Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan pystyt katsomaan TV7:aa?

Vierailija
10.11.2020 |

5 min nyt mennyt ja ei helvetti...ei pysty enempää. Kaikki tuo omahyväisyys ja tekopyhyys...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa juuri naureskelivat kuinka kristittyjen ei tarvitse pelätä koronaa ja koko muu maailma hukkuu HAHHAH!

River seurakunta?

Vierailija
22/27 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mukava kanava ja aina mielenkiintoiset laadukkaat ohjelmat. Ei mitään tissi tyrkky juoru kissatappelu realityä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Oksettaa tuommoiset kanavat.

Vierailija
24/27 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella mukava kanava ja aina mielenkiintoiset laadukkaat ohjelmat. Ei mitään tissi tyrkky juoru kissatappelu realityä.

Ei kaikki ole niin mustavalkoista.

Vierailija
25/27 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa juuri naureskelivat kuinka kristittyjen ei tarvitse pelätä koronaa ja koko muu maailma hukkuu HAHHAH!

Toivottavasti kristityt seisovat uskonsa takana ja kieltäytyvät aikanaan rokotteesta.

Ei minun uskoni ainakaan lääkkeitä kiellä :D Samalla lailla lääkeaineetkin omistaa Jumala, joka on joka ikisen alkuaineen luonut. Samalla tavoin niitäkin voi lähimmäisen kuin itsen rakastamiseen käyttää.

Vierailija
26/27 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan ohjelmasta, mutta katson usein netti tv:stä raamattuopetusta. Mutta jos et ole uskossa, niin ymmärrän kyllä ettei kyseinen kanava välttämättä houkuttele.

Ei riipu ohjelmasta.

TV7:lta tulee monenlaista ja monentasoista ohjelmaa. Katteletko itse sitten kaikki 4 tai mtv3 ohjelmat? Varsinkin 4:lta tulee usein sellaista kuraa, että kanava kääntyy mun telkkarissa samantein. Mutta niin se on myös TV7 kohdalla, ei sieltäkään kaikkea kannata katsoa.

Vierailija
27/27 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään kristittyjen tarvitse pelätä koronaa, miksi pitäisi? Se tulee, jos on tullakseen, ihan niin kuin syövät ym sairaudet. Turha niitä on pelätä.

”Rauhan minä jätän teille: minun rauhani – sen minä annan teille. En minä anna teille niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko levoton älköönkä pelätkö."

Johannes 14:27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi