Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu ostaa tupakkaa

Vierailija
04.03.2014 |

Onko tupakka kaikista hävettävin ostos?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Aina mukava käydä tupakkakaupassa, joskus ostan myös kioskista.

Vierailija
2/7 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu kysellä idioottimaisuuksia? Hävettääkö, kun muut pitävät sua tyhmänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää nykyään, kun naamasta jo ikäkin näkyy ja tietysti tupakanpolton jäljet. Nolottaa myös jos on vanhuksia tai pikkulapsia samassa kassajonossa. Ehkä eniten hävettää siksi, että poltan nykyään satunnaisesti ja poden ihan itse huonoa omaatuntoa retkahduksistani. Vähemmän hävettää, jos ostan samaan aikaan tupakkaa ja alkoholia, ne voi tulkita juhlimiseksi ja siten "luvalliseksi".

Vierailija
4/7 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hakenu miehelle tupakkaa, jos olen ollut kaupoilla ja hän ei. Kyllä mua hieman nolotti ostaa tupakkaa. Lähinnä siksi, että musta varmaa näky läpi, etten itselleni osta ja sanon vaan ulkoaopetellun tupakkatuotteen nimen myyjälle :D

Vierailija
5/7 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä se tupakka mulle on kaikkein hävettävin ostos niistä ostoksista, joita yleensä kaupasta teen. -4-

Vierailija
6/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi vielä hävettävämpää?

Vierailija
7/7 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana hävetti joskus ostaa miehelle tupakkaa. En siis itse polttanut raskaana ollessa.

Samoin alkoholia.

Alkoholin ostaminen minua hävettääm vaikka ostan vain yhden saunasiiderin, kerran vuodessa sitten enemmän.

Tupakan ostan yleensä ärrältä