Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Adalmiinan blogikirppis

Vierailija
04.03.2014 |

Häiritseekö muita kirppiksen korkeat lähtöhinnat? Hohhoijaa

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 22:25"]

Ne myytävät merkkikengätkin näyttää aika räjähtäneiltä, suoraan sanottuna.....

[/quote]

katsoin samaa - erityisesti ne saappaat olivat oikeasti hurjassa kunnossa, hinta ei niissä todellakaan ole enää kolminumeroinen.

Vierailija
22/51 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kehtaisin juuri ja juuri viedä tuollaiset naarmukengät Uffin keräilylaatikkoon, onneksi sen voi tehdä nimettömänä niin ei tarvitse hävetä :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:57"]

Myös tuolla Diorin Bicecter villagesta ostetulla laukulla varmasti tienaa, jos sen saa myytyä. Tuo bicecter village on kuitenkin outlet kylä eli tuskinpa on siellä laukusta maksanut läheskään täyttä hintaa

[/quote]

ja KEHTAA laittaa uuden hinnaksi 890€, joka on tämänhetkisen panarea mallin ovh. Outlet-kylässä tuo laukku on ollut MAX 400€!!!

Vierailija
24/51 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja KAIKKEA on käytetty "vain pari kertaa". Jepp jepp.

Vierailija
25/51 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhiljaa rahat loppuu...

Vierailija
26/51 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki on valkoista tai mustaa, nyt kun tulee vielä kevät ja kesä, ja värit ovat jälleen muotia :D

Vierailija
27/51 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan mukava tietää onko hänellä joku ihan oikea väriallergia, vai onko vaatteet ostettu sen mukaan mikä sopii sisustukseen?

Vierailija
28/51 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, siis TODELLA röyhkeitä hintoja. Vierailin juuri muutama viikko sitten Bicester villagessa ja Diorilla vastaava laukku, jotka hiplasin maksoi noin £400 eli euroissa hiukan alle 500e. Aikamoista touhua kyllä. Joku voisi myös muistuttaa adlamiinaa maksamaan alvin ja myyntivoittoveron tuotteista, joista on itse maksanut vähemmän kuin millä myy. Se on nääs se mitä ne pykälät tässä maassa sanoo.

Vierailija
29/51 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa pari sataa vähemmän jostain käytetystä luksuslaukusta? Jos aikoo kalliin luksusmerkin ostaa niin ei sillä parilla satasella ole enää väliä. Uusi on aina uusi.

Vierailija
30/51 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 02:10"]

Todella, siis TODELLA röyhkeitä hintoja. Vierailin juuri muutama viikko sitten Bicester villagessa ja Diorilla vastaava laukku, jotka hiplasin maksoi noin £400 eli euroissa hiukan alle 500e. Aikamoista touhua kyllä. Joku voisi myös muistuttaa adlamiinaa maksamaan alvin ja myyntivoittoveron tuotteista, joista on itse maksanut vähemmän kuin millä myy. Se on nääs se mitä ne pykälät tässä maassa sanoo.

[/quote]

Se on ihan tietty raja vuodessa mitä pitää saada voittoa, että tarvitsisi veroja maksaa. Ja en tiedä koskeeko edes käytetyn tavaran myyntiä vai vain uusia tuotteita, jokatapauksessa useamman tuhatta pitää sitä voittoa olla...

Jotenkin huvittavaa miten toisia jaksaa kismittää jonkun bloggarin tuotteiden myynti, menettekö te jossain netin kauppasivustoillakin kitisemään myyjän asettamista hinnoista? Ei kenenkään ole pakko ostaa, jokainenhan myy tuotteensa sillä hinnalla millä haluaa. Ja jos sattuu tekemään jonkun löydön jossain, niin miksi pitäisi hinta sen mukaan laittaa? Jos itse löytäisin tyyliin ebaysta jonkun Balenciagan ovh.1000€ laukun parilla sadalla, pyytäisin siitä varmasti enemmän myydessäni mitä itse olen maksanut. Ei kait se että jos tekee löydön tarkoita että pitäisi sitä halvemmalla myydä;)

Ihan uteliaisuudesta kurkkasin tämänkin ketjun, tuota blogia en edes lue mutta jotenkin naurattaa tällainen hintapoliisi-meininki. :D

Kyllä minua huvittaa myös esim. huuto.netissä ne jotka ostavat myyjiltä, jotka ostavat ebaysta parilla kympillä kamaa ja myyvät jollain satasella tai yli eteenpäin, sekä ne jotka ostavat Vuittonin sen hetken malleja käytettyinä kalliimmalla, mitä liikkeestä saisi suoraan. Mutta tyhmä ei ole joka pyytää...;D

Vierailija
31/51 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:47"]

Toi Speedyn hinta on melko huima, aika isolla voitolla myynnissä. Pari vuotta sitten tuo kassi maksoi jotain 450 euroa.

[/quote]

Sillä varmaan eniten merkitystä, mitä maksaa nyt ja siitä sitten ikävähennys?

Vierailija
32/51 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Chanelin medium classic flap-laukun silloin kun se maksoi 900 euroa vuonna 2005, ja olen käyttänyt sitä noin viisi kertaa (huom; koska siihen ei mahdu paljon tavaraa eli on hyvin epäkäytännöllinen laukku minulle) eli se on edelleen kuin uusi. Nyt saman laukun hinta näyttäisi olevan 3350 euroa Ranskassa, mutta jos myisin sen nyt (ja ehkä myynkin) niin en todellakaan kehtaisi pyytää siitä sellaisia summia, ehkä korkeintaan sen verran mitä itse siitä maksoin plus postikulut.

Vierailija
33/51 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 jatkaa: ja tuohon aikaan noita Chanelin laukkuja tehtiin vieläpä aika vähän per vuosi, eli jokaista laukkua kohti käytettiin enemmän aikaa niin valmistuksessa kun jälkitarkastuksessa, niin sen yleislaatu on takuuvarmasti parempi kuin tämän päivän 3350 euron laukuissa.

Vierailija
34/51 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 04:00"][quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:47"]

Toi Speedyn hinta on melko huima, aika isolla voitolla myynnissä. Pari vuotta sitten tuo kassi maksoi jotain 450 euroa.

[/quote]

Sillä varmaan eniten merkitystä, mitä maksaa nyt ja siitä sitten ikävähennys?

[/quote]

No nyt se maksaa about tuon pyydetyn verran. Tarkoitinkin, että maksoi ostettaessa tuon 450 e ja kahden vuoden käytön jälkeen pyytää siitä yli satkun enemmän. Kukin tyylillään, toki.

Vierailija
35/51 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:48"]

Ostin Chanelin medium classic flap-laukun silloin kun se maksoi 900 euroa vuonna 2005, ja olen käyttänyt sitä noin viisi kertaa (huom; koska siihen ei mahdu paljon tavaraa eli on hyvin epäkäytännöllinen laukku minulle) eli se on edelleen kuin uusi. Nyt saman laukun hinta näyttäisi olevan 3350 euroa Ranskassa, mutta jos myisin sen nyt (ja ehkä myynkin) niin en todellakaan kehtaisi pyytää siitä sellaisia summia, ehkä korkeintaan sen verran mitä itse siitä maksoin plus postikulut.

[/quote]

Jos olet oikeasti myymässä, niin kiinnostunut ostaja ilmoittautuu :)

Vierailija
36/51 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitojen Diorin laukkujen mukana tulee tai on ainakin tullut sellainen luottokortin näköinen joka on aitoustodisteena, muistaakseni hopeanvärinen jossa lukee Dior tai Christian Dior.

Vierailija
37/51 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 13:30"]Aitojen Diorin laukkujen mukana tulee tai on ainakin tullut sellainen luottokortin näköinen joka on aitoustodisteena, muistaakseni hopeanvärinen jossa lukee Dior tai Christian Dior.

[/quote]

Tällainen on kuitenkin helppo väärentää.

Vierailija
38/51 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 13:30"]Aitojen Diorin laukkujen mukana tulee tai on ainakin tullut sellainen luottokortin näköinen joka on aitoustodisteena, muistaakseni hopeanvärinen jossa lukee Dior tai Christian Dior.

[/quote]

Tällainen on kuitenkin helppo väärentää.

[/quote]

Voi olla, mutta jos laittaa aidon ja väärennöksen vierekkäin niin sitten huomaa uskoakseni eron, koska se on metallinvärinen eli ei niin helppo kopioida kuin esimerkiksi musta tai valkoinen kortti.

Vierailija
39/51 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan laukkuharrastaja että kuuluuko tuo Dior-laukku siihen heidän klassikkomallistoon, vai onko se joku kausilaukku kokoineen, materiaaleineen, väreineen?

Vierailija
40/51 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun se Dior-laukku näyttää niin lötköltä, ja se onkin canvasia! Olkoon vaikka kuinka Dior, mutta canvas-laukusta 800€! Se Adalminan mainitsema ovh 890€ taitaa kuitenkin koskea niitä nahkaisia versioita, en millään voi uskoa että tuo versio olisi noin kallis...