Hayden Panettiere
Kuinka ihmeessä voi olla noin kaunis? Osaako kukaan sanoa mikä tekee hänestä massasta erottuvan?
Kommentit (26)
Mä en tykkää sen hymystä, se on jotenkin epäaito eikä se hymy näy yhtään silmissä, samanlainen vääntötekohymy kuin Sarah Michelle Gellarilla.
hayden on niiiiin hot anna palaa 3:ssa ja sitte siinä yhdessä leffassa :)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:47"]
Mä en tykkää sen hymystä, se on jotenkin epäaito eikä se hymy näy yhtään silmissä, samanlainen vääntötekohymy kuin Sarah Michelle Gellarilla.
[/quote]
Jos kyse on hänen hymystään Nashville-sarjan roolihahmona niin hymyn on tarkoituskin olla sellainen.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:43"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:14"]
miksi ihmeessä otti tekotissit
ennen oli näin jeees http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2013/04/03/hayden-panettiere_3.jpg
[/quote]
Mun mielestä vaan hieman saanut rasvaa luiden ympärille?
[/quote]
[/quote]
Tuossa vasemmassa kuvassa on varmaan 10 kiloa laihempi, eli se kyllä vaikuttaa rintojen kokoonkin.
Ja vaikka olisikin ottanut silarit, niin onnittelut siitä että ne ovat oikein hyvän kokoiset ja todella sopusuhtaiset hänen kokoonsa nähden. Hayden on minustakin ihan superkaunis, hänellä on kauniit silmät, valloittava hymy ja ihanat hiukset ja kroppakin on urheilullinen mutta kurvikas, eikä langanlaiha.
Varmaan aika kova kokaiini habitti
Ulkonäkö tekorintoineen sopii täydellisesti rooliinsa Nashville-sarjassa. Kaunis on omalla tavallaan.