Tänään kuntosalin suihkussa nainen tuijotti
Tää nainen möllötti tosi häpeämättömästi mun alapäätä. Sit katsoi silmiin ja silleen nosti ylähuulta ja teki selväksi, että joku siinä häiritsi. Sainpa pian tietää syynkin. Pukkareissa satuin kuulemaan, kun supatti puhelimeen jotain "ihan kuin kalju rotta hyi vittu" (olin pukukoppirivin toisella puolella naisen näkymättömissä). Joo, mulla on posliini mut mitä ihmettä se muiden, tuntemattomien naisten elämää voi häiritä noin paljon???
Kommentit (11)
Hän kutsui sinun pimppiäsi kaljuksi rotaksi, koska oma römpsänsä on hänen mielestään rotta, karvainen rotta.
Nappaa oma puhelin käteen "en ole ikinä nähnyt noin hervottoman epäsiistiä tussua! Pidemmät rastat Ku Bob Marleylla ja hui helvetti sitä HAJUA"
Puhu tarpeeksi kovaa että viesti menee perille
If you can't beat them, join them
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:24"]Tää nainen möllötti tosi häpeämättömästi mun alapäätä. Sit katsoi silmiin ja silleen nosti ylähuulta ja teki selväksi, että joku siinä häiritsi. Sainpa pian tietää syynkin. Pukkareissa satuin kuulemaan, kun supatti puhelimeen jotain "ihan kuin kalju rotta hyi vittu" (olin pukukoppirivin toisella puolella naisen näkymättömissä). Joo, mulla on posliini mut mitä ihmettä se muiden, tuntemattomien naisten elämää voi häiritä noin paljon???
[/quote]
Just joo, että heti suihkun jälkeen ottaa puhelun jonnekin ja puhuu sinun alapäästäsi. En usko.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:24"]Tää nainen möllötti tosi häpeämättömästi mun alapäätä. Sit katsoi silmiin ja silleen nosti ylähuulta ja teki selväksi, että joku siinä häiritsi. Sainpa pian tietää syynkin. Pukkareissa satuin kuulemaan, kun supatti puhelimeen jotain "ihan kuin kalju rotta hyi vittu" (olin pukukoppirivin toisella puolella naisen näkymättömissä). Joo, mulla on posliini mut mitä ihmettä se muiden, tuntemattomien naisten elämää voi häiritä noin paljon???
[/quote]
Just joo, että heti suihkun jälkeen ottaa puhelun jonnekin ja puhuu sinun alapäästäsi. En usko.
[/quote]
Tekeehän ihmiset samasta aiheesta aloituksia AV:llekin.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:24"]Tää nainen möllötti tosi häpeämättömästi mun alapäätä. Sit katsoi silmiin ja silleen nosti ylähuulta ja teki selväksi, että joku siinä häiritsi. Sainpa pian tietää syynkin. Pukkareissa satuin kuulemaan, kun supatti puhelimeen jotain "ihan kuin kalju rotta hyi vittu" (olin pukukoppirivin toisella puolella naisen näkymättömissä). Joo, mulla on posliini mut mitä ihmettä se muiden, tuntemattomien naisten elämää voi häiritä noin paljon???
[/quote]
[/quote]
Tekeehän ihmiset samasta aiheesta aloituksia AV:llekin.
[/quote]
Jos hän pyysi puhelimessa kaveriaan tekemään aloituksen av:lle, kun itse ei ehtinyt. Oli kuvailuvaihe menossa, kun ap sattui pillutuijottajan puhelun kuulemaan.
No huhhuuuh. En kyllä usko aloitusta. Mutta täytyypä todeta, että onneksi en käy uimahalleissa enkä kuntosalin suihkutilassa. AV:ta kun selaa niin tulee selväksi, että mammat oikeasti kyttäävät toisten vartaloita ja muuta toimintaa silmä kovana.
Raporttia rapsahtelloo heti tänne siihen alapääkarvoitustilastokyselyyn. Tai jos se yritti kattoo sun tamponin narua?
Lopeta näiden mauttomien ja ällöttävien pillukarvaprovojen tehtailu. Ketä oikeasti kiinnostaa muiden alapäät noin kovasti?