Saako 61v Renny seurustella 26v tytön kanssa
Mitä mieltä ikis jankkaaja on asiasta, soitatko poliisille?
Kommentit (74)
Säälittävä vanha pappa, joka yrittää nuoren instabeibin avulla tarrautua kiinni menetettyyn nuoruuteensa. Henkinen ikä noin 18 v.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuota mikään kiellä, ja tuossa iässä on myöhäistä enää mitään oikeaa parisuhdetta edes rakentaa. Jos tuollainen vanha kurppa on koko ikänsä vaihtanut kumppania muutaman vuoden välein, ei se enää tuossa iässä mitään parisuhdetaitoja opi eikä osaa.
Niin vaan se kesyyntyi puolivallaton poikamies Saulikin. Eiköhän Sauli ollut siinä kuudenkympin haminoilla, kun hynttyyt yhteen kummilikkansa kanssa laittoi ja edelleen ovat yhdessä.
Youtube on hauska paikka, varsinkin jos siellä laittaa hakusanaksi "gold digger".
Siinä näkee miten naiset ovat valmiita heti kun näkee miehellä hienon auton ja oletuksena suuri varallisuus.
Raha, maine,kuuluisuus ja karisma? vetävät nuoria naisia puoleensa.
"Ohjaaja Renny Harlin vietti Suomessa muutaman kuukauden menneenä kesänä kuvaten Luokkakokous 3-elokuvaa. Kun Harlin etsi elokuvaan päänäyttelijöiden lisäksi muita näyttelijöitä, castingiin saapui eräs porilainen Johanna.
– Johanna sai roolin, josta en nyt enempää kerro, Renny Harlin, 61, sanoo Ilta-Sanomille."
Jaahans, minkähänlaisen roolin se Johanna sai? Veikkaan, että aika vähäpukeisen.
Mikä lie Johannan trauma, kun isää etsii.
Vierailija kirjoitti:
No mutta minne jäi Karoliina Roos?
Liian vanha. Renny vaihtoi nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo mikään tyttö ole, lähempänä 30 kuin 20. Valmis maisteri ja ollut työelämässäkin. Kumma vaan että huolii Rennyn kaltaisen ikälopun semijulkkiksen, saisi paremmankin.
Samaa mieltä muusta, mutta kyllä tuo Rennyn rinnalla vaikuttaa ihan pikkutytöltä.
Luulin, että opettajankoulutukseen ei pääse ihan kaikki bimbot, mutta nähtävästi olin väärässä. Ainakin yksi on päässyt.
Ihanan romanttista. Taas tuli todistettua ettei aito rakkaus katso ikää.
Noh, aika harva nykyään enää paheksuu Salen ja Jennin parisuhdetta. Jenni oli alle kolmenkymmenen ja Sauli lähestyi kuuttakymppiä, kun tapasivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki saa. En kyllä pystyisi kuvitella suhdetta noin iäkkään miehen kanssa, en sitten millään. Mies olisi pappaikäinen. On mukavaa kun siippa on samaa ikäluokkaa. Pystytään jakaa ikäkausimuistoja, ollaan kasvettu ja hiouduttu yhteen. Missään nimessä en haluaisi myöskään merkittävästi itseäni nuorempaa siipaksi. Ei olisi kivaa tuntea olevansa vanha täti poikaystävän kavereiden joukossa.
Toki, joskus persoonat vain sopivat yhteen, mutta kyllä niiden persoonien täytyy sitten kompensoida ikäongelmia ihan tolkuttoman paljon.
Ikä on vain numero, mutta kyllä se vaikuttaa. Miehille tuntuu tuo nuoruus olevan se juttu, mitä on naisena tosi hankalaa ymmärtää.
Olet vain ikärasisti. Naiset aikuistuvat ja kypsyvät niin varhain, että ne alkavat olla jo kolmekymppisinä täysiä mummoja henkisesti kun mies on vasta lähempänä 50 ehkä suurin piirtein aikuinen
Mies siis aikuistuu 50 v. iässä? Onneksi on ihan normaalistikin ikääntyviä ihmisiä. Ei sieltä 50 v. peilistä mikään juniori katso.
Minulla toisinaan aamuisin katsoo mutta se saa itseni vaan huonolle tuulelle, kun tiedän, että sille pitää taas maksaa taksi kotiinsa, ja olen oikeastaan hetero.
Renny tuo uskoa meille 50+ miehillekin, ei pelkästään nuorille salinaisille. Että keskinkertaisillakin lahjoilla voi päästä ohjaamaan isoja elokuvia. Vielä kun saisi tuon elokuvasäätiönkin uskomaan sen, niin pääsisin nauttimaan makeasta elämästä.
Renny-Nynny itse petti jopa _elämänsä rakkautta_ Geena Davisia. Itse sössi ikäliero elämänsä ja maineensa.
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero, mutta kyllä se vaikuttaa. Miehille tuntuu tuo nuoruus olevan se juttu, mitä on naisena tosi hankalaa ymmärtää.
Ei ole vain numero. Ikä on matemaattinen ajan mittari, jolla mitataan ihmisen elämän tähän astista pituutta.
Renny on kyllä rujon näköinen vanha kurppa. Ei siinä mikään muu kiinnosta kuin kuuluisuus, raha ja suhteet Hollywoodin kuuluisuuksiin. Voi päästä näkemään jänniä ihmisiä ja rikkaiden pippaloita kun on tuollaisen matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että opettajankoulutukseen ei pääse ihan kaikki bimbot, mutta nähtävästi olin väärässä. Ainakin yksi on päässyt.
Ei ole sieltä haastavimmasta päästä tuo koulutus, hyvin onnistuu.
LAURI . Se nainen varmaan on itse halunnut vanhempaa pappaa . Moni thai nainen oleskeluvista on ikäeroa ainakin 30-40 vuotta . Monet talks.
Vierailija kirjoitti:
Raha, maine,kuuluisuus ja karisma? vetävät nuoria naisia puoleensa.
Eli miksi joku Renny?
Eihän tuo mikään tyttö ole, lähempänä 30 kuin 20. Valmis maisteri ja ollut työelämässäkin. Kumma vaan että huolii Rennyn kaltaisen ikälopun semijulkkiksen, saisi paremmankin.