Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uskotte tapahtuvan kuoleman jälkeen? Mitä haluaisitte tapahtuvan tai mihin haluaisitte uskoa? Miten tuo kaikki vaikuttaa teidän elämäänne?

Vierailija
10.11.2020 |

Itse haluaisin uskoa että kuoleman jälkeen syntyisi uudestaan ja että sielu olisi sama kuin minuuus, eli kokisi olevansa ihan samanlainen vain eri kehossa. Haluaisin myös uskoa että jokaisella ihmisellä olisi suojelusenkeli ohjaamassa ja auttamassa valintojen teossa. Sen takia varmaan haluaisin uskoa näin, koska mulla on niin paljon kroonisia sairauksia etten voi elää tässä elämässä ollenkaan sitä elämää mitä haluaisin. Olen aina onnellinen vain silloin, kun kykenen uskomaan edellä mainittuihin. Yleensä se ei vaan kestä kovin pitkään. max. pari kuukautta. Sitten kun palaan ns. järkiini ja totean ettei tämän elämän jälkeen ole mitään, niin viimeinenkin elämänilo katoaa. Kun tiedostaa että on vaan kärsimystä sairauksien kanssa ja sitten ei mitään. Suojelusenkeliin lakkaan uskomasta aina silloin kun huomaan että teen edelleen vääriä valintoja joka ikisessä asiassa, vaikka kuinka yritän kuunnella sisäistä ääntä. En vaan kuule sitä. Jumalaan lakkaan uskomasta aina kun sairaudet ei helpota, vaikka kuinka rukolisi eikä muutkaan ongelmat helpota ja niitä tulee vain lisää. Kristinuskokaan ei auta, sitten alkaa miettiä vain helvettiä ja se vasta ahdistaakin. Sielunvaelluksen kanssa tuumaan tuumaan usein lopulta että vaikka jonkun ihmeen kautta olisikin sielu, niin se ei ole kuitenkaan lopulta sama kuin minuus ja tää elämä sairauksien kanssa on mulle ainoa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki loppuu ja hyvä niin. Muiden/uusien ihmisten vuoro sitten minun jälkeeni.

Vierailija
22/28 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman jälkeen on sama kuin ennen syntymää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että meistä jää jotain jälkeen, jonkinlainen muistijälki joka koetaan kummitteluna. 

Vierailija
24/28 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että jos uskoo Jumalaan, pääsee taivaaseen. Jeesus odottaa meitä kaikkia siellä.

Vierailija
25/28 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kuolee ja kuopataan. Lapset saattaa jaksaa käydä viemässä kukkia ja kynttilöitä ja muistelee miten mutsi teki tai sanoi mutta ei ole mitään elämää kuoleman jälkeen tai ylösnousua tai sielunvaellusta. Loppu, slut, finito.

Vierailija
26/28 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema on lopullinen loppu. Kun fysiikka lopettaa toimintansa, loppuu ajatus ja oleminen.

Vierailija
27/28 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki loppuu kuolemaan.

Ja hyvä niin, olisi todella karmeata jos sama pazka alkaisi uudelleen alusta tai vielä pahempaa jos alkaisikin iankaikkinen elämä josta et pääse ikinä minnekään pois ja rentut vievät sielläkin kaikki naiset. Mieti vaikka kuinka lohduton tilanne olisi itse päivänsä päättäneille.

Vierailija
28/28 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Jeesus sanoi: »Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko tämän?»”

‭‭Evankeliumi Johanneksen mukaan‬ ‭11:25-26‬ ‭FB92‬‬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi