kai tässä voisi tituleerata itseään kotiäidiksi (lapset lomalla kotona) tai emännäksi (miehen elukoita hoidettavana). Pääasiallinen toimeentulo on kuitenkin työttömyyskorvaus. Työpaikkatarjonta tältä päivältä tarkistettu, ei mitään uutta sillä rintamalla.
Olen kotirouva. Nautin aamiaisestani tässä samalla. Nautin ihanasta aamusta ja laittaudun pian valmiiksi. Olen menossa lounaalle tänään. Loistava päivä tulossa.