E-pillerin unohtuminen ja oireet nyt
Kokemuksia kaivataan...
Unohdin laatan ensimmäisen ja toisen pillerin otin myöhässä (merkkinä cypretyl). Nyt laatan toinen viikko menossa, ja alavatsaa nipistelee ja vihloo.. Johtuukohan ihan pillerien unohtamisesta? periaatteessahan raskaus on nyt mahdollinen. Yhdyntöjä oli ennen unohtamista.
Onko joku tullut yhden tai parin pillerin unohtamisesta raskaaksi, vai onko se ihan legendaa?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:12"]
Olisko lääkärin konsultaatio tarpeen?Siitä voi aiheutua haittaa vauvalle, jos olet raskaana ja popsit pillereitä.
[/quote]
Olen lukenut netistä, että haittaa ei pitäisi aiheutua. Eikä ehkäisyn syömättä jättäminen enää mitenkään ainakaan auta, jos vahinko on jo tapahtunut.
Ajattelin tehdä testin sitten parin viikon päästä, jos jotain poikkeavaa on vielä silloin omassa olossa. Ei varmaan tarvitse tehdä, jos taukovuoto tulee ihan normaalisti.
ap
Jos joku tänne vielä nykypäivänä seikkailee raskauden pelossa niin, mulla ittellä unohtunut tosi riskinomaisesti pillereitä jopa ekalta viikolta ja voin sanoa että on ihan kamala odottaa sitä et menkat alkaa mutta ainahan ne sieltä sitten on alkanut! cypretylit kuitenkin niin korkeahormoniset joten ei kannata stressata vaan rauhassa odotella! mäkin oon aina ihan turhaan stressaillu ja itkeskelly. Ja kumminkaan sen unohduksen jälkeen et tilanteeseen itte mitenkään muuten vaikuttaa ku odotella, niin unohda stressi ja kattele tilanne vasta sitten kun se on tarpeellista! tsemppiä
Olisko lääkärin konsultaatio tarpeen?Siitä voi aiheutua haittaa vauvalle, jos olet raskaana ja popsit pillereitä.