upea kroppa *oih*
http://www.bodylehti.fi/?p=2777
Nyt täytyy sanoa, että onpahan Jaana tytöllä kroppa upeassa kunnossa. Tällä nuorella naisella on kuitenkin kaksi lasta ja niistä vanhempi taitaa olla 3 vai 4.
Kommentit (35)
Ehkä vähän turhan tiukka, ei mun mielestä enää kaunis..
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 10:05"]
No eikö näitä nyt olla nähty jo ihan tarpeeks. Next!
[/quote]
No menes nyt lenkille siitä karistelemaan omia kiloja pois.
Kivat absit! Voisi moni pullamössö mamma ottaa mallua :) itseni tottakai mukaanlukien.
Nykyään tuollainen kroppa ei ole enää harvinainen, kun niin moni treenaa. Aina jos menee salille, siellä näkee tuollaisia. Lehdet täynnä tuollaisia.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 10:17"]
Nykyään tuollainen kroppa ei ole enää harvinainen, kun niin moni treenaa. Aina jos menee salille, siellä näkee tuollaisia. Lehdet täynnä tuollaisia.
[/quote]
No, mua ei kyllä tuollainen mimmi tuijota peilistä. Siksi noita kuvia katselenkin, näyttäisi edes etäisesti noin hyvinvoivalta.
Huoh, miksi aina pitäisi olla itse läski tai kateellinen, jos ei miellytä joku todella treenattu kroppa? Makuja on moneksi. Monet meistä pitävät esim. hoikista, mutta naisellisista kropista, joissa on pehmeyttäkin mukana. Ei siinä mitään, kuvan naisella on oikein hyvä fitness-kroppa, mutta kaikki eivät halua samanlaista.
Olenko mä ainoa, joka sai sydärin siitä, että kuvauksiin on etsimällä etsitty noin järkyttävää paskaa päälle vedettäväksi?
Itsepalvontaa huipussaan. Olen liikunnallinen itsekin ja lihasta löytyy.Pidän ne omana ilonani ja saan toimeentuloni muilla avuilla kuin itseni esittelyllä.
Kyllähän näitä steroidi-muijia riittää... rumia sanon minä.
Mutta sehän on vain minun mielipiteeni muut saavat tykätä jos haluavat.
tv: mies 37
Aloin näyttämään samalta, kun olin dietillä. Niinpä lopetin sen.
Tykkään, varsinkin kun ei rinnuksissa ole niitä muoviämpäreitä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 10:14"]
[/quote]
[/quote]
Miten tuo nyt liittyi millään tavalla siihen, että näitä fitness-mimmejä on nähty jo ihan tarpeeksi? :D
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:11"]
[/quote]
[/quote]
Miten tuo nyt liittyi millään tavalla siihen, että näitä fitness-mimmejä on nähty jo ihan tarpeeksi? :D
[/quote]
Siten, että jos olet nähnyt niitä tarpeeksi niin älä katso/kommentoi turhaan vaan lenkkeile sekin aika.
Katselkaa miesten kuvia, niin ei tarvitse itseään verrata. Voi keskittyä ihan vaan ihailuun :)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siten, että jos olet nähnyt niitä tarpeeksi niin älä katso/kommentoi turhaan vaan lenkkeile sekin aika.
[/quote]
Olen ihan tyytyväinen kroppaani ja tänään käynyt jo lenkillä, kiitos vain huolenpidosta! :) Otan neuvosta vaarin ja taidan lähteä tästä vielä salille, enkä tuhlaa täällä aikaa... :)))))
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:28"]
Katselkaa miesten kuvia, niin ei tarvitse itseään verrata. Voi keskittyä ihan vaan ihailuun :)
[/quote]
Jep..Dennis Wolf on hyvässä kunnossa---> http://www.isteroids.com/bodybuilding/images/dennis_wolf3.jpg
Miks fitnesskisoissa ja -kuvissa pitää aina olla noi kaameet muoviset stripparikorkkarit?! Ne on naurettavan näköiset lihaksikkaan kropan rinnalla. Paljain jaloin tai treenikengät jalassa olis paljon parempi.