Tuo pipopäinen (kannabisilta tv 2)
Kommentit (11)
Ajattelin kun luki että lääkekannabiksen käyttäjä että onko hällä syöpä tms. Hyvin hauraan ja kipeän näköinen.
Ap
Ajattelin kun luki että lääkekannabiksen käyttäjä että onko hällä syöpä tms. Hyvin hauraan ja kipeän näköinen.
Ap
Ok. Kiitos vastanneille! Hyvä ettei ollut syöpä!
Ms-tauti. Olisivat toimittajat toki voineet tuoda selvästi esiin. Nyt kaikki taukit naureskelee hänelle ihan turhaan ja tuomitsee. Lääkkeeksi käyttää, kun kannabiksesta on suuri apu oireisiin.
Tosi vähän poppoota verrattuna muihin a2-teemailtoihin.
Onpa nolo toi ohjelman lopun räppitai laulu... Just tuollasia ne bajauttelijat on.
Hänellä oli myös alopecia, kaikki karvat on lähtenyt, siksi hänellä oli pipo. Yritti ruokavalion yms. avulla minimoida kannapiksen haittoja. Kova pala nuorelle sairastua MS:ään ja alopeciaan.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 23:09"]
Olen elämäni aikana törmännyt useampaankin MS-tautia sairastavaan ja kukaan heistä ei ole ollut tuossa kuosissa. Sen sijaan tuossa kuosissa oleviin kannabiksen käyttäjiin olen törmännyt. Olen tosi yllättynyt, jos tämä kaveri oikeasti ei ole käytellyt muuta kuin lääkärin määräämänä. En tuomitse, mutta suhtaudun varauksella.
[/quote]
Mitä hemmettiä sinä höpötät. Tiedätkö, minäkin olen tavannut monia tämän saurauksen saaneita ja kyllä voin sanoa, että oireiden kirjo on sellainen, että ei ne kaikki samassa muotissa ole. Siinä missä toinen istuu pöyrätuolissa, kun liikkuminen vaikeaa (myös puhe, käsien käyttö ei saada ovia auki jne.), toinen pärjää elämässä hyvin ilman lääkkeitä. Sinä tuskin olet nähnyt näitä, joilla sairaus on mennyt TODELLA pitkälle, sillä heitä ei pahemmin katukuvassa näe, jos ei satu asumaan naapurissa.
Naurettavaa ruveta tekemään ihmisestä jota et tunne analyysiä, sen perusteella miltä toinen näyttää ja kuinka puhuu. Uskon kyllä, että tämä kaveri ei mitään ylimääräisiä vetele. Enkä muuten ole nähnyt pilvipäitä, jotka näyttävät "sairailta", mutta narkomaaneja kyllä, mutta silloin ei ole kyse enään kannabiksesta millään muotoa.
En tiiä mutta aika hitaalla käy...