Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät uskalla lähestyä!

Vierailija
05.03.2014 |

Kohta alkaa viimeinenkin niitti napsumaan meikäläisellä. 

Olen urheilullinen, käyn salilla 3-4krt viikkoon plus lenkkeilyt sekä spinningit aina kun aika antaa myöden. Olen kaunis, enkä tarkoita sitä koskaan mitenkään ylimielisesti enkä henkilökohtaisesti ketään kohtaan, että olisin jollain lailla kauniimpi kun muut. Opiskelen AMK:ssa sairaanhoitajaksi, olen luonteeltani mukava kaikkia kohtaan, tapoihini ei kuulu ennakkoluulot tuntemattomia kohtaan, heitän huumoria ja olen yleensä se porukan hauskuuttaja.

Olen kuitenkin sinkku. En hurjan pitkää aikaa ole ollut (montaa vuotta siis) mutta tänä aikana baareissa pörrättyäni olen huomannut, että miehet eivät vain uskalla lähestyä minua! Tämän olen kuullut monelta mieheltäkin ihan suoraan, kun lopulta joku on tullut juttelemaan, että uskalsinpa viimein tulla juttusillesi.

Olen myös aika pitkä, 173cm ja yökerhoissa ollessa käytän usein korkokenkiä, joten mittani hipoo silloin lähemmäs 180cm.

Halusin jakaa tämän tänne, sillä tänään oli jotenkin sellainen päivä että kaikki ärsyttää. Pitkänä, ihan nättinä ja urheilullisena ei ole aina niin helppoa, kolikolla on aina kääntöpuolensa.

Kiitos kun sain avautua :D

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mäkin luulen että lähetät tiedostamattasi sellaista signaalia ettei sua kannata lähestyä, ehkä perusilmeesi on torjuva/kylmä tai ylimielinen. Ei mun kokemuksen mukaan pelkkä kauneus+pituus aiheuta miehille sellaista ettei uskaltaisi tulla juttelemaan, kyllä siinä on jotain muutakin. Kyllä mäkin olen 175cm pitkä ja hoikka, käyn salilla ja juoksen, pidän huolta itsestäni jne, moni on kehunut kasvojani kauniiksi ihan spontaanisti (itseäni en pidä mitenkään erityisen kauniina, ihan sellaisena perusnättinä mutta osaan korostaa hyviä piirteitäni) ja kyllä ne miehet mua uskaltaa lähestyä oikein hyvin.

Vierailija
2/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi kaikille kaikella rakkaudella,että Jeesus on ainut täydellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni tulee eräs kaverini joka myös aina ihmettelee kun "miehet eivät lähesty". Nainen kulkee aina nokka pystyssä, 10cm koroilla ja tiukkaakin kiukemmissa vaatteissa ja katselee miehiä ylpeännäköisenä ja arvostelevan näköisenä vaikka itse ei asiaa varmaan huomaakkaan. Etenkin kun saa pari lasia viiniä, alkaa nokka nousta kohti kattoa. Nainen on 176c cm, aina 10cm korot ja on asenteella "kaikki miehet on liian lyhyitä ku mä oon tällänen pitkä tyttö". Ehkä siksi on edelleen sinkkuna erottuaa 3 vuotta sitten.

Vierailija
4/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies pitää pienistä naisista joten on turha aina korostaa sitä pituutta positiivisessa mielessä.

terv. Mies 187cm joka kiinnostuu aina alle 168 cm naisista.

Vierailija
5/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut samaa ongelmaa kuin sinulla ap. Olen kaunis, 163 cm ja hoikka, urheilullinen nainen. Laittauduin sinkkuna todella hyvin baariin, tyylikästä tiukempaa vaatetta jne. Joskus joku mies sanoikin että "ei sua uskalla kukaan lähestyä ton ulkonäkösi vuoksi" tai että "olet liian hyvännäköinen tähän baariin". Enkä todellakaan ole ylpeä tai pidä itseäni mitenkään erityisenä. 

Mutta kas, nyt varattuna niitä miehiä tuleekin pokaamaan jatkuvasti baarissa ollessani. Syyn on pakko olla se, etten ole enää hakupäällä. Ja vaikka sinkkuna ajatteletkin "etten ole hakupäällä", niin automaattisesti näytät siltä että haet seuraa. Tulee myös meikattua nyt hieman väemmän ja laitettua vähän rennompaa päälle mikä antaa kuvan varmaan rennommasta naisesta ja jota on helppo lähestyä. Laita seuraavalla kerralla jotain rentoa baariin päälle ja laittaudu vähän vähemmän. Tai kokeile nettitreffejä ;) Tsemppiä :)

ps. sairaanhoitaja olen itsekkin :)

Vierailija
6/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:25"]

Itsekin kaiken maailman blondivitsiä kuulleena tiedän kokemuksesta vallitsevan stereotypian. Ja tottahan sekin on, että hyvännäköisiä ihmisiä pidetään useimmiten hyvin ylpeinä ja koppavina, mitä hyvin useat sitten ovatkin myös :D

AP

Juuri se huolettaa meitä miehiä, tunneälynpuute vaivaa monia, ei kuitenkaan kaikkia, kuten ei varmaan sinuakaan? Se kylmyys joka huokuu monesta hyvännäköisestä on jotain uskomatonta, ei sellaisiin halua yrittää tutustua kun reaktion ja tuloksen tietää jo ennakkoon.

Olen pahoillani puolestasi, mutta voit itse toimia aloitteellisena ja osoittaa olevasi kauneutesi lisäksi myös oikea ja ihana nainen.

11

[/quote]

Itse en sanoisi itseäni kylmäksi. Väärälle alalle olisin silloin opiskelemassa, jos olisin jotenkin ylpistynyt. Mielestäni hoitotyössä täytyy olla empatiaa toista ihmistä kohtaan, ja kunnioitusta kohdella niin kuin haluaisi itseänsä kohdeltavan.

Kiitos vastauksestasi! :)

AP

Vierailija
7/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiedän, mitä tarkotat. Näyttäviä naisia ei uskalleta suurimmaks osakseen lähestyä.

Oon huomannut, että monet hyvännäköiset miehet seurusteleva todella mitäänsanomattomien kanssa (ehkä luonne on niin ihana? ken tietää?) / iskevät baarissa juuri niitä seinäruusuja.

Sääli. Ei me kauniit tytöt olla pelottavia :)

Vierailija
8/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap oletkin helmi sikojen joukossa ;) Mutta kun niitä sikoja on liiaksi se yksi helmi ei pääse oikeuksiinsa.

11

Vierailija
9/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lainattua viestiäsi nro 15, mutta sitä vain täytyy ottaa härkää kiinni sarvista ja mennä itse juttelemaan, niin siitä se lähtee! ;)

Kun vielä itselläkin olisi uskallusta tehdä kunnolla aloitteita :)

AP

Vierailija
10/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet myös jotenkin vähän pidättyväinen tai et erityisen hauskan tai seksuaalisen oloinen päällepäin tms. Ainakin mitä itse olen kavereitani katsellut, ei pelkkä kauneus tosiaan estä seuraa saamasta, mutta toisaalta minulla on hyvinkin kauniita tuttuja joilla on ap:n ongelma.

Minä olenkin päätynyt lopputulokseen, että kauneus ei lopulta ole se ykköskriteeri. Toki jos kaunis nainen on avoimen, lämpimän, hauskan oloinen, hän on huippusuosittu, mutta vähän vetäytyvä tai vain "viileän älykkään" näköinen kaunis voi jäädä jonkun avoimesti seksikkään tai luonteeltaan viehättävän taviksen taakse.

Vierailija
11/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:37"]

Todennäköisesti olet myös jotenkin vähän pidättyväinen tai et erityisen hauskan tai seksuaalisen oloinen päällepäin tms. Ainakin mitä itse olen kavereitani katsellut, ei pelkkä kauneus tosiaan estä seuraa saamasta, mutta toisaalta minulla on hyvinkin kauniita tuttuja joilla on ap:n ongelma.

Minä olenkin päätynyt lopputulokseen, että kauneus ei lopulta ole se ykköskriteeri. Toki jos kaunis nainen on avoimen, lämpimän, hauskan oloinen, hän on huippusuosittu, mutta vähän vetäytyvä tai vain "viileän älykkään" näköinen kaunis voi jäädä jonkun avoimesti seksikkään tai luonteeltaan viehättävän taviksen taakse.

[/quote]

Kyllähän ihmisen oma olemuskin kertoo paljon, vaikka olisikin nätti ja helposti lähestyttävän näköinen muuten.

Vierailija
12/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:37"]

[/quote]

Samaa mieltä. Sellainen seksikäs, söpö ja pilke silmäkulmassa puree usein paremmin kuin pelkkä klassinen kauneus. Iloisuus, luonnollisuus ja se ettei ole haku päällä on tärkeää.

Vierailija
13/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi pitkä, eikö ole hankala löytää miestä? :o

Vierailija
14/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut ajaa parran?

Vierailija
15/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:50"]

Oot tosi pitkä, eikö ole hankala löytää miestä? :o

[/quote]

Kyllähän se tietysti rajoittaa jonkun verran, pidän pidemmistä miehistä kuin itse olen :)

Vierailija
16/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:50"]

Oletko muistanut ajaa parran?

[/quote]

Tänä aamuna viimeksi, mutta sänki kasvaa jo päivässä :o

AP

Vierailija
17/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset sitten itse lähesty miehiä?

Ei luulisi olevan sinultakaan kiellettyä.

Vierailija
18/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:59"]

Ap, mikset sitten itse lähesty miehiä?

Ei luulisi olevan sinultakaan kiellettyä.

[/quote]

Siinä olet oikeassa, ettei olisikaan. Olen vain jotenkin huono siinä. Se on kai jonkinlaista ujoutta, vaikkei minulla ole vaikeuksia keskustella kenenkään kanssa ja heittää juttua tuntemattomienkin kanssa. Mutta se kynnys mennä itse juttelemaan on se jutun juju :D Olen itse tehnyt kyllä aloitteita, mutta useammin ne tulevat miehiltä, kuin minulta kuitenkin.

AP

Vierailija
19/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä tulee aloitteita, mutta silti valitat, ettei niitä tule.

Jopa taas on...

Vierailija
20/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:07"]

Miehiltä tulee aloitteita, mutta silti valitat, ettei niitä tule.

Jopa taas on...

[/quote]

Puhun nyt ihan koko elämäni aikana tapahtuneista aloitteista. On tätä elämää muutama vuosi taplattu jo, joten kyllä pari aloitetta miehiltä mukaan mahtuu kuitenkin :)

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän