Miltä tuntuu ostaa tupakkaa
Kommentit (7)
Miltä tuntuu kysellä idioottimaisuuksia? Hävettääkö, kun muut pitävät sua tyhmänä?
Mua hävettää nykyään, kun naamasta jo ikäkin näkyy ja tietysti tupakanpolton jäljet. Nolottaa myös jos on vanhuksia tai pikkulapsia samassa kassajonossa. Ehkä eniten hävettää siksi, että poltan nykyään satunnaisesti ja poden ihan itse huonoa omaatuntoa retkahduksistani. Vähemmän hävettää, jos ostan samaan aikaan tupakkaa ja alkoholia, ne voi tulkita juhlimiseksi ja siten "luvalliseksi".
Oon hakenu miehelle tupakkaa, jos olen ollut kaupoilla ja hän ei. Kyllä mua hieman nolotti ostaa tupakkaa. Lähinnä siksi, että musta varmaa näky läpi, etten itselleni osta ja sanon vaan ulkoaopetellun tupakkatuotteen nimen myyjälle :D
Eli kyllä se tupakka mulle on kaikkein hävettävin ostos niistä ostoksista, joita yleensä kaupasta teen. -4-
Raskaana hävetti joskus ostaa miehelle tupakkaa. En siis itse polttanut raskaana ollessa.
Samoin alkoholia.
Alkoholin ostaminen minua hävettääm vaikka ostan vain yhden saunasiiderin, kerran vuodessa sitten enemmän.
Tupakan ostan yleensä ärrältä
Ei hävetä. Aina mukava käydä tupakkakaupassa, joskus ostan myös kioskista.