Kuinka kauan pystyt katsomaan TV7:aa?
5 min nyt mennyt ja ei helvetti...ei pysty enempää. Kaikki tuo omahyväisyys ja tekopyhyys...
Kommentit (27)
Tuossa juuri naureskelivat kuinka kristittyjen ei tarvitse pelätä koronaa ja koko muu maailma hukkuu HAHHAH!
Vierailija kirjoitti:
En kolmea minuuttia kauempaa. Ei vaan pysty.
On tuokin kova suoritus.
Riippuu ihan ohjelmasta, mutta katson usein netti tv:stä raamattuopetusta. Mutta jos et ole uskossa, niin ymmärrän kyllä ettei kyseinen kanava välttämättä houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan ohjelmasta, mutta katson usein netti tv:stä raamattuopetusta. Mutta jos et ole uskossa, niin ymmärrän kyllä ettei kyseinen kanava välttämättä houkuttele.
Ei riipu ohjelmasta.
Mieluummin opiskelen Jeesukselta ja Raamatun teksteistä ja rukoilen ymmärrystä...en pysty kuuntelemaan TV7:aa sillä tavalla luottavaisena että joo asia on näin, vaan olen aina jotenkin varautunut vaikka uskonkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa juuri naureskelivat kuinka kristittyjen ei tarvitse pelätä koronaa ja koko muu maailma hukkuu HAHHAH!
Toivottavasti kristityt seisovat uskonsa takana ja kieltäytyvät aikanaan rokotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin opiskelen Jeesukselta ja Raamatun teksteistä ja rukoilen ymmärrystä...en pysty kuuntelemaan TV7:aa sillä tavalla luottavaisena että joo asia on näin, vaan olen aina jotenkin varautunut vaikka uskonkin.
TV7:lla on kuulemma paljon myös aika huonoa sisältöä (mm. menestysteologiaa), niin kannattaakin luottaa enemmän Raamatun sanaan eikä uskoa kaikkea mitä kuulee.
Olen katsonut yhden ohjelman, jossa haastateltiin tuttavapariskuntaani. Aihe oli kiinnostava eikä se sisältänyt uskonnollista vaahtoamista.
Jaa, joskus katsoin jotain lauluohjelmaa aika pitkäänkin. Siinä esiintyi tämä yksi Voicesta tuttu brasilialainen mies.
Naurattaa kun fundisuskovainen anoppini on jatkuvasti sairaana milloin mistäkin ja ramppaa alati lääkärissä ja syö sataa eri lääkettä. Ei oikein ahkera rukoilu näytä auttavan. Minä taas en ole juuri koskaan sairas. Muutenkin menee elämässä paljon paremmin. Anoppi toki kuvittelee olevansa parempi ihminen ja eläimet ovat vain sieluttomia esineitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nyt ihan naureskelivat... Mutta totta on että kristityn ei tarvitse pelätä, sillä mitä vain tapahtuukin niin Jumala on läsnä ja jos kuolen koronaan niin pääsen sitten Jeesuksen ja Jumalan luo viettämään iankaikkista elämää taivaassa. Se on kyllä virheellinen väite ettei uskova voisi sairastua koronaan lainkaan, ei Raamatussa missään väitetä että uskovat olisivat sairauksilta/taudeilta turvassa.
3 min.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nyt ihan naureskelivat... Mutta totta on että kristityn ei tarvitse pelätä, sillä mitä vain tapahtuukin niin Jumala on läsnä ja jos kuolen koronaan niin pääsen sitten Jeesuksen ja Jumalan luo viettämään iankaikkista elämää taivaassa. Se on kyllä virheellinen väite ettei uskova voisi sairastua koronaan lainkaan, ei Raamatussa missään väitetä että uskovat olisivat sairauksilta/taudeilta turvassa.
Ei ole mitään "iankaikkista elämää". Se on vain itsekkään ihmisen keksimä lapsellinen tarina.
Onkos se se hihhulikanava? Jos on, niin en minuuttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään "iankaikkista elämää". Se on vain itsekkään ihmisen keksimä lapsellinen tarina.
Entä jos onkin?
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
Ei sitä pysty katsomaan ollenkaan.
Uskon ennemmin Jeesusta kuin palsta-ateistia.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun fundisuskovainen anoppini on jatkuvasti sairaana milloin mistäkin ja ramppaa alati lääkärissä ja syö sataa eri lääkettä. Ei oikein ahkera rukoilu näytä auttavan. Minä taas en ole juuri koskaan sairas. Muutenkin menee elämässä paljon paremmin. Anoppi toki kuvittelee olevansa parempi ihminen ja eläimet ovat vain sieluttomia esineitä.
Miksi naurat toisen sairastelulle?
En kolmea minuuttia kauempaa. Ei vaan pysty.