Putous tulee taas 2021
Kommentit (871)
Putous on lopullisesti vajonnut lastenohjelmaksi. Juontaja on kuin juontaisi pikkukakkosta...
MIKSI näitä musiikkinumeroita muka hassuilta sanoilla. MIKSI? Ja aina pilvi Hämäläinen laulamassa
Lauloi kyllä myös joka jaksossa Villi kortissa 🙄
Minä katoin että Ano Turtiainen pyörätuolissa.
Hilulihei poutalaulu oli hyvä... vaihtelua huonoille vitseille.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI näitä musiikkinumeroita muka hassuilta sanoilla. MIKSI? Ja aina pilvi Hämäläinen laulamassa
Lauloi kyllä myös joka jaksossa Villi kortissa 🙄
Koska Niina Lahtinen rakastaa musiikkinumeroita.
Heikin aforismi on tähän mennessä ainoa, mikä nauratti
Pilvin hahmo on ehkä kaikkien aikojen huonoin. Tuohon ei ole nähty yhtään mitään vaivannäköä. Varmaan improvisoi kaiken tässä ja nyt. Auto-Seppo ja Folke ovat viihdytyäviä ja lapin patjalla on joskus hausloja heittoja, mutta muutenhan tuo on hahmona jonninjoutava. Harmi, etttä yleensä niin sanavalmis Töyssy ei tuosta stunttihahmostaan saa mitään irti.
Musanumeroilla saadaan muka näyttävyyttä. Musa täyttää tilan. Mut ku laulut pitäis olla kivat ja laulaaki pitäis osata. Vain tökä noista osaa.
En ees hengästyny - ei YhTÄÄN naurata. Huono!
Katsotaan, taas tulee Folke viimeisenä, vaille ysin. Huijaavat ihmiset katsoon. Mä tein pannarin tässä samalla. Tiskasin. Paistoin kanafileet. Suututtaa tää ohkelmaroska!
Onko Raisa Reikänen tänään hauskempi kuin Tahnapallo? Hihhihhii hahhahhaa kyllä meitä vajukkeja naurattaa!
Ketkä tota koiraa niinku äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Christoffer on liian tekopirteä.
Christofferin pirteys on parasta tässä ohjelmassa. Ilkeily ja töykeys on niin last season.
Pönttö on mun mielestä hieno hahmo ja oikean koiran kaltainen. Toimii hyvin. Pilvi on myös ommellut asun itse.
Ihan hyvä perheohjelma.
Miehet taitavia tänä vuonna.
Korona-aika ilmeisesti vaikuttaa, koska nauroin Pöntölle, ja nauroin ruoan valinnalle ja saippuasarjaimitaatiollekin.
Ketä nämä "Sotkamon tytöt" oli?
Vastuullinen kuluttaja- sketsi oli hyvä.
Oliko Nordin in laulun sanat vaihdettu:D
Eikö noille sanota kotona tai naapurit tai sukulaiset, et toi on huono!