Onko 35-vuotiaalla naisella raskaaksitulo% vain 30?
Kommentit (8)
Mun äiti tuli ehkäisystä huolimatta raskaaksi 38-vuotiaana.
Sain kolmannen lapseni 39-vuotiaana, 1. yrityskierrolla tulin raskaaksi. Kaksi nuorempaa lasta ovat myös saaneet alkunsa 1. yrityksestä - keskenmenoja ei ole.
Äitini sai minut 42-vuotiaana ja vielä veljeni 44-vuotiaana.
Ap:n prosenttiluku ei voi olla oikein, 35-vuotiaana noin yleisesti ottaen tulee kyllä vielä helposti raskaaksi ... en tosin tarkoita, että ensimmäisellä yrityksellä.
Siitä niin...
Ny forskning: Kvinnor över 30 mest fertila
http://www.svt.se/nyheter/sverige/kvinnor-mest-fertila-over-30-ar
Mulla oli 40v ihan 100%. Ensimmäisestä kierrosta raskastuin ja 41v olin kun terve poika syntyi.
No onhan se 35-vuotiaalla huonompi kuin 25-vuotiaalla... En jaksa perehtyä prosentteihin. Mutta nelikymppisillä ne vasta suuret riskit onkin. Edellä oleva oli onnekas, että synnytti terveen pojan noin vanhana. Siis synnyttäjäksi vanhana. Kaikilla ei ole yhtä hyvää tuuria siinä iässä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:01"]
No onhan se 35-vuotiaalla huonompi kuin 25-vuotiaalla... En jaksa perehtyä prosentteihin. Mutta nelikymppisillä ne vasta suuret riskit onkin. Edellä oleva oli onnekas, että synnytti terveen pojan noin vanhana. Siis synnyttäjäksi vanhana. Kaikilla ei ole yhtä hyvää tuuria siinä iässä.
[/quote]
Suurin osa lapsista syntyy terveenä, myös iäkkäille. Niin täälläkin.
Kaikilla ei ole sitä tuuria missään iässä. Ystäväni sai vaikeasti kehitysvammaisen lapsen 25 vuotiaana, ja sen jälkeen kolme tervettä, nuorimman 40 vuotiaana. ( vanhin lapsi kuoli alle vuoden ikäisenä)
35 v tulin raskaaksi ekasta kierrosta, ja terve tyttö tuli. On meidän kolmas siis. Kahta aiempaa piti yrittää kauemmin.