Miksi nuo Farmilaiset eivät
vääntäneet sitä konkeloon jäänyttä puuta vetämällä hevoselle niin, että naru olisi kiertänyt pystyssä olevan puun kautta. Puu olis lähtenyt eri suuntaan kuin hevonen.
Nyppii tuo tyhmyys.
Ja ehkä vielä enemmän nyppii sen blondin vouhkaus miesten töistä kun ei osannut edes ruokintakaukaloa sioille tehdä.
Kommentit (9)
Minua ärsyttää eniten tuo Tuulikin rinnat lötköilee mahan päällä tyyli.
Eikö tuon ikäisellä olis jo varaa rintaliiveille?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 01:23"]vääntäneet sitä konkeloon jäänyttä puuta vetämällä hevoselle niin, että naru olisi kiertänyt pystyssä olevan puun kautta. Puu olis lähtenyt eri suuntaan kuin hevonen.
Nyppii tuo tyhmyys.
Ja ehkä vielä enemmän nyppii sen blondin vouhkaus miesten töistä kun ei osannut edes ruokintakaukaloa sioille tehdä.
[/quote]
Selittivätkin ohjelmassa, mutta sä taidat olla vaan niin tyhmä, ettet ymmärrä kuulemaasi.
Niin siis että hevonen ei ehdi alta pois. Entä jos oltaisiin tehty talja (hae googelista) puista pystyssä olevista puista niin ei olisi ollut hevosella kiire.
Kukahan tässä on tyhmä.
Vai se blondiko siellä viestittelee....
Minua ärsytti eniten tuon Mikan 107 lääkäriä, joiden lääketieteellisenä asiantuntijana hän toimii.
Siis kaikkien alojen asiantuntija.
Niin gynen, kuin ortobedian, kuin kirurgian, kuin endokrinologian, kuin gardiologian jne.
Aika moinen Lääkäri tämä Mikamme. Olis sitten varpaassa tai sydämessä tai nenässä vikaa tai leikattavaa niin tämä mies se hoitaa kaikki!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 04:08"]
Minua ärsytti eniten tuon Mikan 107 lääkäriä, joiden lääketieteellisenä asiantuntijana hän toimii.
Niin gynen, kuin ortobedian, kuin kirurgian, kuin endokrinologian, kuin gardiologian jne.
Aika moinen Lääkäri tämä Mikamme. Olis sitten varpaassa tai sydämessä tai nenässä vikaa tai leikattavaa niin tämä mies se hoitaa kaikki!
[/quote]
Se on Salkkari-lääkäri.
Niinhän nämäkin leikkavat extempore käsiä ja umpisuolia eikä mitään valjä sillä onko jonossa muita potilaita. Vai onko noin pätevillä lääkäreillä vain yksi potilas päivässä.
Mihin niillä katosi se teurastettu lammas, kun ovat muka nälissään?
En ole enää viitsinyt katsoa, kun on niin BB, ja niin käsikirjoitettua ja oikein korostetun kömpelöä touhua.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 04:08"]Minua ärsytti eniten tuon Mikan 107 lääkäriä, joiden lääketieteellisenä asiantuntijana hän toimii.
[/quote]
Onneks se tippu. Se ei kyl niitä rahoja tarvi, taitaa olla aikamoinen palkka muutenkin jo
Eivät varmaan osaa hevosta valjastaa, joten eivät sitä viitsineet hyödyntää. Oli muuten aika vaarallisen näköistä puiden kaato. Huomasi, ettei ole yhtään kokemusta.
Blondi ei välttämättä ihmeemmin vouhkaa, mutta tuottaja vain kyselee aina samoja juttuja haastattelussa...