Suosittele pätevää ja taitavaa radiologia pk-seudulta, mammografiaan menossa...
Aiemmin olen käynyt Ilmari Anttisella, joka on todella hyvä mammografian ja ultran taitaja. Nyt en saa hänelle aikaa, kun on vähentänyt vastaanottoja niin paljon. Tai toki ajan saisi, mutta omien aikatauluongelmien takia menisi joulukuulle asti. Eli haussa on hyvä radiologi pk-seudulta.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, sama kai se mille radiologille menet, saman koulun ne on kaikki käyneet! Yhtä päteviä kaikki.
Ei se ihan näin ole. Mullekin on kaksi lääkäriä ihan suositelleet menoa Ilmari Anttiselle, koska on Suomen parhaita radiologeja. Onhan näitä mammografioita, joista radiologi ei ole huomannut kasvainta ollenkaan. Toki voi jäädä huomaamatta pelkästä mammografiasta, jos ei ultrata ollenkaan. Mutta oikeasti kyllä lääkäreissä on eroja ja heidän taidoissaan.
Ap
Liljamo-Saarikivi Tiina Forum Mehiläinen.
Itselleni jäi kuva että hän tekee todella huolellisesti työnsä. Hänelle menen uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Liljamo-Saarikivi Tiina Forum Mehiläinen.
Itselleni jäi kuva että hän tekee todella huolellisesti työnsä. Hänelle menen uudestaan.
Kävitkö hänellä mammografiassa + ultrassa vai jossain muissa radiologian puolen asioissa? Kertooko ultratessa mitä on näkyvissä? Jännitän ihan kauheasti tuota rintojen ultraa ja toivoisin, että lääkäri olisi rauhallinen eikä ainakaan mikään sellainen höpöttäjä, joka ääneen miettii, että "mikäköhän tuo on" tms. tyylistä :D
Ap
Mammossa ja ultrassa. Ei ole höpöttäjä ja mikä tärkeintä: on tarkka eikä anna minkään jäädä tarkistamatta, jos tarkistettavaa on.
Tämä on niin suhteellista, jos asioit julkisella puolella niin et saa edes valita kenelle menet... Eiköhän nuo radiologit keskimäärin ole ihan pätevää jokainen.
Marja Rinne, ottaa vastaan Aavassa.
Mulle on mammon tehnyt aina röntgenhoitaja, jos tarvii ultrata, niin sitten vasta ollut radiologi.
Näin yksityisellä sekä julkisella.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on mammon tehnyt aina röntgenhoitaja, jos tarvii ultrata, niin sitten vasta ollut radiologi.
Näin yksityisellä sekä julkisella.
Näin se menee. Radiologi kuitenkin tulkitsee myös nuo mammografiakuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin yksityisellä sekä julkisella.Näin se menee. Radiologi kuitenkin tulkitsee myös nuo mammografiakuvat.
Tottakai tulkitsee, mutta ei tee itse tutkimusta.
Ohi aiheen, mutta miten nopeasti yksityisellä pääsee mammografiaan + ultraan? Entä julkisella sektorilla?
Mitä ihmettä, sama kai se mille radiologille menet, saman koulun ne on kaikki käyneet! Yhtä päteviä kaikki.