Vierailija

Mun äiti joi maaliskuun toimeentulotuen. Olen syönyt viimeksi sunnuntaina, tänää paljaita kaurahiutaleita mehun kanssa. Voin vaikka ulkoiluttaa koiraanne palkaksi, vaihtaa vaipat vauvallesi ja pestä pyykkiä.. Mun äiti on kyllä ihan kiltti, se vaan juo paljon. Mua itkettää ;´(

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Mene heti poliisiasemalle kertomaan tästä, jospa ne sieltä osaisivat ohjata sinut sosiaalitoimistoon tai jotain. Äidilläsi on velvollisuus huolehtia sinusta ja poliisi kyllä tähän puuttuisi.
Onko sinulla sukulaisia tai naapureita jotka voisi auttaa? Älä jää kärsimään, hae jostain apua!

Vierailija

Kokkolassa ei ole hiihtolomaa nyt, viime viikolla oli. Mä voin kyllä auttaa antamalla ruokaa, mutta miten ja missä?

Vierailija

Provo?

Muta jos oikea tilanne niin yhteystietoja ei tänne kannata laittaa. Kirkon diakonille aika varaa. Soita Manneheimin lastensuojeluliiton puhelimeen kysyäksesi neuvoa.

Vierailija

Laita ne kaurahiutaleet veteen ja keitä itsellesi puuroa. 

Auttaisin jos olisin siellä. Tosiaankin ota yhteyttä soskuun, saat sieltä vaikka ruokaseteleitä tai jotain

Vierailija
Vierailija

En mä halua ,että äiti joutus vankilaan. Mihinkä mä sit meen? Ei mun äiti paha oo

Ei nyt kukaan joudu vankilaan siitä että on juonut rahat, mutta sä pääset syömään jonnekin. Se että haet itsellesi apua seurakunnasta, poliisilta, soskulta kertoo että olet itsestäsi vastuunottava tyttö.

Vierailija

En tiedä onko tämä provo vai ei (näitä tapauksia on ikävä kyllä), mutta ei äitisi ole vankilaan joutumassa, vaikka onkin juonut kaikki rahanne. 

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat