Isäni on sovinisti oikeistolainen mistä hän on sen perinyt?
Kun minä olen kuitenkin vasemmistofeministi.
Onko lapseni taas tulevia oikeistolaisia ja heidän lapsensa vasemmistolaisia? Näinkö tämä vaaka heiluu?
Kommentit (17)
Meillä lapsen isä oli kokoomusporvari, minä demari/vasemmistolainen. Lapsesta tuli kokoomuslainen myös, koska aina oli isänsä poika.
Puoluekanta ei periydy, paitsi kepulaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Puoluekanta ei periydy, paitsi kepulaisuus.
Kepulaisuus onkin syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Olet pettymys isällesi.
Varmasti. Hän kun on varsinainen ”omillaan on pärjättävä” toitottaja.
Helppo se kai oli omillaan pärjätä buumerina jota edes lama ei 90 luvulla köyrinyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi että. Jospa kasvaisit Ap aikuiseksi ja oppisit ymmärtämään, ettet voi pakottaa toisia omiin arvoihisi.
Mistä sinä revit toisten pakottamisen arvoihin?! Kukaan ei ole puhunut sellaisesta mitään, paitsi sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Olet pettymys isällesi.
Moi Nalle!
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ap feministi
Siinä sinulle ihan wikipediamääritelmä:
”Feminismi on sosiaalisista ja poliittisista liikkeistä sekä ideologioista koostuva kokonaisuus, joita yhdistää yhteinen päämäärä: saavuttaa poliittinen, taloudellinen, henkilökohtainen ja sosiaalinen sukupuolten tasa-arvo.[1][2][3][4][5] Feminismiin sisältyy näkemys, jossa eri yhteiskunnissa priorisoidaan enemmän miehen näkökulmaa, ja että naisia kohdellaan epäreilusti noissa mainituissa yhteiskunnissa.[6] Pyrkimykset muuttaa tätä sisältävät sukupuolistereotypioita vastaan taistelemista, sekä naisille koulutuksillisten ja ammatillisten mahdollisuuksien luomista, jotka ovat tasa-arvoisia verrattuna miehiin, joilla nuo mahdollisuudet jo ovat.”
Ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ap feministi
Heitä ite voltti
Ap
No tuon logiikan mukaan on perinyt sen isovanhemmiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ap feministi
Míesvihaaja?
Vanhemmat miehet ovat sovinisteja. Kun buumerit ukot kuolla kupsahtavat, sekoomuksen kannatus romahtaa.
Jommaltakummalta vanhemmaltaan. Luultavasti isältään. Oikeistolaiset eivät voi sille mitään, että aivoista puuttuu tiettyjä kytköksiä, jotka mahdollistavat normaalin ajattelun.
Tästä on monia tutkimuksia esim.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3092984/
Juuh, eli isäsi kuuluu niihin jotka maksaa tämän Suomi-nimisen päiväkodin ja sinä niihin jotka siellä päiväkodissa pörräilee. Hyvä juttu jos edes jokatoinen sukupolvi on näitä maksajia, niin riittää kauravelliä myös teille pörrääjille.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat miehet ovat sovinisteja. Kun buumerit ukot kuolla kupsahtavat, sekoomuksen kannatus romahtaa.
Me x-generatio, baby boomerit ja boomerit ovat tehneet teille läs kiperseille lihavat olot. Kun aika meistä jättää, niin syötte vielä karvasta kalkkia. Tulee setiä ja setien remmejä ikävä.
mies52v
Kun vanhemmiten tulee järkeä ja elämän kokemusta niin poliittinen katsomus kääntyy oikealle. Olihan Nallekin nuorempana vasemmistolainen. Toisille se järki tulee aikaisemmin toisille myöhemmin ja kaikille se ei kehity ollenkaan mm hassusetä Tuomioja yms.
Niin se menee.