Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutan diettiohjelma..

Vierailija
05.03.2014 |

Ai että ärsyttää tuo Jutan ja Bulin ylimielinen asenne! Toivon et he sairastuis joskus, niin meen sitte kolkuttaan ovelle "hei, toi on vaan tekosyy siä mussuttaa suklaata"!

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sitä voi lähteä tunnin-parin lenkille, ottaa vaikka vauvan rattaisiin nukkumaan. Tekosyitä kaikki tyynni. 

Vierailija
62/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:12"]Ja anteeksi nyt vaan, mutta varsinkin vauva tarvitsee äitiään ensimäisenä elinvuotenaan. Äiti on ensisijainen hoivanantaja. En sano ettei koskaan saisi käydä missään, mutta kyllä äidin täytyy joskus laittaa omat tarpeet sivuun ja asettaa lapsen tarpeet edelle.

[/quote]

Jos lapsen äiti ei sitä tee, kuka sen tekee?!! Kenelle lapsi on maailman tärkein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niiden elämäntapa sen terveellisempi?

En ole niitä dieettiohjelmia kattonut, mutta Neljän tähden illallisessa se mimmihän oli ihan pimee aspartaami addikti.

Sen jälkeen mua on alkanut ällöttää Jutan naama lehdissä. Laittais ensin oman tonttinsa kuntoon ja sitten vasta tulee kertomaan elämäntapa ohjeita.

Vierailija
64/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuon Urpilaisen toilailut ovat laittaneet suomalaiset aika kovalle dieetille, näitä kreikan rahoja maksetaan vielä pitkään...

Vierailija
65/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:03"]

Lihavuus on metabolinen oireyhtymä eli sairaus. Väitän että KUKAAN ei valitse olla lihava. Kaikilla lihavilla on JOKU syy miksi on lihava. Sen takia on vähintäänkin arveluttavaa leimata ylipainoiset laiskoiksi, piittaamattomiksi, saamattomiksi, itsekurittomiksi etc. Kertoo ohjelman vetäjien sisäisestä maailmasta aika paljon.

[/quote]

Paitsi että 99 prostentilla lihavista se JOKU syy olla lihava on nimenomaan laiskuus, piittaamattomuus, saamattomuus ja itsekurin puute....

Vierailija
66/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Bull mentula sanoi--> Jokainen laihtuu, kun katsotaan keskitysleirikuvia, ei siellä paljon selluliittia näe.

Vierailija
67/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi estäisi lenkkeilyn ja järkevän syömisen?? Ei kait se ole mitenkään lapselta pois...?

Vierailija
68/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ihmiset rakkaat ymmärrä että lihavuus on seuraus! Ei syy! Jos syytä ei poisteta, seuraus palautuu aika ajoin. Ei se yhteiskunta nyt vaan silleen pyöri et joku on lihava ja sit se vaan laihduttaa ja on laiha. Kai se vaan aiemmin halus syödö paljon, nyt se haluu olla syömättä ja laihduttaa. Huokaus!! Eniten mua ärsyttää kaikenmaailman putkiaivot, jotka oman kokemuksen perusteella kuvittelee muillakin olevan niin.

Vierailija
69/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:21"]Kuten Bull mentula sanoi--> Jokainen laihtuu, kun katsotaan keskitysleirikuvia, ei siellä paljon selluliittia näe.

[/quote]

Ha ha :D Älykkö puhuu :D

Vierailija
70/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä miltä tuntuu äidistä joka on vasta synnyttänyt, ehkä ensimmäistä kertaa. Synnytyksessä ei ehkä kaikki sujunut niinkuin piti, lapsi ei ehkä olekkaan täysin terve. Äidillä on ylipainoa raskausajalta, kroppa ei tunnu omalta, ei kehtaa olla enää miehenkään aikana oikein alasti. Äiti suree. KUNNES tulee Jutta ja Buliukko, ja kertoo että sinä saamaton läski nyt ylös sieltä! Ai onni ja autuus. No nythän äidillä on kaikki hyvin. Ollaan saatu se laihaks.Elämä on yhtä juhlaa.

Vierailija
71/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:03"]

Lihavuus on metabolinen oireyhtymä eli sairaus. Väitän että KUKAAN ei valitse olla lihava. Kaikilla lihavilla on JOKU syy miksi on lihava. Sen takia on vähintäänkin arveluttavaa leimata ylipainoiset laiskoiksi, piittaamattomiksi, saamattomiksi, itsekurittomiksi etc. Kertoo ohjelman vetäjien sisäisestä maailmasta aika paljon.

[/quote]

Aika hauska kommentti. :)

Minä olen kyllä valinnut olevani lihava. Minulla on syy siihen miksi olen lihava. Syön liikaa, liian paljon herkkuja enkä harrasta liikuntaa. Sen lisäksi olen laiska ja saamaton ja mitäs vielä. Kyllä se on ihan vaan ja ainoastaan minun oma vikani, että olen lihava.

Ja mikäs metabolinen oireyhtymä eli sairaus se lihavuus sitten on? Naurattaa ihan tämä.... :)

Vierailija
72/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, Jutallakin oli raskasta aikaa miehensä kuoltua. HÄNEN tapansa kestää ja käsitellä asiaa oli ehkä treenata mahdollisimman paljon. Kaikille ei toimi niin. Jonkun täytyy saada surra rauhassa ja yksin. Oli suru ja koettelemus mikä hyvänsä. Ja niitä kuitenkin ihmiselämään mahtuu. Toiset murtuu paineen alla, esim syömään, toiset ei.

Vierailija
73/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:03"]

[/quote]

Minä olen kyllä valinnut olevani lihava. Minulla on syy siihen miksi olen lihava. Syön liikaa, liian paljon herkkuja enkä harrasta liikuntaa. Sen lisäksi olen laiska ja saamaton ja mitäs vielä. Kyllä se on ihan vaan ja ainoastaan minun oma vikani, että olen lihava.

Ja mikäs metabolinen oireyhtymä eli sairaus se lihavuus sitten on? Naurattaa ihan tämä.... :)

[/quote]

Ootko kuullu googlesta? Koetappa. Ja kyllä lihavuus on sairaus ja altistaa muille sairauksille. Siitä olen samaa mieltä J.n ja B.n kanssa että laihuus on sen takia tavoiteltavaa. Mutta heidän tapa "motivoida" tai "potkia" ihmisiä. Hyi oksennus.

Vierailija
74/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:30"]

Miettikääpä miltä tuntuu äidistä joka on vasta synnyttänyt, ehkä ensimmäistä kertaa. Synnytyksessä ei ehkä kaikki sujunut niinkuin piti, lapsi ei ehkä olekkaan täysin terve. Äidillä on ylipainoa raskausajalta, kroppa ei tunnu omalta, ei kehtaa olla enää miehenkään aikana oikein alasti. Äiti suree. KUNNES tulee Jutta ja Buliukko, ja kertoo että sinä saamaton läski nyt ylös sieltä! Ai onni ja autuus. No nythän äidillä on kaikki hyvin. Ollaan saatu se laihaks.Elämä on yhtä juhlaa.

[/quote]

Oli kyl onnellisen näköinen laihduttaja kun kilot oli pudonneet. Jos ei jotain kiinnosta laihduttaa niin mikäs siinä, jatkaa sit entiseen malliin.

Vierailija
75/75 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:03"]

[/quote]

[/quote]

Ja hei, miksi syöt enemmän kuin on tarve? Miksi haet hyvänolontunnetta syömällä? Mistä olet jäänyt paitsi elämässä jota paikkaat ruualla. Väitän edelleen, että kukaan ei ole VAAN lihava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi