Adalmiinan blogikirppis
Häiritseekö muita kirppiksen korkeat lähtöhinnat? Hohhoijaa
Kommentit (51)
aiheuttaa huvittuneisuutta ja myötähäpeää :)
Joo. Varsinkin nuo Zara ja H&M releet
No eihän se, joka pyytää, jne. Mutta joo, hinnoitteluun voisi kiinnittää huomiota, Vestiaressa on kyllä myynnissä hyväkuntoinen Ebene Damier Speedy 35 tälläkin hetkellä viittäkymppiä halvemmalla, eikä ole mennyt kaupaksi kuudessa viikossa.
Totta! Saahan sitä pyytää. Eli siis __kuka__ noista maksaa?! AP
Naurettavat hinnat! Pari vuotta vanhoista, käytetyistä laukuista vain muutama kymppi hinnasta pois! (Tuli muuten väkisinkin mieleen, onko A vuonna 2012 hieman lohduttautunut shoppaamalla luksustuotteita...)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:12"]
Naurettavat hinnat! Pari vuotta vanhoista, käytetyistä laukuista vain muutama kymppi hinnasta pois! (Tuli muuten väkisinkin mieleen, onko A vuonna 2012 hieman lohduttautunut shoppaamalla luksustuotteita...)
[/quote]
Itse mietin, että mitä hän aikoo hankkia saamillaan rahoillaan. AP
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:56"]
[/quote]
No joo, joku kuitenkin on ilmeisesti ne Zaran mekot ostanut. Pääsee aina välillä unohtumaan, että Suomessa on Zaran liikeitä vain pk-seudulla ja Turussa. Eli nuohan ovat monelle harvinaisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:15"]
[/quote]
No joo, joku kuitenkin on ilmeisesti ne Zaran mekot ostanut. Pääsee aina välillä unohtumaan, että Suomessa on Zaran liikeitä vain pk-seudulla ja Turussa. Eli nuohan ovat monelle harvinaisuuksia.
[/quote]
Tuota en olekaan stadilaisena koskaan tullut ajatelleeksi!
Joo, hieman on erikoiset hinnoittelut. Rahaa ilmeisesti on tarkoitus haalia mutta tuo on jo hiukan noloa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No en minäkään! Minulla on pari kassillista vähän käytettyjä Zaran 38 kokoisia paitoja/mekkoja, joiden kanssa olen menettänyt toivon päällemahtumisesta - vartalo on muuttunut niin radikaalisti parin viime vuoden aikana, minulle on ilmestynyt lantio ja rinnat! Oli aikomuksena myydä ne itsepalvelukirppiksellä 5-10 eurolla kappale. Mutta ehkä kannattaakin laittaa huuto.netiin myyntiin melkein täyteen hintaan.
Jotenkin niiiin vanhapiika toi Adalmiina.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No en minäkään! Minulla on pari kassillista vähän käytettyjä Zaran 38 kokoisia paitoja/mekkoja, joiden kanssa olen menettänyt toivon päällemahtumisesta - vartalo on muuttunut niin radikaalisti parin viime vuoden aikana, minulle on ilmestynyt lantio ja rinnat! Oli aikomuksena myydä ne itsepalvelukirppiksellä 5-10 eurolla kappale. Mutta ehkä kannattaakin laittaa huuto.netiin myyntiin melkein täyteen hintaan.
[/quote]
Suosittelen! Maalaisille vaatetta.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:12"]
[/quote]
Itse mietin, että mitä hän aikoo hankkia saamillaan rahoillaan. AP
[/quote]
Taisi olla Charin kanssa lähdössä reissuun taas, eli matkakassaa kerryttää, i presume.
Toi Speedyn hinta on melko huima, aika isolla voitolla myynnissä. Pari vuotta sitten tuo kassi maksoi jotain 450 euroa.
Oli pakko kysäistä tosta speedyn hinnasta, koska itse en maksanut kyseisestä laukusta samana vuonna EDES hänen pyytämäänsä hintaa..
Myös tuolla Diorin Bicecter villagesta ostetulla laukulla varmasti tienaa, jos sen saa myytyä. Tuo bicecter village on kuitenkin outlet kylä eli tuskinpa on siellä laukusta maksanut läheskään täyttä hintaa
On muutenkin taas ollut aika paljon mainoslinkkejä blogissa ja nyt oli kokonainen yhteistyöpostaus (Friendtex, mitä ihmettä?!? Tuli kyllä selväksi että hän ei sieltä mitään ostanut). Rahaa haalitaan, mutta olisiko säästämässä uuteen asuntoon, kuten vähän aikaa sitten haaveili?
Ne myytävät merkkikengätkin näyttää aika räjähtäneiltä, suoraan sanottuna.....
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 22:25"]
Ne myytävät merkkikengätkin näyttää aika räjähtäneiltä, suoraan sanottuna.....
[/quote]
Katsoin aivan samaa.
aiheuttaa huvittuneisuutta ja myötähäpeää :)