Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa miehen puolesta kun lapsensa äiti ei noudata tapaamissopimusta.

Vierailija
10.11.2020 |

Sen sijaa että mies olisi tiukempi exölleen näissä asioissa niin harmittelee minulle asiaa. Asiasta on jo kertaalleen lastenvalvojalla mutta silti äiti keksii aina jonkun syyn miksi lapsi ei voi tulla.

Nytkin lapsen piti sopimuksen mukaan tulla meille, kun hänellä on syntymäpäivä, suunnittelivat viime viikonloppuna mitä tekisivät yhdessä ja me ollaan ostettu tänne ruokaa ja herkkuja kaikille kun lapsen piti huomenna tulla. Lapsen kummin ja serkut on kutsuttu käymään viikonloppuna jne.

Exä ilmoittaa että lapsi on hänellä koska hänen äiti ja isä tulevat pitkän matkan takaa kylään ja haluavat nähdä lapsen.

Onko teillä antaa miehelle jotain neuvoja mitä hänen kannattaisi tehdä? Itse olen lapseton ja en missään nimessä halua puuttua asiaan niin että ex saisi tietää, ei ole mikään maailman mukavin ihminen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen muutos ylös esim. seuraavien 4 kuukauden ajata ja sitten lista exälle ja ilmoitus, että kerta vielä ja mies menee listan kanssa oikeuteen hakemaan yksinhuoltajuutta, koska lapsen äiti ei suostu yhteistyöhön. Jos suostuu olemaan lapanen, niin ei pidä yllättyä, jos joku talloo päälle.

Vierailija
2/3 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei nyt nässöile, vaan ilmoittaa, että hakee lapsen sovitusti. Jos ei onnistu asiat pyörimään, jotta lähivanhemmus siirtyy miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tehdä noin. Synttäri ollut tiedossa ajat sitten ja asiat täytyy järjestää niin että onnistuu. Sitten yhteyttä asianmukaisiin tahoihin jos sopimusta aletaan rikkoa. Mun miehellä ja sen exällä on yhteishuoltajuus myös aivan retuperällä noin henkisellä tasolla, mutta ainakin tapaamisoikeuksista pidetään kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi