Olisiko ideoita mitä ostan kaupasta kun kohta sinne menen? Saarioisten roiskeläppä kyllästyttää, pitäisi olla jotain yhtä halpaa? Kauppana Prisma T: syrjäytynyt mies 34v
Kommentit (58)
AAtu84- kirjoitti:
Kävin juuri kaupassa ja ostin
1x 400grammaa jauhe lihaa
1x 400grammaa maka roonia
1x 400grammaa pirkka valkosipuli tomaatti kastiketta
1x sipuli
24x pirkka kalja
Tiedättekö mikä näistä syntyy?
Darra?
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt jokainen osaa jotain ruokaa tehdä, mutta jos kysytään roiskeläppäpitsalle vastinetta, se ei ole itse alusta alkaen tehty ruoka.
Eli vastaa perunasoselaatikko, mikrotettuna ja vähän voita valmiin päälle!
Kai nyt kuka tahansa osaa valita eineksen omaan budjettiin sopivaksi. Ei siihen avauksia vauvapalstalla kannata tehdä.
Olennaista mielestäni oli nimenomaan hinta.
AAtu84- kirjoitti:
1x sipuli
24x pirkka kalja
Makaroonilaatikko ja krapula
Vierailija kirjoitti:
Prismasta ei saa mitään hyvää ja halpaa. Esim. Lidlissä myytiin viime viikkona speciale kiviuunipizzaa ,jossa salamia, kinkkua, herkkusieniä, ja pepperonia täytteenä. Eikä maksanut kuin 4 € ja 3x330g pizzaa! Yhden pizzan hinnaksi vain 1,33 €. Ja hullusti paljon parempia kuin mikään kallis pakastepizza Smarketista tai Prismasta, kun on italialaista laatua.
T. Lidl-mies.
Saisivat kyllä hioa sitä taikinan laatua...
HK:n eineslihapullia, alta euron paketti.
AAtu84- kirjoitti:
1x sipuli
24x pirkka kalja
Kateus ainakin syntyi täällä päässä.
Osta kuivia punaisia linssejä, tuoretta basilikaa, tomaattimurskaa ja oliiviöljyä, ja syö viikko linssisoppaa, jonka väsäät puolessa tunnissa. Ehkä jotai smetanaa tai koskenlaskijaa siihen nokare päivittäin nii hyvin jaksaa ja rahat riittää
olen kokeillu pakaste altaan kasvis gratiini pusseja . laitetaan uunivuokaan tai leivinpaperin päälle ja pakkauksen mukaan lämpötila on edullinen ja helppo valmistaa .ihan hyvä maku oli kans.toinen uutuus on eväshyllyn lämmitettävät salaatit. esim. halloumi salaatti oli hyvä. sopii sinkutaloudelle tais olla 3-5 e ?kpl molemmat mut usein löytyy myös punalappuisena.
Tuli vaan keskustelusta mieleen, että vieläkö maggi on olemassa? Olen yrittänyt kaupoista etsiä maggin juustopastaa aina ajoittain, mutta en ole löytänyt. Se oli mieleiseni helppo ja nopea sapuska. Eräretkien gourmet-ateria.
Terveisin Naispelko27
X-tran pyttipannu. X-tran ja rainbown pakastepizzat ovat halvempia kuin saarioisen roiskeläppä.
Söin juuri pinaattikeittoa ja kaksi keitettyä kanamunaa, todella hyvää ja halpaa. Tee itse makaronilaatikkoa tai makkarakeittoa, siitä syö useamman päivän. Pannaria pellillinen, hyvää ja ravitsevaa kun teet oikeista aineksista. Hyvät ja helpot ohjeet löydät vaikka netistä.
Maksasuikaleet on halpoja, terveellisiä, halpoja ja helppo valmistaa. Kaveriksi keitettyjä perunoita ja puolukkaa. Helppoa.
Mä lähinnä alapeukutin nakkeja ja makkaroita. Yöks. Linssikeitto ja maksa-annos kuulosti fiksuilta. Muut esimerkit olivat lähinnä "ruokaa".
Minä ostin suppilovahveroita, sipulia, kermaa ja perunoita. Tuli oikein hyvä sienikastike nam.
-sinkkunainen
Kai nyt jokainen osaa jotain ruokaa tehdä, mutta jos kysytään roiskeläppäpitsalle vastinetta, se ei ole itse alusta alkaen tehty ruoka.
Eli vastaa perunasoselaatikko, mikrotettuna ja vähän voita valmiin päälle!