Putous tulee taas 2021
Kommentit (871)
Minä tykkään ikipositiivisesta Folkesta ja ikihölmöstä Pöntöstä. Ja jopa Patja naurattaa, kun se on niin musikaalista sukua. Ja on mukavaa, että tyrkkynelikolle Toni WIrtanen, Sipe Santapukki, Toukka Temonen ja Jannica-Korkea-Beeeelle kettuillaan silleen lempeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoin jakso ikinä!
Milloin Putous olisi ollut hyvä?! :D
Vuosina 2010-2014. Sen jälkeen monta vuotta pelkkää väkisintuotettua p💩skaa
Kaikista surkein kausi oli se, missä oli mm. Yamamoto. Siis niin huonot hahmot ja tyhjän päiväinen kausi, että huh huh.
Sain syövän siitä Putous-kaudesta.
Niin. Siitä ei olekaan monta vuotta ja silloin oli jo jyrkkä lasku. Silloin kun oli herppeenluomat, pastori ja sen kaljupään näyttelemä se mummohahmo, niin oli hauska vielä, eikä lastenohjelma.
Folkessa oli ekan jakson perusteella parasta ne sen tanssiliikkeet, se oikeasti teki vaikutuksen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viihdettä! Koronan keskellä on kivakattoa
ja nauraa perheen kanssa!Olette ns. onnellisia kun nauratte noille jutuille.
Kyse on vain eriävistä huumorintajuista.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen työhakemus-sketsin idea oli? En ymmärtänyt sketsiä (mies ja lapset eivät myöskään tajunneet sketsin ideaa)?
Mukamas paremmat ihmiset polkevat alempia ihmisiä ja tämä sketsi kääntää sen nurinperin tuon ajatuksen.
Näin itse tulkitsin.
Pilvi, Aija ja Denis on parhaita, karismaattisia, muuntautumiskykyisiä ja valovoimaisia näyttelijöitä! Paras kausi mun mielestä pitkään aikaan.
Ja taas puolustusvoimista "huumoria".
Onko käsikirjoittaja pärjännyt armeijassa vai mistä tämä antipatia johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Ja taas puolustusvoimista "huumoria".
Onko käsikirjoittaja pärjännyt armeijassa vai mistä tämä antipatia johtuu?
Piti tietysti kirjoittaa EIKÖ pärjännyt armeijassa.
Näin Aija Pahkalan Mielikuvituspoikaystävä monologin lahden kaupunginteatterissa viime syksynä. Rönkkösen kirjaan perustui, esitys oli todella hauska ja koskettava. Aijan vahva teatteritausta näkyy Putouksessakin, uskomaton heittäytyjä. Samoin Dennis Nylundin olen nähnyt Svenska teaternissa ja on tehnyt vaikutuksen osaamisellaan ja komeudellaan:)
Putouksessa on eduksi kun on teatteritaustaa.
Martti suosalo ja miitta sorvali olivat aika jäässä verrattuna Putousnäyttelijöihin.... tässä ohjelmassa pitää olla nopea reagoimaan ja improomaan, eikä jäädä miettimään:)
Sikahyviä jaksoja ollu tänä vuon!
Vierailija kirjoitti:
Näin Aija Pahkalan Mielikuvituspoikaystävä monologin lahden kaupunginteatterissa viime syksynä. Rönkkösen kirjaan perustui, esitys oli todella hauska ja koskettava. Aijan vahva teatteritausta näkyy Putouksessakin, uskomaton heittäytyjä. Samoin Dennis Nylundin olen nähnyt Svenska teaternissa ja on tehnyt vaikutuksen osaamisellaan ja komeudellaan:)
Putouksessa on eduksi kun on teatteritaustaa.
Aija tai aijan frendi käy täällä kokoaika kehumassa aijaa 😃 aika läpinäkyvää aija tai aijan frendi.
Vierailija kirjoitti:
Harmi et wildman putos
En nauranu kertaakaan sille, enkä muillekaan
näistä nyky hahmoista. Sucks!
Patja on 👍👍👍 PARAS!! Hauska 🤣 . C. S loistava juontaja, mutta jotain puuttuu kun hän ei ole näyttelemässä. Koska niin hyvä siinä 💖
Olette ns. onnellisia kun nauratte noille jutuille.