Eli saanko siis olla "loinen"?
Olen nainen ikäluokkaa 20-30 v. Saanko siis virallisesti olla kotona yhteiskunnan elättinä vähintäänkin 15 vuotta? Ja eikö työssäkäyvien veroprosentteja kuuluisi siis nostaa? Minähän en suuria veroja tietenkään voi maksaa.
Tämä siis pohjautuu siihen, että osa työnantajista ei halua palkata -synnyttämättömiä naisia
-raskaana olevia naisia
-pienten lasten äitejä
Eli saanko siis luvallisesti ilman haukkuja olla miehen ja yhteiskunnan "elätti"? Kun kerran muuta vaihtoehtoa ei näytä olevan. Lopettakaa sitten se loismoralisointi, kun tilanne ei ole minun vikani.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 23:51"]
Oletko vähän idiootti?
[/quote]
Oletko sinä?
Yhteiskunnan ratkaisematon rakenneristiriita...
Ja toinen vaihe yli viisikymppisenä. Eihän senikäiset naiset enää kuulemma osaa mitään, ja valittavat kokoajan, ovat sairiksilla jne.
"Harjoittelu tekee mestarin.
No pain, no gain.
Ole ykkönen, älä kakkonen.
Työ ei tekemällä lopu" jne...
Jokin noissa hokemissa pistää huvittamaan; kenties semmoinen ylivirittynyt "oman elämänsä sankari" -painote? Yltiöindividualismin hurmosta, kenties?
Itsensä ylittämisen välttämättömyys, mutta ensisijaisesti minkä vuoksi ja kenelle?
Miksi pitää juosta itsensä piippuun, vaikka tietää äärimmäiset rajansa?
Yrittämistä yrittämisen vuoksi???
Kun työtä ei saa, niin ei saa. Turha siitä on tuntea syyllisyyttä. Nykyään harjoittelutkaan eivät tuota tulosta. Eikä yrittäjyys ole mahdollista kaikille.
Työnanatajat eivät palkkaa yli nelikymppisiäkään. Ainakaan mä en enää sitten kelvannut. Joten loisitaan sit vaan molemmat ihan kaikessa rauhassa. = D
Oletko vähän idiootti?