Pk-seudulla kovahkoa kurkkukipupöpöä liikkeellä, mitä?
Eli 6lk pojalla yskää, nuhaa ja kurkkukipua asteikolla 0-5 kuulema 3-4 verran. Kyllähän tuota seurailis useammankin päivän vielä, mutta nielunvilj kannalta ja sen tulosten saamisen vuoksi toimeen pitäisi tarttua jo huomenna jotta saisi mahd lääkkeet vkonlopuksi.
Kommentit (16)
Just..mitähän tää on, aikalailla poika köhii..
ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:04"]
Mulla sama... eilen alkoi
[/quote]
Yöllä oli täälläkin sietämätön kurkkukipu ja kurkku melkein turvonnut umpeen. Peitteitä ei ole ja nyt pärjää kipulääkkeellä ja kuumalla juomalla. Onkohan tää joku yleinenkin pöpö?
Kurja vaiva. Podin kerran ja se kesti tasan kaksi viikkoa. Muutamalla tutulla oli samaa. Kipulääkkeitten avulla pystyin edes juomia ottamaan.
Mulla oli elämäni pahin kurkkukipu viikko sitten. Angiinaksi varmistui. Vieläkin kurkku kipeä vaikka 6 päivä antibioottia menossa
paskat mitään liikkeelä ole jos kuudella avmammalla on. menee ihan toleranssien sisään moinen.
Mun yksi tutun tuttu oli melkein kuukauden sairaana, joutui saraalaan Tiputukseen. nielutulehduksen syytä ei löytynyt.
Mulla kesti kaksi kuukautta, ensin kuume kamala yskä ja lopulta kova kurkkukipu pari viikkoa. Näytin lopulta lääkärille vain normi flunssa ei lääkitystä ja nyt jo ohi, mutta todella kauan kesti ja kunnon veti tosi huonoksi.
Meilläkin oli toinen lapsi viikon 38-40 asteen kuumeessa, KAMALA yskä ja angiinahan se oli. Myös muut perheenjäsenet kipeitä ja toisella vanhemmista todettin kanssa tuo angiina. Aikuisella angiina ei aina aiheuta samanlaisia peitteitä kuin lapsilla.
Angiina voi olla myös "oireeton" eli voit tietämättäsi olla kantaja ja tartuttaa perheeseesi sen, siksi olisi tärkeää käydä myös itse nieluviljelyssä, jos muulla perheellä todettu angiinaa.Se ei parane ilman antibiootteja, vaan voit saada aika ikäviä jälkitauteja, joten mars testeihin.
kymmeneltä menossa lääkärille. Anginaa epäilen itse mutta sieltä ilmoitettiin jo että saattaa hyvinkin olla vain virusperäinen kurkkutulehdus joka ei auta kun kärsiä.
4 viikkoa sairastamista jo täynnä, minulla oli kai virusperäinen kurkkutulehdus, koska parani ilman ab-kuuria. Ei ole koskaan ollut yhtä järkyttävää kurkkukipua flunssan yhteydessä, yskällä + nuhalla vieläkin jatketaan.
Mulla oli viime viikolla influenssa a-virus noilla oireilla. Ei ole aikoihin ollut noin kovaa kurkkukipua.
Meillä on myös koko perhe kärsinyt viime viikon tuosta. Lapset yskii vieläkin. Ei ollut anginaa vaan jotain virusta mitä lie. Kipulääkkeillä selvittiin.
Mulla sama... eilen alkoi