Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsakipuja omenamehusta

Vierailija
11.11.2020 |

Join eilen illalla kaks isoa lasillista omenamehua janooni. Vähän ajan päästä vatsaa alkoi vääntää ja tuli hirveä ripuli. Nyt aamulla on paljon parempi olo mutta tietääkö kukaa et aiheuttaako omenamehu tollasta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saan vatsakipuja omenamehusta ja pelkistä omenoistakin jos syö sellaisenaan tuoreena.

Vierailija
2/12 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E904 hedelmien pinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mehussa askorbiinihappoa? Sitä ei moni siedä yhtään! Se on tehty maissista ja se on GMO.

Vierailija
4/12 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia tai keinomakeutus voi aiheuttaa tuon.

Vierailija
5/12 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö suoraan omenapuusta ei mitään ongelmaa sen sijaan varsinkin "ei luomu" mehuista saattaa kyllä tulla oireita.

Vierailija
6/12 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se sokeritonta? Mulla ainakin vesiripuli lentää jos juon sokeritonta (omena)mehua.

Vierailija
7/12 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono laatu, halpa mehu.

Ei kai vaan ollut jätemyymälä Liiteristä?

Vierailija
8/12 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun syö suoraan omenapuusta ei mitään ongelmaa sen sijaan varsinkin "ei luomu" mehuista saattaa kyllä tulla oireita.

Kyllä, se kilpikirvojen eritteestä tehty lacca. Se on luomusallittu. Täytyy aina tarkistaa, ettei soseissa ole yhtään omenaa eikä luomusokria muutenkaan kannata syödä, kun siitä tulee migreeni.

Vierailija
9/12 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/12 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama appelsiini mehusta, siis näistä purkitetuista. Tuore puristettu on mulle kuitenkin ok. Joku noissa valmistuotteissa on.

Vierailija
11/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama appelsiini mehusta, siis näistä purkitetuista. Tuore puristettu on mulle kuitenkin ok. Joku noissa valmistuotteissa on.

askorbiinihappoa en ole käyttänyt 20 vuoteen, kun se närästää kauheasti. Ei sitä kaikki muutkaan siedä, mutta harmillista, että on jauhoissakin, eikä ihmiset viitsi sitä katsoa, kun leipomiseen hankkivat tuotteita.

Vierailija
12/12 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malathionjäämiä ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan