Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

upea kroppa *oih*

Vierailija
05.03.2014 |

http://www.bodylehti.fi/?p=2777

Nyt täytyy sanoa, että onpahan Jaana tytöllä kroppa upeassa kunnossa. Tällä nuorella naisella on kuitenkin kaksi lasta ja niistä vanhempi taitaa olla 3 vai 4.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän nätti ja hyvässä kunnossa, mutta silti mielestäni liian lihaksikas.

t. Liikuntaa harrastava normaalipainoinen nainen. (Piti mainita ennenkuin joku ehtii kateelliseksi läskiksi haukkua.)

Vierailija
22/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:48"]

Onhan hän nätti ja hyvässä kunnossa, mutta silti mielestäni liian lihaksikas.

t. Liikuntaa harrastava normaalipainoinen nainen. (Piti mainita ennenkuin joku ehtii kateelliseksi läskiksi haukkua.)

[/quote]

No normaalipainoinenkin voi olla löysä ja epämuodostunut. Esim. Tikku jalat ja ylipainoinen yläruumis tai mega perse ja kuihtunut alipainoinen yläruumis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikenlaisia epämuodostumia näillä tietysti on, jotka eivät pidä ihan tuollaisia lihaksia tavoittelemisen arvoisena. Outoja kasvannaisia, jättimäisiä ulokkeita, löysiä lerppuja, kummallisia möykkyjä. Hyi, miten rumia ja epämuodostuneita!

Vierailija
24/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei ota silikonipalloja kroppaa pilaamaan. jg vois kans ottaa omistaan puolet pois, ihan kauheet.

Vierailija
25/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:23"]

Niin, kaikenlaisia epämuodostumia näillä tietysti on, jotka eivät pidä ihan tuollaisia lihaksia tavoittelemisen arvoisena. Outoja kasvannaisia, jättimäisiä ulokkeita, löysiä lerppuja, kummallisia möykkyjä. Hyi, miten rumia ja epämuodostuneita!

[/quote]

Ei tarvitse olla lihaksia, mutta sopusuhtainen kyllä. Onko mielestäsi ok. perse on leveämpi kun hartiat malli? Tai pallomaha ja tulitikun paksuiset jalat?

Vierailija
26/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:24"]

toivottavasti ei ota silikonipalloja kroppaa pilaamaan. jg vois kans ottaa omistaan puolet pois, ihan kauheet.

[/quote]

jg on ihana...m35

Vierailija
27/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:23"]

[/quote]

Ei tarvitse olla lihaksia, mutta sopusuhtainen kyllä. Onko mielestäsi ok. perse on leveämpi kun hartiat malli? Tai pallomaha ja tulitikun paksuiset jalat?

[/quote]

Ei kysymys ollut nyt siitä, mikä on ok, vaan siitä kun joku (se en muuten ollut minä, tulin vaan tähän väliin) mainitsee olevansa normaalipainoinen, oletat heti, että joku karmea epämuodostuma sillä on kropassaan kuitenkin oltava...

Vierailija
28/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenelläkään on pakko olla hänen ulkonäköstään mitään mielipiteitä? Ja älkää pliis sanoko että "mut kun mulla on oikeus omaan mielipiteeseen" tai "jos hän kerran esiintyy julkisesti niin se tarkoittaa että haluaa kommentteja". Ei todellakaan ole mitään väliä sillä mitä mieltä olette vieraan ihmisen kropasta, eihän se teihin mitenkään vaikuta. On tosiasia että suuri osa naisista (ja no miehistä myös) kokee päivittäistä ahdistusta ja masennusta oman kropan suhteen, enkä ollenkaan ihmettele miksi.

Naisten on yhtä lailla kuin miehenkin saatava esiintyä julkisuudessa ilman että aina tulee negatiivistä "palautetta"! Mielestäni Jaana on upea nainen, jonka ulkonäköa ei kenenkään ole kysymättään syytä kommentoida, ei ainakaan negatiivisesti.

Vierailija
29/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana, montako kertaa meinaat vielä nostaa tämän ketjun?

Vierailija
30/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:32"]

Ei kysymys ollut nyt siitä, mikä on ok, vaan siitä kun joku (se en muuten ollut minä, tulin vaan tähän väliin) mainitsee olevansa normaalipainoinen, oletat heti, että joku karmea epämuodostuma sillä on kropassaan kuitenkin oltava...

[/quote]

No enhän minä oleta, totesin vain, että se paino ei kerro mitään. Normaalipainoisista varmaan 80-90 sadasta on varmasti ok.

Vierailija
31/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:35"]

Olet ihana, montako kertaa meinaat vielä nostaa tämän ketjun?

[/quote]

Tänään luotu ketju joka on tasaisesti rullannut päivän mittaan...eli mitähän vittua tuo tarkoitti?

Vierailija
32/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi makuja on monia. Mun mielestä toi ei oo kaunis. Mieheni  kommentoi, että miesmäinen, liian laiha ja ei tissejä.

Vierailija
33/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kröhm. Itse jotenkin kiusaannun noista narsistisista poseerauksista, missä väänneellään kroppaa ja pullistetaan persettä, niin noiden fitness tyyppien puolesta... Itsellä fb kaveri, joka harrastaa fitnessiä ja on tosi kiva aamulla ensimmäisenä saada uutisiin lähikuva naikkosen paljaasta alavatsasta tai kuva perseestä pikkusissa pikkuhoisuissa. Miksi kukaan haluaa postata muille lähikuvan pyllystään tai vatsastaan? Awkward. Myöskin joka päiväinen salitreenikuva, jossa killistellään tolleen pylly pystyssä ja täydessä meikissä ja aina uusissa treenivaatteissa... Hämmennyttävää. Itsekin olin pari vuotta aika timminä, mutta mieleen ei koskaan tullu laittaa mitään poseerauskuvaa yhtään minnekään ja salillakin olin mieluuten mahdollisimman peittävissä vaatteissa, koska en tykkää sielläkään sellasesta kyttäyskulttuurista.

Kyllä se itsetunto jostain ihan muusta lähtee, kuin perseestä.

Vierailija
34/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oww

Vierailija
35/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni kamala. Olen normaalipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi