Tinderiin kuva cosplay-asussa?
Mitä mieltä? Jos laittaa ainakin yhdeksi kuvaksi kuvan itsestä cosplay-asussa. Olen nainen.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
No jos etsit seksiseuraa ja haluat tulla pannuksi cosplayasussa, niin eiköhän se ole aika hyvä tulla selväksi hyvissä ajoin?
Eroa varmasti on myös sillä, että pukeudutko Lara Croftiksi vai furryksi.
En tarkoittanut mitenkään seksuaalisesti tai seksiseuran hakuun :( kyseinen kirja-ja elokuvasarja johon tää cosplay liittyy on vaan niin iso osa mun elämää ja olisi kiva jos löytyisi samanhenkinen mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos etsit seksiseuraa ja haluat tulla pannuksi cosplayasussa, niin eiköhän se ole aika hyvä tulla selväksi hyvissä ajoin?
Eroa varmasti on myös sillä, että pukeudutko Lara Croftiksi vai furryksi.En tarkoittanut mitenkään seksuaalisesti tai seksiseuran hakuun :( kyseinen kirja-ja elokuvasarja johon tää cosplay liittyy on vaan niin iso osa mun elämää ja olisi kiva jos löytyisi samanhenkinen mies.
Ap
No voihan siitä mainita, mutta olettaisin että jos se on yhtään eroottinen asu, niin urpoja satelee. Jos taas joku huispauskaapu niin anna mennä vaan mitään ihmettelemättä. Ja voihan tekstissä lisätä että se on iso osa elämääsi.
No mä ajattelin et jos liityn Tinderiin niin oon jossain työhaalareissa ja kuvia vaan käsityöharrastuksista :D Jotenki haluaisin löytää jonkun joka on samanlainen käsityöhullu kun minäki.
Että jos cosplay on iso osa sun elämääs niin aivan ehdottomasti kyllä!
mitäs jos liittyisit raittiuskerhoon
🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa varmasti on myös sillä, että pukeudutko Lara Croftiksi vai furryksi.En tarkoittanut mitenkään seksuaalisesti tai seksiseuran hakuun :( kyseinen kirja-ja elokuvasarja johon tää cosplay liittyy on vaan niin iso osa mun elämää ja olisi kiva jos löytyisi samanhenkinen mies.
Ap
No voihan siitä mainita, mutta olettaisin että jos se on yhtään eroottinen asu, niin urpoja satelee. Jos taas joku huispauskaapu niin anna mennä vaan mitään ihmettelemättä. Ja voihan tekstissä lisätä että se on iso osa elämääsi.
Juu.. sellainen musta Hp-koulukaapu.. ei seksuaalissävytteinen.
Ap
tsemppari pökke kirjoitti:
mitäs jos liittyisit raittiuskerhoon
🤨
Ei mulla ole alkoholiongelmaa. Mitä tällä tarkoitat?
Kaikkea ne YH:t yrittää saadakseen miehen nalkkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mites HP-roolileikit, vaikka Dumbledore ja Hermione? ;)
Tottakai laitat, ku Hatty Potter on iso osa siun elämää. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ne YH:t yrittää saadakseen miehen nalkkiin
Mulla ei ole lapsia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hehe kiitos :D taas törmäämme!
Ap
Harrastavatko miehet näitä cosplay-juttuja? Jos ei, niin älä laita kuvaa, mutta voit mainita, että harrastat cosplaytä. Jos harrastaa, niin anna mennä. Todennäköisempää kuitenkin, että löydät cosplay-kaverin teidän harrastuspiireistä. Ylipäätään parisuhdekelpoisen miehen löytäminen tinderistä on haaste.
Kuka aikuinen ihminen pukeutuu arkena huvikseen joihinkin naamiaisasuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mites HP-roolileikit, vaikka Dumbledore ja Hermione? ;)
Paitsi, että Dumbledore oli homo.....
Tietty! Oot oma ittes heti siellä niin kaikki on sitten helpompaa. Hyvä vaan, että harrastuksia tuodaan esille jo kuvien tai sen tekstin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Harry Potter fanitus ei ole pelkkä naamiaisjuttu, vaan iso osa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe kiitos :D taas törmäämme!
Ap
Juu. :) Ja hups, r vaihtu t:ksi, ku oon puhelimel. Illan jatkoi! M25
Jos tuut vastaan läväytän sun kuvan tänne ja sulle nauretaan julkisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry Potter fanitus ei ole pelkkä naamiaisjuttu, vaan iso osa elämää.
Onhan se varmaan kiva jäädä lapsen tasolle jos aikuinen elämä pelottaa.
Eroa varmasti on myös sillä, että pukeudutko Lara Croftiksi vai furryksi.