Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiselle ihmiselle ei kukaan tarjoa juotavaa esim. baarissa?

Vierailija
06.03.2014 |

Tai kukaan tule edes juttelemaan. :D Täällä kun lukee teidän tarinoitanne, miten ei mene senttiäkään baariin, niin mietin että mikähän minussa mättää kun kukaan ei koskaan osoita mitään huomiota minua kohtaan.

Olen ihan ok:n näköinen, en mökötä yksin nurkassa, hymyilen ihmisille.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava? Onko sulla lyhyet hiukset (alle olkapään mittaiset) ?

Vierailija
2/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan ole tarjottu juotavaa (tai no, on, mutta yleensä samassa tilanteessa on tarjottu kaikille porukassa oleville/tuotu tarjottimella pöytään juotavia), mutta juttelemaan kyllä tullaan aina välillä. Ei se ilmainen juoma ainakaan ole mikään "kaikille" automaattisesti tapahtuva juttu, meidän 15 tytön kaveripiirissä hyvin hyvin harvoin kenellekään tarjotaan. Älä huolestu. :)

Vierailija
4/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle, joka ei näytä juovan? Sellaiselle, joka on jo jonkun miehen kanssa? (Tosin tämä ei aina vaikuta mitenkään, esim työporukassa tms)

Vierailija
5/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle, joka näyttää siltä ettei metsästä huonoa seksiä?

Sellaiselle joka näyttää siltä, että pystyy ostamaan itsekin?

Vierailija
6/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika oudolta... Jotain vikaa sussa on oltava, jos olet baarissa yksin eikä kukaan tule edes juttelemaan.. Yleensä rumimmillekin naisille löytyy ottajansa.

Onko sun hymy jotenkin omituinen?

Vierailija
7/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen hymy sen täytyy olla...

Vierailija
8/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen, miehelle!

Vierailija
9/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan paikkakunnasta ja siitä, minkä ikäisiä siellä baarissa pyörii. Juttuseuraa varmasti lähes jokainen saa, jos on vähänkin avoimen tuntunen, katselee ympärilleen ja on helposti lähestyttävä. Nuoret miehet ovat sen verran pihejä, etteivät he raaskii ostaa tuntemattomille naisille juotavaa, mutta kun ikää ja pelisilmää alkaa tulla, yhden kahden tarjoaminen kiinnostavalle naiselle ei tunnu missään. Varsinkin jos se saattaa tuottaa tuloksena hyvää keskusteluseuraa baarissa, seksiä tai kenties seurustelusuhteen.

Vierailija
10/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mäenannalle"

Vierailija
11/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle, joka ei näytä yhdenillanpanolta.

Vierailija
12/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 08:20"]Oletko lihava? Onko sulla lyhyet hiukset (alle olkapään mittaiset) ?

[/quote] hah, mä en oo lihava vaan muodokas (164cm\65kg) ja mulla on lyhyt poikatukka :) AINA saan juttuseuraa ja useimmiten miehet juomia tarjoavat. Mutta kuka nainen menee yksin baariin...? Ap, ota itse kontaktia ihmisiin :)

Vierailija
13/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 08:20"]Oletko lihava? Onko sulla lyhyet hiukset (alle olkapään mittaiset) ?

[/quote] hah, mä en oo lihava vaan muodokas (164cm\65kg) ja mulla on lyhyt poikatukka :) AINA saan juttuseuraa ja useimmiten miehet juomia tarjoavat. Mutta kuka nainen menee yksin baariin...? Ap, ota itse kontaktia ihmisiin :)

[/quote]

No se muodokkuus on parempi sana kuin lihava, asia on sama noilla mitoilla. Oikeasti muodokas nainen on tyystin eri mitoilla. Jos paino on enemmän kuin pituus miinus 100, on vähintään leveälanteinen tukkijalka, pönäkkä! Varsinkin jos se pituus on vain 164 ja paino 65, paksuilla reisillä ja tukevalla vartalolla haahuilet.

Vierailija
14/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, onko se joku tavoiteltava juttu, että baarissa tullaan tarjoamaan juomia? Mää oon aina kieltäytynyt tarjouksista ja sanonut ystävällisesti että kiitos, mutta ostan itse juomani. Voin jutella ihmisten kanssa ilman että minulle tarjotaan mitään.

Vierailija
15/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata pitkät hiukset ja värjää blondiksi, niin johan tulee huomiota...

Vierailija
16/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle

Vierailija
17/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 11:31"]

Öö, onko se joku tavoiteltava juttu, että baarissa tullaan tarjoamaan juomia? Mää oon aina kieltäytynyt tarjouksista ja sanonut ystävällisesti että kiitos, mutta ostan itse juomani. Voin jutella ihmisten kanssa ilman että minulle tarjotaan mitään.

[/quote]

Mietin samaa! Minä en kehtaa ottaa vastaan edes kavereideni tarjoamia juomia.

Vierailija
18/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:56"]

[/quote]

No se muodokkuus on parempi sana kuin lihava, asia on sama noilla mitoilla. Oikeasti muodokas nainen on tyystin eri mitoilla. Jos paino on enemmän kuin pituus miinus 100, on vähintään leveälanteinen tukkijalka, pönäkkä! Varsinkin jos se pituus on vain 164 ja paino 65, paksuilla reisillä ja tukevalla vartalolla haahuilet.

[/quote] Ehkä se on sitten niin! Mielummin olen kuitenkin läski kuin tikku! 4krt viikossa käyn salilla tai vesijuoksemassa, on siis lihastakin eikä pelkkää höttöä. Suvussa on kyllä rintavuutta ja lanteikkuutta, omaan silmään se miellyttää enemmän kuin täysin lauta, hoikka nainen.