Hei :) Saakohan raskaana ollessa käydä sokeroinneissa?
Tuli vain yhtäkkiä mieleeni, kun alkaisi olla taas aika. En ole huomannut sitä kysyä eikä tekijäkään ole sanonut mitään, koska raskauteni ei ole vielä näkynyt aiemmin. Voiko siinä olla esim. tulehdusriski, jota ei kannata ottaa? Ja miten olette pitäneet paikat siisteinä raskausaikana, mikä on turvallista?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:22"]
Mieheskö määrää sut karvattomaksi?
[/quote]
Minä ja mies tykätään minusta samanlaisena.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:34"]
[/quote]
ap
[/quote]Siis yksinkertaisena hölmönä?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:34"]
[/quote]
ap
[/quote]Siis yksinkertaisena hölmönä?
[/quote]
Jep.
ap
Voisit yllättää hoitajan päästämällä spontaanin kultaisen suihkun silmään tai suuhun.
Kuule kun on sellainen sokerointipoliisi, joka vahtii näitä asioita. Että varmaan ei saa.
(Tai sit, jos oot tosissasi tän kanssa, niin voit kysyä ihan siltä sokeroijalta.)
No et todellakaan, sokeri on saatanasta! Mutta vakavasti puhuen, tuskin siinä mitään riskiä on, vauva on hyvin suojattu sisällä karvojen kanssa tai ilman.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:14"]
Kuule kun on sellainen sokerointipoliisi, joka vahtii näitä asioita. Että varmaan ei saa.
(Tai sit, jos oot tosissasi tän kanssa, niin voit kysyä ihan siltä sokeroijalta.)
[/quote]
Ihan olen tosissani. Kysynkin huomenna, mutta kun just nyt pälkähti päähäni asia ja luin sähköpostia, niin tulipa mieleeni kysyä täältä, missä kaikki on jo koettu.
ap
En kyllä heti keksi mitään vaarallista siinä, kyseessähän on kuitenkin iho, ja ihon karvat, en ymmärrä miksi näiden käsittelyllä oloisi mitään vaikutusta kohdussa olevaan alkioon/sikiöön.
Itse kävin jopa hiusten värjäyksessä ja solariumissa aikoinani. Noh, silloin ei oltukaan näin hysteerisiä.
Saa. Mun sokeroija sanoi, että yksi asiakas oli käynyt laskettuna päivänä vielä. Itse kävin viimeisen kerran noin rv 30. Sen jälkeen en enää nähnyt häpyaluetta mahan takaa enkä voinut sitä huoltaa (kuoria sisäänkasvaneita karvoja, nyppiä jne.) joten laitoin sokeroinnin jäähylle.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:08"]
Voisit yllättää hoitajan päästämällä spontaanin kultaisen suihkun silmään tai suuhun.
[/quote]Tämä on hauska käytännön pila, jota hän varmasti arvostaa. Tai jos ei, niin mitä väliä, ainakin saat itsellesi hyvät naurut. Raskaana oleva nainen ei nimittäin pysty hallitsemaan rakkoaan, joten kusi saattaa lirahtaa milloin tahansa. Suosittelen kaikkia raskaana olevia hyödyntämään tämän mahdollisuuden kujeiluun!!!!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:16"]
En kyllä heti keksi mitään vaarallista siinä, kyseessähän on kuitenkin iho, ja ihon karvat, en ymmärrä miksi näiden käsittelyllä oloisi mitään vaikutusta kohdussa olevaan alkioon/sikiöön.
Itse kävin jopa hiusten värjäyksessä ja solariumissa aikoinani. Noh, silloin ei oltukaan näin hysteerisiä.
[/quote]
Ei varmaan muuten, mutta pitäisikö välttää kaikkia mahdollisia tulehdusriskejä?
ap
Hei muru! Ei varmaan liene sattumaa, että menet hoidattamaan p*llukarvoituksesi juuri kun työkaverisi tulee sinua moikkaamaan. Muista myös peräaukon valkaisu!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:20"]
Hei muru! Ei varmaan liene sattumaa, että menet hoidattamaan p*llukarvoituksesi juuri kun työkaverisi tulee sinua moikkaamaan. Muista myös peräaukon valkaisu!
[/quote]
No voihan nyt... Kävi jo, käytiin pikaisesti kahvilla ja se siitä.
ap
Kävin pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Hmm jotenkin oli siistiä että oli siistiä sitten synnytyksessäkin vaikka eipä sillä pitäisi mitään väliä olla =D
Ihan takuulla: pienempi tulehdusvaara takuulla sokeroinnissa kuin omakätisissä höyläilyissä. Älä huoli, mene vaan. Ja raskaana on kiva ottaa vastaan kaikenlaiset hoidot, huomiot, trimmaukset, nätistykset jne, mitä joku muu tekee. Itse vain pötköttelee.
T: se aiempi täti
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:41"]
Luulisi että raskaana oleva nainen haluaisi ennen kaikkea kätkeä ja piilotella alapäätään, eikä korostaa sen muutoksia tuollaisilla toimenpiteillä.
-Mies 28v-
[/quote]
Jahas. Vaikka naiset haluavatkin kätkeä alapäänsä sinulta, ei se tarkoita, että me yleisesti itseämme häpeäisimme.
ap
[/quote]
Hyvä muru!