Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät uskalla lähestyä!

Vierailija
05.03.2014 |

Kohta alkaa viimeinenkin niitti napsumaan meikäläisellä. 

Olen urheilullinen, käyn salilla 3-4krt viikkoon plus lenkkeilyt sekä spinningit aina kun aika antaa myöden. Olen kaunis, enkä tarkoita sitä koskaan mitenkään ylimielisesti enkä henkilökohtaisesti ketään kohtaan, että olisin jollain lailla kauniimpi kun muut. Opiskelen AMK:ssa sairaanhoitajaksi, olen luonteeltani mukava kaikkia kohtaan, tapoihini ei kuulu ennakkoluulot tuntemattomia kohtaan, heitän huumoria ja olen yleensä se porukan hauskuuttaja.

Olen kuitenkin sinkku. En hurjan pitkää aikaa ole ollut (montaa vuotta siis) mutta tänä aikana baareissa pörrättyäni olen huomannut, että miehet eivät vain uskalla lähestyä minua! Tämän olen kuullut monelta mieheltäkin ihan suoraan, kun lopulta joku on tullut juttelemaan, että uskalsinpa viimein tulla juttusillesi.

Olen myös aika pitkä, 173cm ja yökerhoissa ollessa käytän usein korkokenkiä, joten mittani hipoo silloin lähemmäs 180cm.

Halusin jakaa tämän tänne, sillä tänään oli jotenkin sellainen päivä että kaikki ärsyttää. Pitkänä, ihan nättinä ja urheilullisena ei ole aina niin helppoa, kolikolla on aina kääntöpuolensa.

Kiitos kun sain avautua :D

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin sinuun jo 😘 mutta tämä on vain yksipuolista. .Aina ei voi voittaa

Ja kohtaloaan vastaan ei voi taistella, jotkut koittaa uhmata sitä mutta turhaan

Vierailija
42/43 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 185 urheilullinen DI, ja aivan käsi naisten kanssa, vaikka muuten sanavalmis seuramies. Varmaan naiskammo johtuu ujoudesta vaikka en enää ole ihan poikanen. Voisin tietysti vinkua niistä lukemattomista pakeista ja törkeästä feebackistä tai tasojutuista, mutta antaa olla. Sillä eihän se keneltäkään ole pois jos en surffaa viikonloppuisin baareissa seuraa kerjäämässä. Siellä on aivan tarpeeksi janttereita joka naiselle. Jostain syystä minulla kuitenkin käy aina ulkomaanreissulla parempi flaxi vaikken edes etsisi seuraa. Ehkä tässä maassa on jotain negakarmaa joka salpaa omankin ajattelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hakevat itseään pienempikokoista, lämminhenkistä ja suloista naista. Ei sovi siis suhun. Lähesty itse niitä itseäsi pidempiä jos sellaista olet vailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi