Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät uskalla lähestyä!

Vierailija
05.03.2014 |

Kohta alkaa viimeinenkin niitti napsumaan meikäläisellä. 

Olen urheilullinen, käyn salilla 3-4krt viikkoon plus lenkkeilyt sekä spinningit aina kun aika antaa myöden. Olen kaunis, enkä tarkoita sitä koskaan mitenkään ylimielisesti enkä henkilökohtaisesti ketään kohtaan, että olisin jollain lailla kauniimpi kun muut. Opiskelen AMK:ssa sairaanhoitajaksi, olen luonteeltani mukava kaikkia kohtaan, tapoihini ei kuulu ennakkoluulot tuntemattomia kohtaan, heitän huumoria ja olen yleensä se porukan hauskuuttaja.

Olen kuitenkin sinkku. En hurjan pitkää aikaa ole ollut (montaa vuotta siis) mutta tänä aikana baareissa pörrättyäni olen huomannut, että miehet eivät vain uskalla lähestyä minua! Tämän olen kuullut monelta mieheltäkin ihan suoraan, kun lopulta joku on tullut juttelemaan, että uskalsinpa viimein tulla juttusillesi.

Olen myös aika pitkä, 173cm ja yökerhoissa ollessa käytän usein korkokenkiä, joten mittani hipoo silloin lähemmäs 180cm.

Halusin jakaa tämän tänne, sillä tänään oli jotenkin sellainen päivä että kaikki ärsyttää. Pitkänä, ihan nättinä ja urheilullisena ei ole aina niin helppoa, kolikolla on aina kääntöpuolensa.

Kiitos kun sain avautua :D

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset nyt on tommosia. miehillä ei oo niin korkee itsetunto et ne uskaltais.

Vierailija
22/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:59"]

Ap, mikset sitten itse lähesty miehiä?

Ei luulisi olevan sinultakaan kiellettyä.

[/quote]

Siinä olet oikeassa, ettei olisikaan. Olen vain jotenkin huono siinä. Se on kai jonkinlaista ujoutta, vaikkei minulla ole vaikeuksia keskustella kenenkään kanssa ja heittää juttua tuntemattomienkin kanssa. Mutta se kynnys mennä itse juttelemaan on se jutun juju :D Olen itse tehnyt kyllä aloitteita, mutta useammin ne tulevat miehiltä, kuin minulta kuitenkin.

AP[/quote]Vastasit juuri kysymykseesi miksi miehet eivät lähesty sinua. Ihan samasta syystä. Sinusta saa luultavasti sellaisen vaikutelman, ettei kannata yrittää.

Suurin osa miehistä on ihan tavallisia. Jos olet sanojesi mukaan pitkä, urheilullinen ja kaunis, niin miksi keskimittainen, sählyä ja konsolipeleja harrastava tavallisen näköinen mies tekisi aloitteita. Enkä usko sinun olevan sellaisesta miehestä kiinnostunutkaan. Korkeintaan haluaisit heidän lähestyvän, että saisit siitä itsetuntoosi nostetta. Miehiä ei kiinnosta laskea omaa itsetuntoaan nostaakseen naisen itsetuntoa. Eikä niitä pitkiä, tummia, komeita, ulospäinsuuntautuneita ja korkeasti koulutettuja ole kuin pieni vähemmistö miehistä, jos sellaisen aloitetta kaipasit. Niille löytyy naisia, jotka tekevät aloitteet, joten heidän ei tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aina baarissakin niin jurrissa, ettei sieltä kyllä löydä ketään.. Kokeile Tinderiä.

Vierailija
24/43 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin katson naisen kengät aina tavatessa ja näen kyllä kuka on oikeasti pitkä ja kuka ei.

Olen jutellut monen SH-opiskelijanaisen kanssa ja aika kylmä vaikutelma on jäänyt. Joten lähestykää te terveysalan ja muutkin naiset itse miehiä, jos tiedätte mitä haluatte.

-Mies 28v-

Vierailija
25/43 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaikeeta olla noin täydellinen. Varo ettet huku sateella kun nokka pystyssä kaupungilla sipsuttelet ja ihmisille silmäkarkkia tarjoilet.

Vierailija
26/43 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:56"]

No minä ainakin katson naisen kengät aina tavatessa ja näen kyllä kuka on oikeasti pitkä ja kuka ei.

Olen jutellut monen SH-opiskelijanaisen kanssa ja aika kylmä vaikutelma on jäänyt. Joten lähestykää te terveysalan ja muutkin naiset itse miehiä, jos tiedätte mitä haluatte.

-Mies 28v-

[/quote]

Eli sanoisit, etten ole naiseksi muuten sitten pitkä, vai?

Vierailija
27/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaikeeta olla noin täydellinen. Varo ettet huku sateella kun nokka pystyssä kaupungilla sipsuttelet ja ihmisille silmäkarkkia tarjoilet.

[/quote]

Itsehän en ole itseäni täydelliseksi tituleerannut todellakaan. Mukava että pidät minua sellaisena, mutta olen ihan samanlainen ihminen, kuin sinäkin :)

AP

Vierailija
28/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskallan lähestyä. Oon homo. Vihaan naisia mut tykkään lähestyä niitä. Yleensä lähestyessäni hakkaan ne.

Vierailija
29/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta. 

Ovatko mallit ja missit ilman miestä? Eikö heitä muka lähestytä? Ja varmasti monet heistä ovat näyttävämpiä kuin sinä. 

Vierailija
30/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:04"]

Paskapuhetta. 

Ovatko mallit ja missit ilman miestä? Eikö heitä muka lähestytä? Ja varmasti monet heistä ovat näyttävämpiä kuin sinä. 

[/quote]

Minähän olenkin sanonut vain, ettei miehet uskalla minun tapauksessani lähestyä. Varmasti monilla misseillä ja malleilla on vientiä vaikka millä mitalla, ja takuulla ovat minua näyttävämpiäkin siitä ei epäilystäkään :)

AP

Vierailija
31/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö :) Ne lähestyvät, jotka haluavat. 

Vierailija
32/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaas miksi sua ei lähestytä baarissa

Vierailija
33/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisten kirous on se hyvännäköisyys, miehet aristavat tulla torjutuksi, niin kuin yleensä käy hyvännäköisten kanssa, kanssasisaret kokevat suunnatonta kateutta teitä kohtaan.

Vaikka yleisesti luullaan, että kaunis nainen ei voi olla älykäs, se on suurimmalta osin paskapuhetta, mutta harva hyvännäköinen on kuitenkaan luonteeltaan lempeä, empaattinen jne.

Vierailija
34/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:58"]

-Mies 28v-

[/quote]

Eli sanoisit, etten ole naiseksi muuten sitten pitkä, vai?

[/quote] Olet vähän pitkä.

-Mies 28v-

Vierailija
35/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:12"]

Hyvännäköisten kirous on se hyvännäköisyys, miehet aristavat tulla torjutuksi, niin kuin yleensä käy hyvännäköisten kanssa, kanssasisaret kokevat suunnatonta kateutta teitä kohtaan.

Vaikka yleisesti luullaan, että kaunis nainen ei voi olla älykäs, se on suurimmalta osin paskapuhetta, mutta harva hyvännäköinen on kuitenkaan luonteeltaan lempeä, empaattinen jne.

[/quote]

Itsekin kaiken maailman blondivitsiä kuulleena tiedän kokemuksesta vallitsevan stereotypian. Ja tottahan sekin on, että hyvännäköisiä ihmisiä pidetään useimmiten hyvin ylpeinä ja koppavina, mitä hyvin useat sitten ovatkin myös :D

AP

Vierailija
36/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:11"]

Arvaas miksi sua ei lähestytä baarissa

[/quote]

Koska et näytä helpolta

Vierailija
37/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kaiken maailman blondivitsiä kuulleena tiedän kokemuksesta vallitsevan stereotypian. Ja tottahan sekin on, että hyvännäköisiä ihmisiä pidetään useimmiten hyvin ylpeinä ja koppavina, mitä hyvin useat sitten ovatkin myös :D

AP

Juuri se huolettaa meitä miehiä, tunneälynpuute vaivaa monia, ei kuitenkaan kaikkia, kuten ei varmaan sinuakaan? Se kylmyys joka huokuu monesta hyvännäköisestä on jotain uskomatonta, ei sellaisiin halua yrittää tutustua kun reaktion ja tuloksen tietää jo ennakkoon.

Olen pahoillani puolestasi, mutta voit itse toimia aloitteellisena ja osoittaa olevasi kauneutesi lisäksi myös oikea ja ihana nainen.

11

Vierailija
38/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap! mulle on monesti kans sanottu, että oon jotenkin "pelottava". Koitan antaa itsestäni avoimen ja hymyilevän kuvan, mutta ilmeisesti oon sitten perusolemukseltani jotenkin ylimielisen oloinen.

Just yks nuorimies kenet tiesin koulusta,tuli baarissa avautumaan kuinka on ihaillut ja ollut muhun ihastunut kolme vuotta. Ihmetelin sitten siinä että mikset oo ikinä tulllut juttelemaan, niin tää vaan silmät suurina totes että enhän mä oo uskaltanut, kuka nyt sulle uskaltais tulla juttelemaan? oli kuulemma vakuuttunut, että sais pakit.

Eikä ollut ensimmäinen joka on noin sanonut. Mulle on entinen "säätö" sanonut ihan suoraan, että oon jotenkin semmonen, ettei mulle vaan uskalla tulla juttelemaan vaikka mieli tekis. Et vasta sittten kun muhun tutustuu niin yllättyy miten kiltti oonkaan.

En tiiä mistä se on kiinni, ei nyt pelkästään ulkonäöstä. Mulla on yks tosi kaunis kaveri, jolle kaikki miehet tulee aina juttelemaan ihan rennosti eikä häneen todellakaan "pelätä" tutustua samoik kun muhun. Hänelle tullaan aina päin naamaa kehumaan kuinka kaunis hän on, kun taas mulle tulee näitä että "mun kaveri sano et oot tosi kaunis ja on kiinnostunut susta mut ei kehdannut tulla juttelemaan"

Ärsyttäväää:D oon kyllä totuttautunu ajatukseen että oon ikuisesti yksin kun ei kukaan haluu sen vertas nähä vaivaa että tulis jutteleen :p

Vierailija
39/43 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nämä ihmiset ovat aivan kakaroita jotka kirjoittvat

Vierailija
40/43 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako ne pitää saman etäisyyden vai loittoneeko ne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän