Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, jolle ulkonäkö on ehkä pienin tekijä, kun ihastun/rakastun?

Vierailija
10.11.2020 |

Tuntuu, että kaikilla on kovin tarkka mielikuva siitä, miltä puolison pitää näyttää. Esim. pitkä, hoikka, naisella isot rinnat jne.

Mulle on melko sama, miltä mun mies näyttää. Rakastun nimenomaan luonteeseen. Eka poikaystävä oli lyhyempi kuin minä ja todella hoikka. Nykyinen mies on pitkä paksukainen. Siinä välissä oli yksi seurustelusuhde, se ukko oli suht. normikokoa.

Miten paljon teillä ulkonäkö vaikuttaa loppuviimeks?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olet ainoa uniikki lumihiutale. 

Vierailija
22/24 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihastukset ovat olleet aaaaaivan erilaisia, nii ulkonäöltä kuin luonteelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet naiset ajattelevat juuri noin kuin sinä. Siksi minä, suhteellisen ankean näköinen, ylipainoinen mies olen aina seurustellut hoikkien kaunottarien kanssa. He ovat ihastuneet älyyni, itsevarmuuteeni, hauskuuteeni, keskustelutaitoihini ja lahjakkuuteeni.

Minulle ulkonäkö on ylivoimaisesti tärkein tekijä ihastumisessa. Ikävä persoonallisuus voi toki torpata orastavan kiinnostuksen, mutta en ole koskaan kiinnostunut naisesta pelkästään hänen luonteensa perusteella, jos en ole ensinäkemältä pitänyt häntä viehättävänä.

Ihmiset etsivät eri asioita, ja se on ihan okei. Ratkaisevaa on kyky vastata toisen tarpeisiin.

Miksi miinukset?

Vierailija
24/24 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne, silmät ja hymy ratkaisee. Käytöstavat. Minun miehet on hyvin erilaisia.